Return to site

ORM: Ο πλήρης οδηγός για την εδραίωση της φήμης σας

· Γενικά

Σκεφτείτε την τελευταία φορά που βγήκατε για δείπνο και θέλατε να δοκιμάσετε ένα νέο εστιατόριο. Γιατί επιλέξατε αυτό το εστιατόριο; Πιθανότατα προηγουμένως να είχατε ψάξει online για διάφορες κριτικές που υπήρχαν στο διαδίκτυο. Ενώ το να έχει κανείς μια θετική φήμη στο διαδίκτυο είναι ιδανική για επιχειρήσεις του τύπου εστιατόρια είναι πραγματικά σημαντικό και για την δική σας επιχείρησή;

Όλοι γνωρίζουμε ότι ο σύγχρονος πελάτης και οι επιχειρήσεις βασίζονται στο διαδίκτυο για να βρουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που χρειάζονται. Χρησιμοποιούν πλατφόρμες κριτικής, κοινωνικά μέσα ενημέρωσης και ακόμη και την ιστοσελίδα σας για να σχηματίσουν μια άποψη για τις επιχειρήσεις που εν τέλει θα προτιμήσουν.

Να είστε βέβαια πως αυτό κάνουν ακόμη και με την επιχείρησή σας.


Η διαμόρφωση της γνώμης συχνά επηρεάζεται από πτυχές όπως η θέση στην οποία εμφανίζεται η επιχείρησή σας στα αποτελέσματα αναζήτησης, τη διάταξη και το περιεχόμενο της ιστοσελίδας, η παρουσία των κοινωνικών μέσων ενημέρωσης και ακόμη και τις κριτικές και τις καταχωρίσεις. Ανεξάρτητα από το τι λέτε ή κάνετε, η φήμη σας - είτε online είτε όχι - έχει τεράστια σημασία. 

Τα καλά νέα είναι ότι έχετε τη δύναμη να την διαχειριστείτε.


Ορισμός: Διαχείριση φήμης


Πριν προβούμε σχετικά με το πώς να διαχειριστούμε πραγματικά τη φήμη σας, το πρώτο βήμα θα ήταν να καθορίσουμε τι ακριβώς είναι η διαχείριση της φήμης. Με την πρώτη ματιά, είναι πραγματικά πολύ απλό: διαχειρίζεται τη φήμη σας - πώς οι άνθρωποι αντιλαμβάνονται την επιχείρησή σας.

  • Είναι ο έλεγχος και η επιρροή μιας διαδικτυακής φήμης επιχείρησης ή brand.
  • Είναι επίσης η διαχείριση των αρνητικών αναφορών ή κριτικών,


Όταν εξετάζουμε μια διαχείριση φήμης, οι περισσότεροι επαγγελματίες του χώρου συμφωνούν ότι έχουν τρία είδη τα οποία πρέπει κανείς να επιμεληθεί.

  • Πρώτο βήμα- Αρχή διαδικασίας: Οι επιχειρήσεις που είναι καινούριες ή που προσπαθούν να οικοδομήσουν ένα καλό ή αξιόπιστο εμπορικό σήμα ή όνομα για τον εαυτό τους.
  • Συντήρηση - Αυτή η μορφή διαχείρισης ασκείται από εταιρείες που έχουν ήδη εδραιωμένη φήμη. Ο στόχος είναι να διατηρηθεί αυτή η φήμη που δημιούργησαν.
  • Ανάκτηση - Εάν η φήμη σας έχει υποστεί ένα πλήγμα μέσω κακών κριτικών ή για οποιονδήποτε άλλο λόγο, αυτή είναι η μορφή της διαχείρισης της φήμης που πρέπει να σας απασχολήσει. Συνήθως αποτελείται από καλό μάρκετινγκ και αυτοπροβολή, με στόχο να σας βοηθήσει να ανακάμψετε.

Πώς μπορεί μια επιχείρηση να δημιουργήσει μια ηλεκτρονική φήμη;


Εάν ξεκινάτε μια νέα επιχείρηση ή ψάχνετε τρόπους να διαχειρίζεστε τη φήμη σας, το καλύτερο μέρος για να το ξεκινήσετε είναι online. Το διαδίκτυο ενδείκνυται για αυτόν τον σκοπό καθώς είναι ο τόπος όπου η πλειοψηφία των ανθρώπων αναζητούν πληροφορίες και αναπτύσσουν παράλληλα τις απόψεις τους. 

