Return to site

Σημάδια ότι το site σας χρειάζεται άμεσα redesign

· Για ιατρούς

Όταν πρόκειται για μια νέα ιατρική τεχνολογία, οι γιατροί είναι συνήθως οι πρώτοι που θα την υιοθετήσουν. Κατά ειρωνικό όμως τρόπο, οι ίδιοι ιατροί δεν εμφανίζουν πάντα παρόμοια προσέγγιση όταν πρόκειται για την τεχνολογία στην προώθηση των πρακτικών τους. 

Και τι εννοούμε με αυτό; Μπορείτε να προσφέρετε στους ασθενείς σας τις πιο σύγχρονες διαθέσιμες θεραπείες, αλλά αν ο ιστότοπός σας μοιάζει με μια επιστροφή στα τέλη της δεκαετίας του 90, τότε δεν μπορείτε να περιμένετε να προσελκύσετε νέους ασθενείς online.

Ο ιστότοπός σας έχει διαθέσιμο χρόνο επτά δευτερόλεπτα για να προκαλέσει μια εντύπωση - είτε θετική είτε αρνητική.. Οι ασθενείς στις ημέρες μας βασίζονται στις online αγορές για τους γιατρούς με τον ίδιο τρόπο που αγοράζουν οτιδήποτε άλλο στο διαδίκτυο. Διερευνούν τις επιλογές τους και εξάγουν κρίσεις με βάση αυτά που βλέπουν και διαβάζουν. 

Ο ρόλος του ιστοτόπου σας είναι αρχικά να εντοπιστεί από τους χρήστες και στη συνέχεια, στρατηγικά να περιγράψει όλες τις πληροφορίες που οι ασθενείς αναζητούν ώστε να σας επιλέξουν .


"Μπορεί η ιστοσελίδα μου να προσελκύσει την προσοχή ενός ασθενούς σε επτά δευτερόλεπτα;"

Εάν δεν είστε σίγουροι για την απάντηση σε αυτό το ερώτημα, εδώ υπάρχουν 5 σημάδια ότι ήρθε η ώρα να επανασχεδιάσετε τον ιστότοπό σας:

Δεν είναι φιλικό προς τα κινητά

Εάν “τραβήξετε” τον ιστοχώρο σας προς τα επάνω στο τηλέφωνό σας και χρειάζεστε ένα μεγεθυντικό φακό για να το διαβάσετε τότε ο ιστότοπός σας πιθανότατα δεν είναι φιλικός προς τα κινητά.
 Όταν έχετε ένα mobile friendly ιστότοπο είναι σημαντικό για δύο λόγους: 1.) Περισσότεροι από τους μισούς ασθενείς που αναζητούν online πληροφορίες για την υγεία χρησιμοποιούν το smartphone τους και 
2.) Η Google δίνει πλέον προτεραιότητα σε αυτά τα sites που είναι φιλικά προς κινητά. Εάν θέλετε να επαληθεύσετε ότι ο ιστότοπός σας είναι φιλικός προς κινητά ή όχι, πραγματοποιήστε αναζήτηση στο διαδίκτυο με τον όρο "google mobile test" και το πρώτο αποτέλεσμα θα πρέπει να είναι ένας σύνδεσμος που σας μεταφέρει σε ένα ηλεκτρονικό εργαλείο όπου μπορείτε να ελέγξετε αμέσως τον ιστότοπό σας.

Όταν συζητάτε με το πρακτορείο σας την ιδέα να κάνετε τον ιστότοπό σας mobile friendly, σκεφτείτε να προχωρήσετε ένα βήμα παραπέρα και κάνοντας τον ιστότοπο "responsive".

 Πρόκειται για μια τεχνική προγραμματισμού που επιτρέπει στον ιστότοπο να προσαρμόζεται σε οποιαδήποτε συσκευή (επιφάνεια εργασίας, tablet, τηλέφωνο).

Το σχέδιο είναι ξεπερασμένο ή αντιεπαγγελματικό
Αν ο ιστότοπός σας έχει σχεδιαστεί πριν από καιρό  ή όπως ο γιος του γείτονα σας το έχει σχεδιάσει για ένα σχολικό πρόγραμμα για παράδειγμα, τότε ήρθε η ώρα να προβείτε σε έναν επανασχεδιασμό. Από τις τεχνικές σχεδιασμού, τα χρώματα έως τη διάταξη, όλα έχουν σημασία όταν προσπαθούν να κάνουν μια πρώτη εντυπωσιακή εμφάνιση στους ασθενείς. 

Επίσης, μην ξεχάσετε να ενημερώσετε τις εικόνες σας ώστε να μην είναι κουραστικές.

Είναι δύσκολο να πλοηγηθεί κανείς 

Εάν οι ασθενείς δυσκολεύονται να βρουν τις πληροφορίες που χρειάζονται στον ιστότοπό σας, τότε πρέπει είτε να αλλάξετε τη διάταξη του ιστότοπού σας είτε να αυξήσετε το περιεχόμενο. Ένα καλό μέρος για να ξεκινήσετε με την εκτίμηση αυτού του ζητήματος είναι να ρωτήσετε το προσωπικό του γραφείου σας τι είδους κλήσεις παίρνουν ξανά και ξανά.

Αυτό το concept μπορεί να εφαρμοστεί και στις υπηρεσίες σας. Είναι σημαντικό ο ιστότοπός σας να εμφανίζει τις υπηρεσίες που ενδιαφέρονται περισσότερο οι ασθενείς, αλλά και τις υπηρεσίες που θα θέλατε να γνωρίσουν περαιτέρω οι ασθενείς σας.

