Παρόλο που αυτή η συνεχής εξέλιξη είναι σημαντική - πώς θα γνωρίζουν οι ασθενείς σας εάν δεν μοιραστείτε αυτές τις πληροφορίες μαζί τους ;
Και πάλι, αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η οικοδόμηση μιας online φήμης για τον εαυτό σας είναι κρίσιμη. Η διαχείριση της φήμης για τους γιατρούς εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από γενικές αρχές branding, με κάποιες σημαντικές βελτιώσεις.
Η οικοδόμηση (ή η ενίσχυση) της ηλεκτρονικής παρουσίας σας είναι μια συνεχής διαδικασία που απαιτεί μια προσαρμοσμένη στρατηγική. Αυτή η στρατηγική θα πρέπει να λαμβάνει υπόψη τους τελικούς στόχους επωνυμίας και τα αποτελέσματα των αναζητήσεών σας. Ωστόσο, υπάρχουν ορισμένα βήματα που πρέπει να πάρει ο καθένας για να δημιουργήσει την ισχυρότερη δυνατή online βάση.
Τι προτείνουμε να κάνετε- Βήματα για τη διαχείριση της φήμης:
Αναζήτηση στην Google
Πριν κάνετε το οτιδήποτε, ελέγξτε την τρέχουσα παρουσία σας στο διαδίκτυο:
Google στο όνομά σας για να δείτε τι είδους αποτελέσματα αναζήτησης εμφανίζονται. Αναζητήστε με ανώνυμη περιήγηση ή χρησιμοποιήστε μια λειτουργία ιδιωτικής περιήγησης έτσι ώστε οι ταξινομήσεις αποτελεσμάτων αναζήτησης να είναι όσο το δυνατόν πιο αμερόληπτες. Κοιτάξτε μέσα από τις πρώτες σελίδες για να πάρετε μια αίσθηση του τρόπου εμφάνισης όταν οι άλλοι σας ψάχνουν. Είναι θετικά τα αποτελέσματα αναζήτησης; Είναι καταστροφικά; Οι πληροφορίες για εσάς ακόμη εμφανίζονται; Η αποτελεσματική διαχείριση της φήμης για τους γιατρούς εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από αυτές τις πληροφορίες.
Αφού σαρώσετε και διαγνώσετε την online παρουσία σας, μεταβείτε σε οποιονδήποτε λογαριασμό κοινωνικών μέσων, επαγγελματικά προφίλ ή ιστότοπους που ελέγχετε και διαγράψτε παλιές αναρτήσεις, σχόλια ή φωτογραφίες που μπορεί να είναι ακατάλληλες. Αυτό περιλαμβάνει προφανή πράγματα όπως αναρτήσεις που αφορούν το σεξ, τα ναρκωτικά, τη φανατισμό, το σεξισμό κ.λπ.
Είναι επίσης χρήσιμο να γνωρίζετε πώς άλλοι γιατροί στην περιοχή σας εμφανίζονται ηλεκτρονικά. Δεν χρειάζεται να διερευνάτε όλη την διαδικτυακή τους φήμη τους, απλά να ρίξετε μια ματιά ώστε να έχετε μια γενική ιδέα για το πώς φαίνονται τα πράγματα. Θα πρέπει πάντα να προσπαθείτε να έχετε την καλύτερη δυνατή online παρουσία και αυτές οι πληροφορίες θα σας δώσουν επιπλέον πληροφορίες. Η πρακτική διαχείριση της φήμης για τους γιατρούς είναι πάντα ευκολότερη όταν ξέρετε πού βαδίζετε.
Εάν υπάρχει ένας άλλος γιατρός σε μια παρόμοια πρακτική που έχει μια εκπληκτική ηλεκτρονική φήμη, χρησιμοποιήστε τον ως έμπνευση στη δική σας ψηφιακή παρουσία. Το κλείσιμο του χάσματος θα βοηθήσει την πρακτική σας.