Δημιουργία online φήμης

Εδώ είναι πέντε τρόποι που μπορείτε να δημιουργήσετε μια online φήμη:
 
Δημιουργήστε ένα blog - Έχοντας ένα blog που ενημερώνεται τακτικά με άρθρα που καλύπτουν ποικίλα θέματα για την επιχείρηση σας σας βοηθά στην καθιέρωσή σας ως εμπειρογνώμονα. Το κλειδί εδώ βρίσκεται στη συνέπεια- τα άρθρα πρέπει να είναι τακτικά - τουλάχιστον δύο φορές την εβδομάδα - και να σχετίζονται με τον αναγνώστη.


Ενθαρρύνετε τις κριτικές - Οι αξιολογήσεις είναι εξαιρετικά σημαντικές. Σύμφωνα με την έρευνα της Etailing Group που δημοσιεύθηκε στο reputation.com, το 92% των χρηστών διαβάζουν τις κριτικές στο Internet. Για να προχωρήσουμε ακόμα περισσότερο, ένα εκπληκτικό 89% των χρηστών (σύμφωνα με την Cone, Inc.) εμπιστεύονται τις online κριτικές. Θα πρέπει να ενθαρρύνετε τους πελάτες να εξετάζουν την εταιρεία και τις υπηρεσίες σας στις διάφορες πλατφόρμες. Ακόμα και να γράφετε τη δική σας στους προμηθευτές ή σε άλλες εταιρείες με τις οποίες συνεργάζεστε θα μπορούσαν να συμβάλουν σημαντικά στην αύξηση της φήμης σας.


Κερδίστε δημοσιότητα - Δεν μπορείτε να δημιουργήσετε μια φήμη κάνοντας απολύτως...τίποτα. Θα πρέπει να εργαστείτε πάνω σε αυτό, να γράψετε άρθρα για άλλα blogs, να κάνετε κάποια διαφήμιση στο Web και να προωθήσετε την εταιρεία σας όσο μπορείτε.


Παρουσία στα social media- Σύμφωνα με το Reputation.com, το 78% των καταναλωτών πιστεύει ότι είναι πολύ σημαντικό να αναζητήσουν πληροφορίες ή / και επιχειρήσεις ηλεκτρονικά πριν αποφασίσουν να αλληλεπιδράσουν ή να συνεργαστούν μαζί τους. Μερικοί άνθρωποι ξεκινούν αυτήν την έρευνα στα κοινωνικά μέσα δικτύωσης.


Η Ρώμη δεν χτίστηκε σε μια μέρα και ούτε η φήμη σας δεν θα διαμορφωθεί σε μια ημέρα. Θα χρειαστεί να εργαστείτε σκληρά σε αυτό, με σχεδόν καθημερινές ενημερώσεις και παρακολούθηση - και να είστε υπομονετικοί. 

Πολλοί εμπειρογνώμονες συμφωνούν ότι θα χρειαστούν τουλάχιστον έξι μήνες για να δείτε τα αποτελέσματα και ίσως χρόνια για να διαπιστωθεί μια πραγματικά καλή φήμη.

 

Λίγα πράγματα για εμάς:

 

E-Reputation.gr | Οι ειδικοί στη Διαχείριση Φήμης στο Διαδίκτυο

Η E-Reputation είναι ένα πρωτοποριακό Agency, που βοηθάει επαγγελματίες και δημόσια πρόσωπα να χτίσουν και να διαχειριστούν την εικόνα που θέλουν στο Internet. Έχοντας εξειδίκευση στη Διαχείριση Φήμης στο Διαδίκτυο (Online Reputation Management), οι υπηρεσίες μας περιλαμβάνουν Στρατηγική Περιεχομένου, Δημιουργία Ιστοσελίδων, Δημοσίευση Άρθρων και Βίντεο, Διαφήμιση μέσω Facebook Ads και Google Ads καθώς και οποιαδήποτε άλλη ενέργεια μπορεί να βοηθήσει τους πελάτες μας να πετύχουν τους στόχους τους. Οι πελάτες μας είναι κυρίως Ιατροί, Πολιτικοί εθνικού και τοπικού επιπέδου, Δημόσιοι Οργανισμοί, μεγάλες / πολυεθνικές εταιρείες, καθώς και κάθε είδους επαγγελματίες που θέλουν να γίνουν γνωστοί για ένα πράγμα που κάνουν.

Μάθετε περισσότερα και ζητήστε μια δωρεάν μελέτη στο www.e-reputation.gr