Return to site

Πώς να κερδίσετε αναγνώριση αλλά και νέους ασθενείς στο ιατρείο σας

· Για ιατρούς

Ο χώρος του μάρκετινγκ όσον αφορά τους ιατρούς έχει αλλάξει σημαντικά τα τελευταία χρόνια. Με πολλούς τρόπους, η διαδικασία εύρεσης και προσέλκυσης νέων ασθενών είναι πιο δύσκολη από ποτέ.

Ποιο είναι το νέο πλαίσιο;

  • Οι γιατροί αντιμετωπίζουν αυξημένο ανταγωνισμό μεταξύ ιδιωτικών και νοσοκομειακών ιατρικών πρακτικών.
  • Οι ασθενείς είναι καλύτερα ενημερωμένοι και όλο και περισσότερο αποφασισμένοι να λαμβάνουν αποφάσεις για την υγεία τους.
  • Ο καταναλωτισμός και η φωνή του πελάτη (ασθενών) επηρεάζουν άμεσα τα έσοδα.
  • Οι ασθενείς δεν θέλουν να δουν τον "δεύτερο καλύτερο" γιατρό.

Το να σε εμπιστευτούν οι ασθενείς αλλά και να επιτύχεις τον δημόσιο θαυμασμό είναι δύο έννοιες σχεδόν αλληλένδετες. Το μάρκετινγκ υγείας χρησιμοποιεί επιλεκτικά εργαλεία επικοινωνίας για να ενημερώσει και να επηρεάσει τον τρόπο με τον οποίο οι υποψήφιοι ασθενείς αναγνωρίζουν ποιοι είστε και τι κάνετε. Για σοβαρές ανησυχίες που αφορούν την υγεία και ακόμη και θέματα ρουτίνας, οι ενημερωμένοι ασθενείς επιλέγουν τον καλύτερο πάροχο για την καλύτερη φροντίδα που μπορούν να λάβουν.

Πιο συγκεκριμένα, το μάρκετινγκ δημιουργεί εμπιστοσύνη, λέει τι μπορείτε να κάνετε για το κοινό και παρουσιάζει την αξία που παρέχετε σε άτομα που χρειάζονται και μπορούν να επωφεληθούν από αυτή την αξία. Η προσέγγιση ενός κοινού-στόχου με ένα έγκαιρο μήνυμα μάρκετινγκ παρουσιάζει τις υπηρεσίες σας - και μια απάντηση στο πρόβλημά τους - με έναν συναρπαστικό τρόπο που επηρεάζει θετικά τη φήμη σας.

Οι ενδοιασμοί

Οι γιατροί, από τη μία πλευρά αναγνωρίζουν και προστατεύουν έντονα ​​την επαγγελματική φήμη τους. Και παραδοσιακά, οι γιατροί δείχνουν απροθυμία στο να προσεγγίσουν τα διαφημιστικά, προωθητικά και άλλα εργαλεία επικοινωνίας για το φόβο ότι θα είναι «λιγότερο επαγγελματικά» στο μυαλό του κοινού και των συναδέλφων.

Η απάντηση, ωστόσο, είναι ότι το μήνυμα μάρκετινγκ ενός γιατρού και η οικοδόμηση φήμης είναι κάτι που ελέγχεται και κατευθύνεται. Τα μηνύματα που χρησιμοποιείτε, μέσω κατάλληλων στρατηγικών και τακτικών, ενισχύουν το δημόσιο θαυμασμό ενώ κερδίζουν ταυτόχρονα και νέους ασθενείς.