Δημιουργήστε υψηλής ποιότητας επώνυμους ιστότοπους και προφίλ που θέλετε να βρουν οι χρήστες:
Εάν θέλετε μια ισχυρή παρουσία στο διαδίκτυο, χρειάζεστε ένα "οπλοστάσιο" ιστότοπων υψηλής ποιότητας και κοινωνικών προφίλ που να αντανακλούν την επωνυμία σας με επαγγελματικό τρόπο. Ο στόχος εδώ είναι να εδραιώσετε τα θεμέλια των online ιδιοκτησιών σχετικά και χρήσιμα σε όσους μπορεί να σας αναζητούν.
Αν έχετε πολλά ανεπιθύμητα αποτελέσματα για το όνομά σας ή εάν έχετε ένα δημοφιλές όνομα, τότε επιβάλλεται να επενδύσετε περισσότερη δουλειά για τον σκοπό σας . Ωστόσο, το υψηλό επίπεδο παραγωγής δεν είναι ο μόνος παράγοντας. Σκεφτείτε πως πρέπει να παρουσιάζετε "υψηλής ποιότητας" δεδομένα όταν πρόκειται για την online παρουσία σας! Αν χρησιμοποιείτε σωστά αυτούς τους ιστότοπους και τα προφίλ, θα δημιουργήσετε μια περιεκτική πηγή σχετικά με εσάς και τελικά θα ξεπεράσετε και θα συντρίψετε το αρνητικό ή άσχετο περιεχόμενο.
Η διαχείριση της φήμης για τους γιατρούς μοιάζει με οποιαδήποτε άλλη εκστρατεία ORM. Ο καλύτερος τρόπος να βρεθεί η επιτυχία με αυτή τη διαδικασία είναι με τη σωστή βελτιστοποίηση και τη δημοσίευση με συνέπεια. Για να ξεκινήσετε τη διαδικασία δημιουργίας τοποθεσιών υψηλής ποιότητας και προφίλ:
Αγοράστε το όνομα- domain σας
- Δημιουργήστε τον προσωπικό σας ιστότοπο (συνιστούμε τη χρήση του WordPress)
- Δημοσιεύετε σε σημαντικά κοινωνικά δίκτυα όπως το Twitter και το LinkedIn
- Πάρτε τον έλεγχο του προφίλ σας, καταγράψτε την πρακτική σας ή δημιουργήστε τη σελίδα σας σε ιστότοπους με επίκεντρο τον γιατρό και χρήσιμες συμβουλές.
Βεβαιωθείτε ότι αυτές οι ιδιότητες είναι βελτιστοποιημένες για τη μηχανή αναζήτησης:
Οι επαγγελματικές καμπάνιες διαχείρισης φήμης ενός γιατρού εφαρμόζουν τις top πρακτικές βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης για να δώσουν στις ιδιοκτησίες σας την καλύτερη ευκαιρία να ξεπεράσουν τα ανεπιθύμητα αποτελέσματα αναζήτησης.
Χρησιμοποιήστε το όνομά σας συχνά και όποτε είναι δυνατόν
- Δημιουργήστε περιεχόμενο που είναι πρωτότυπο και πολύτιμο για το κοινό σας
Δημοσιεύστε τακτικά το περιεχόμενο στους ιστότοπους και τα προφίλ σας:
Προσπαθήστε να δημοσιεύστε τακτικά. Εάν οι ιδιότητές σας φαίνονται στάσιμες, η Google δεν θα θεωρεί ότι είναι αρκετά σχετικές για την κατάταξη. Δημοσιεύστε σταθερά, υψηλής ποιότητας, μοναδικό περιεχόμενο σε διάφορες μορφές και μοιραστείτε τα μέσα. Με την πάροδο του χρόνου, αυτό σηματοδοτεί στις μηχανές αναζήτησης ότι οι ιδιότητές σας είναι αξιόπιστες και πρέπει να κατατάσσονται υψηλότερα στα αποτελέσματα.
Βρείτε τους κατάλληλους ανθρώπους σας για να αυξήσετε το κοινό σας:
Είναι εξαιρετικά σημαντικό. Τα πάντα από τις απόψεις έως τις κριτικές και άλλες μορφές κοινωνικής συμμετοχής συμβάλλουν στην υψηλότερη κατάταξη αναζήτησης. Αν το περιεχόμενό σας είναι ασυνεπές ή χαμηλής ποιότητας, θα χάσετε την αφοσίωση από άλλους χρήστες και πιθανότατα δεν θα μπορείτε να αποφύγετε τα ανεπιθύμητα αποτελέσματα.
