Return to site

Τα βήματα για την σωστή διαχείριση της φήμης

Οδηγίες

· Γενικά

Η διαχείριση διαδικτυακής φήμης αναφέρεται σε όλες εκείνες τις διαδικασίες που απαιτούνται για την σωστή προώθηση της εικόνας μίας επιχείρησης, ενός ατόμου, προϊόντος ή υπηρεσίας μέσω του διαδικτύου.

Με την Διαχείριση Φήμης, ως στόχο έχουμε να ενισχύσουμε την online προβολή σας και να "οδηγήσουμε" τους χρήστες σας στην ιστοσελίδα σας με το να βελτιώνεται η φήμη σας μέσα από τις μηχανές αναζήτησης μειώνοντας ταυτόχρονα τον αντίκτυπο από τις αρνητικές αναφορές.

Ποια είναι όμως τα βήματα για την σωστή διαχείριση της φήμης;

  • Προσδιορισμός των ενδιαφερόμενων μερών (Πελάτες, πρώην υπάλληλοι, τύπος, διαμορφωτές της κοινής γνώμης, ανταγωνιστές, κλπ)
  • Έλεγχος της φήμης – ιστοσελίδες βαθμολόγησης και αξιολόγησης, κοινωνικά δίκτυα, διαδικτυακές πύλες, blogs, ΜΜΕ, ιστοσελίδες  γνώμης και παραπόνων.
  • Online καταγραφή των στοιχείων που επηρεάζουν τη φήμη, σάρωση και ανάλυση των στοιχείων.
  • Άμεση πρόσβαση στα σχόλια και απαντήσεις ακόμα και σε αρνητικά σχόλια και παρατηρήσεις.
  • Αξιολόγηση των αποτελεσμάτων (θετικών και αρνητικών) σε σύγκριση με τους ανταγωνιστές της περιοχής ή του αντίστοιχου κλάδου.
  • Λήψη αποφάσεων για την ανατροπή των αρνητικών σχολίων και δημιουργία θετικής γνώμης και καλής φήμης.
e-reputation.gr
All Posts
×

Almost done…

We just sent you an email. Please click the link in the email to confirm your subscription!

OKSubscriptions powered by Strikingly