Η επωνυμία είναι η θεμελίωση του μηνύματος

Σκεφτείτε τα: "εμπορικό σήμα" και "φήμη" ως σχεδόν εναλλάξιμες ιδέες μάρκετινγκ. Οι ασθενείς, οι υποψήφιοι ασθενείς, οι συνάδελφοί (ακόμη και οι ανταγωνιστές) έχουν μια αντίληψη και αναγνώριση της μοναδικής παρουσίας σας στην αγορά. Το εμπορικό σήμα σας περιλαμβάνει όλα όσα κάνετε, αλλά πρωτίστως είναι ο τρόπος με τον οποίο διαφοροποιείστε ξεκάθαρα για την πρακτική σας παρουσιάζοντας έτσι ένα αποκλειστικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα ως την καλύτερη επιλογή για το επιθυμητό κοινό.

Όταν ελέγχετε και κατευθύνετε σωστά το μήνυμα, το branding σημαίνει σωστή επιχείρηση. Η αποτελεσματική επικοινωνία ενός ισχυρού μηνύματος brand σημαίνει ότι ξεχωρίζετε από τον ανταγωνισμό.


Οι άνθρωποι προτιμούν να αγοράζουν εμπορικά σήματα:

Λιγότερος κίνδυνος - Τα αναγνωρισμένα ονόματα υποδηλώνουν συνεπή και αξιόπιστη ποιότητα.
Status - Η αντιληπτή προστιθέμενη αξία και το υψηλότερο κόστος συνδέονται με τα εμπορικά σήματα.
Αφοσίωση- Οι μάρκες εμπνέουν εμπιστοσύνη με παθιασμένους οπαδούς που παραπέμπουν και συνιστούν.
Φήμη - Η αναγνώριση ονόματος καταστέλλει και επιταχύνει την επαγγελματική φήμη.
Στόχος - Ένα εστιασμένο μήνυμα προσελκύει συγκεκριμένους και επιθυμητούς πελάτες
Πλεονέκτημα - Η αναγνώριση της μάρκας, σας διακρίνει από τον ανταγωνισμό.
Μελλοντικά; ένα επιθυμητό εμπορικό σήμα αυξάνει την αξία της επιχείρησης.

Συμπέρασμα

Οι στρατηγικές και οι τακτικές για το μάρκετινγκ του ιατρείου σας - θα είναι ένας μοναδικός χάρτης πορείας που καθοδηγείται από συγκεκριμένους στόχους, μετρήσιμα αποτελέσματα, ένα καλά καθορισμένο κοινό-στόχο και δεκάδες άλλες εκτιμήσεις.
Μια σωστή στρατηγική μάρκετινγκ για την ιατρική πρακτική ενός γιατρού που θα περιλαμβάνει ένα ξεχωριστό μήνυμα επωνυμίας θα κερδίσει νέους ασθενείς και θα ενισχύσει το κοινό θαυμασμό στην κοινότητα.

Το επόμενο βήμα

E-Reputation.gr | Οι ειδικοί στη Διαχείριση Φήμης στο Διαδίκτυο

Η E-Reputation είναι ένα πρωτοποριακό Agency, που βοηθάει επαγγελματίες και δημόσια πρόσωπα να χτίσουν και να διαχειριστούν την εικόνα που θέλουν στο Internet. Έχοντας εξειδίκευση στη Διαχείριση Φήμης στο Διαδίκτυο (Online Reputation Management), οι υπηρεσίες μας περιλαμβάνουν Στρατηγική Περιεχομένου, Δημιουργία Ιστοσελίδων, Δημοσίευση Άρθρων και Βίντεο, Διαφήμιση μέσω Facebook Ads και Google Ads καθώς και οποιαδήποτε άλλη ενέργεια μπορεί να βοηθήσει τους πελάτες μας να πετύχουν τους στόχους τους. Οι πελάτες μας είναι κυρίως Ιατροί, Πολιτικοί εθνικού και τοπικού επιπέδου, Δημόσιοι Οργανισμοί, μεγάλες / πολυεθνικές εταιρείες, καθώς και κάθε είδους επαγγελματίες που θέλουν να γίνουν γνωστοί για ένα πράγμα που κάνουν.

Μάθετε περισσότερα και ζητήστε μια δωρεάν μελέτη στο www.e-reputation.gr