Δεν είναι μυστικό ότι θα χρειαστεί να κάνετε πολλή δουλειά εκ των προτέρων πριν αποκομίσετε οφέλη. Ο αλγόριθμος της Google ευνοεί τις παλαιότερες ιδιότητες. Δυστυχώς, οι νέες ιδιότητες είναι απίθανο να ξεπεράσουν άμεσα τα πιο εδραιωμένα αποτελέσματα. Ωστόσο, δημοσιεύοντας τακτικά νέο περιεχόμενο και κερδίζοντας την κοινωνική δέσμευση με την πάροδο του χρόνου θα βοηθήσει τελικά την κατάταξη στα αποτελέσματα αναζήτησης, ενώ θα ωριμάζει σταδιακά και η δουλειά σας.
Ως γιατρός, η ηλεκτρονική σας παρουσία μπορεί να σας τοποθετήσει ως ηγέτη σκέψης, να καθορίσετε την επιτυχία της πρακτικής σας και να επεκτείνετε την προσέγγισή σας όταν συνδέεστε με ασθενείς, συναδέλφους και ηγέτες στον τομέα σας. Επωφεληθείτε πλήρως από αυτές τις ευκαιρίες προστατεύοντας παράλληλα τη φήμη σας από δυνητικά ζημιογόνες ή άσχετες πληροφορίες Online που δεν μπορείτε να ελέγξετε. Η διαχείριση της φήμης για τους γιατρούς είναι μια αξιόλογη επένδυση για το μέλλον σας στο διαδίκτυο.
Ως γιατρός, η ηλεκτρονική σας παρουσία μπορεί να σας τοποθετήσει ως ηγέτη στον χώρο ή την ειδικότητα σας, να καθορίσετε την επιτυχία της πρακτικής σας και να επεκτείνετε την προσέγγισή σας όταν συνδέεστε με ασθενείς, συναδέλφους και ηγέτες στον τομέα σας. Επωφεληθείτε πλήρως από αυτές τις ευκαιρίες προστατεύοντας παράλληλα τη φήμη σας από δυνητικά ζημιογόνες ή άσχετες πληροφορίες που δεν μπορείτε να ελέγξετε. Η διαχείριση της φήμης για τους γιατρούς είναι μια αξιόλογη επένδυση για το μέλλον σας στο διαδίκτυο αλλά και για το πελατολόγιο σας.
Σκεφτείτε το λοιπόν.
Λίγα πράγματα για εμάς:
E-Reputation.gr | Οι ειδικοί στη Διαχείριση Φήμης στο Διαδίκτυο
Η E-Reputation είναι ένα πρωτοποριακό Agency, που βοηθάει επαγγελματίες και δημόσια πρόσωπα να χτίσουν και να διαχειριστούν την εικόνα που θέλουν στο Internet. Έχοντας εξειδίκευση στη Διαχείριση Φήμης στο Διαδίκτυο (Online Reputation Management), οι υπηρεσίες μας περιλαμβάνουν Στρατηγική Περιεχομένου, Δημιουργία Ιστοσελίδων, Δημοσίευση Άρθρων και Βίντεο, Διαφήμιση μέσω Facebook Ads και Google Ads καθώς και οποιαδήποτε άλλη ενέργεια μπορεί να βοηθήσει τους πελάτες μας να πετύχουν τους στόχους τους. Οι πελάτες μας είναι κυρίως Ιατροί, Πολιτικοί εθνικού και τοπικού επιπέδου, Δημόσιοι Οργανισμοί, μεγάλες / πολυεθνικές εταιρείες, καθώς και κάθε είδους επαγγελματίες που θέλουν να γίνουν γνωστοί για ένα πράγμα που κάνουν.
Μάθετε περισσότερα και ζητήστε μια δωρεάν μελέτη στο www.e-reputation.gr