Return to site

Κορωνοϊός και επιχειρήσεις: 7 συμβουλές μάρκετινγκ

· Νέα

Είναι βέβαιο ότι οι περισσότεροι από τους μισούς εμπόρους, Marketing Managers, Marketing Agencies, ιδιοκτήτες επιχειρήσεων και άλλων επαγγελματιών παγκοσμίως, θέτουν το ίδιο ερώτημα για το πώς θα αντιμετωπίσουν την κρίση του COVID-19. 

 

Πως μπορείτε να έχετε μια επιτυχημένη στρατηγική μάρκετινγκ για να βοηθήσετε τις επιχειρήσεις σας κατά τη διάρκεια και μετά την κρίση;

Είναι εύκολο να πούμε, ας κλείσουμε τις πόρτες και να περιμένουμε μέχρι να περάσει η κρίση για να συνεχίσει η επιχείρηση μας να λειτουργεί όπως συνήθως... αλλά είναι δύσκολο κάτι τέτοιο να γίνει και στην πράξη! Για τις περισσότερες μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις, δεν υπάρχει σχετική πρόβλεψη όπως για παράδειγμα η ασφάλιση που μπορεί να καλύψει μέρος των χαμένων σας εσόδων ή που μπορεί να σας εγγυηθεί να καλύψετε τα βασικά σας έξοδα. Ξεκινώντας από το μίσθωμα, τους υπαλλήλους και πολλά άλλα.


Έτσι, η επιβίωση των επιχειρήσεων και η χάραξη στρατηγικής κατά τη διάρκεια της παγκόσμιας κρίσης από την πανδημία του COVID-19,  είναι το πρώτο ζητούμενο των επιχειρήσεων στο οποίο πρέπει να συνεχίσουν να εστιάζουν.


7 συμβουλές για να ξεκινήσετε τη στρατηγική μάρκετινγκ σας ενάντια στις επιπτώσεις του COVID-19

  1. Μην πανικοβάλλεστε. Επενδύστε χρόνο και προσπάθειά για να σχεδιάσετε τη στρατηγική σας, για να εξασφαλίσετε την επιβίωση της επιχείρησής σας.
  2. Βεβαιωθείτε ότι λαμβάνετε προφυλάξεις και μετρήσεις ασφάλειας που συνιστώνται από τις Αρχές, όπως η αύξηση των διαδικασιών καθαρισμού και η εκπαίδευση της ομάδας σας.
  3. Να ενημερώνετε τους ακολούθους και τους πελάτες σας για τη νέα στρατηγική της εταιρείας κατά του COVID-19, αλλά και τα μέτρα που ακολουθείτε.
  4. Ξανασκεφτείτε μια νέα στρατηγική λειτουργίας, σκεφτείτε αν μπορείτε να παραδώσετε ή να καλύψετε μια άλλη υπηρεσία που μπορείτε να  διαχειριστείτε.
  5. Κρατήστε την επικοινωνία με τους ακολούθους σας στα social media. Προσπαθείτε να παρέχετε όσο το δυνατόν περισσότερες συμβουλές στην τοπική κοινότητα, ακόμη και όταν οι πόρτες σας είναι προσωρινά κλειστές για το κοινό.
  6. Ακολουθήστε τις συμβουλές της τοπικής αρχής και τους νέους κανόνες για να βοηθήσετε όσο το δυνατόν περισσότερο στην κατάσταση.
  7. Να είστε θετικοί καθώς η κρίση θα περάσει αργά ή γρήγορα. Και δείξτε στους πελάτες σας ότι τους υποστηρίζετε σε αυτή την κατάσταση καθώς και για την περίοδο φυσικά που ακολουθεί μετά.


Σημείωση: Δεν αναμένουμε να γνωρίζουμε όλες τις απαντήσεις, ειδικά σε μια αβέβαιη κατάσταση όπως αυτή. Αλλά γνωρίζουμε ότι για την επιβίωσή σας στην επιχείρηση, πρέπει να λάβετε ενέργειες μάρκετινγκ.