Δεν αντιπροσωπεύει καλά το brand σας

Ο ιστότοπός σας δεν αντιπροσωπεύει καλά το brand σας εάν, για παράδειγμα, έχετε ιατρείο παιδιατρικής με φωτεινά διασκεδαστικά χρώματα στο γραφείο σας και ένα ζεστό, φιλικό προσωπικό, ωστόσο ο ιστότοπός σας είναι άχρωμος, τυπικός και διαθέτει πολύ λίγες εικόνες. Η εμφάνιση και η αίσθηση της ιστοσελίδας σας θα πρέπει να ταιριάζουν με την εμπειρία που θέλετε να έχουν οι ασθενείς όταν περπατούν στους διαδρόμους του ιατρείου σας.

Είναι επίσης σημαντικό ότι η επωνυμία σας είναι συνεπής. από το λογότυπό σας έως τις επαγγελματικές σας κάρτες, τα φυλλάδια σας και ακόμη και την ιστοσελίδα σας, το branding πρέπει να είναι το ίδιο ώστε να το κάνει αξέχαστο για τους ασθενείς.

Μην ξεχνάτε ότι μέρος του brand σας είναι οι υπηρεσίες που προσφέρετε. Ο ιστότοπός σας είναι μια ευκαιρία να προωθηθούν οι πρακτικές σας από τους ίδιους τους ασθενείς.

Δεν είναι ένα αποτελεσματικό εργαλείο μάρκετινγκ

Εάν, ως επί το πλείστον, οι μόνοι άνθρωποι που επισκέπτονται την ιστοσελίδα σας είναι οι φίλοι και η οικογένειά σας τότε χάνετε μια τεράστια ευκαιρία να προσελκύσετε τους ασθενείς online. Η προσέλκυση νέων ασθενών στο διαδίκτυο συνήθως απαιτεί δύο βήματα: 1.) μια στρατηγική online μάρκετινγκ και 2.) έναν αποτελεσματικό ιστότοπο.

Η στρατηγική μάρκετινγκ στο διαδίκτυο και ο προϋπολογισμός που ξοδεύετε σε αυτήν την προσπάθεια εξαρτώνται σε μεγάλο βαθμό από την ειδικότητά σας, τον ανταγωνισμό και τον τρόπο με τον οποίο ο ιστότοπός σας λειτουργεί αυτήν τη στιγμή. Η στρατηγική μάρκετινγκ στο διαδίκτυο μπορεί να περιλαμβάνει ορισμένες ή όλες τις ακόλουθες υπηρεσίες: βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO), διαφήμιση pay-per-click (PPC), social media , διαφήμιση  στα κοινωνικά μέσα, blogging και διαχείριση online φήμης (ORM).

Ωστόσο, μπορεί να οδηγήσετε όλη αυτήν την κίνηση του κόσμου στον ιστότοπό σας, αλλά θα σπαταληθεί η διαδικασία εάν ο ιστότοπός σας δεν είναι αποτελεσματικός. Ο ιστότοπός σας πρέπει να μπορεί να προσελκύει γρήγορα την προσοχή των ασθενών, να τους ελκύει και να έχει δυναμικές προσκλήσεις για δράση, προκειμένου να μετατρέψει την κυκλοφορία σε πραγματικούς ασθενείς. 

Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο χρειάζεστε και την κυκλοφορία και έναν αποτελεσματικό ιστότοπο για να είστε επιτυχημένοι στο διαδίκτυο. Διαφορετικά σπαταλάτε τα χρήματά σας. Ο ιστότοπός σας και η στρατηγική μάρκετινγκ στο διαδίκτυο θα πρέπει να είναι η μεγαλύτερη ετήσια δαπάνη μάρκετινγκ σας.

Εάν κάποιο από τα παραπάνω φαίνεται να ισχύει για τον τρέχοντα ιστότοπό σας τότε είναι πιθανό να εξετάσετε τον επανασχεδιασμό. Θα απαιτήσει μια επένδυση, αλλά το κόστος είναι αμελητέο σε σύγκριση με το ποσό των νέων εσόδων που μπορεί να προσελκύσει μέσω των πελατών σας.  Θυμηθείτε ο ιστότοπός σας είναι το ισχυρότερο εργαλείο μάρκετινγκ και, κατά συνέπεια, γνωρίζετε πλέον που πρέπει να δαπανηθεί το μεγαλύτερο μέρος του προϋπολογισμού  που αφορά στο μάρκετινγκ.

Το επόμενο βήμα

E-Reputation.gr | Οι ειδικοί στη Διαχείριση Φήμης στο Διαδίκτυο

Η E-Reputation είναι ένα πρωτοποριακό Agency, που βοηθάει επαγγελματίες και δημόσια πρόσωπα να χτίσουν και να διαχειριστούν την εικόνα που θέλουν στο Internet. Έχοντας εξειδίκευση στη Διαχείριση Φήμης στο Διαδίκτυο (Online Reputation Management), οι υπηρεσίες μας περιλαμβάνουν Στρατηγική Περιεχομένου, Δημιουργία Ιστοσελίδων, Δημοσίευση Άρθρων και Βίντεο, Διαφήμιση μέσω Facebook Ads και Google Ads καθώς και οποιαδήποτε άλλη ενέργεια μπορεί να βοηθήσει τους πελάτες μας να πετύχουν τους στόχους τους. Οι πελάτες μας είναι κυρίως Ιατροί, Πολιτικοί εθνικού και τοπικού επιπέδου, Δημόσιοι Οργανισμοί, μεγάλες / πολυεθνικές εταιρείες, καθώς και κάθε είδους επαγγελματίες που θέλουν να γίνουν γνωστοί για ένα πράγμα που κάνουν.

Μάθετε περισσότερα και ζητήστε μια δωρεάν μελέτη στο www.e-reputation.gr