Return to site

Online διαχείριση φήμης: 5 Λάθη που πρέπει να αποφύγεις

Πρακτικές συμβουλές για το σήμερα

· Γενικά

Με την Διαχείριση Φήμης, ως στόχο θέτουμε να ενισχύσουμε την online προβολή και να "οδηγήσουμε" τους χρήστες σας στην ιστοσελίδα της εταιρείας ή του φυσικού προσώπου, με το να βοηθάμε μέσω των μηχανών αναζήτησης αλλά και την προστασία από το αρνητικό περιεχόμενο.

Η διαχείριση φήμης είναι πραγματικά πολύτιμη για κάθε εταιρεία, πολιτικό ή δικηγόρο. Η Online Διαχείριση Φήμης, μπορεί να χρησιμοποιηθεί είτε για την αύξηση των λέξεων κλειδιών σας, είτε για την θετική εικόνα του brand σας, ή στο να απομακρύνουμε "αρνητικό" περιεχόμενο το οποίο εμφανίζεται στις μηχανές αναζήτησης.

Σήμερα, όχι μόνο έχει μετατοπιστεί το ενδιαφέρον των ΜΜΕ προς το internet, αλλά ούτως ή άλλως οι περισσότερες πληροφορίες π.χ. για ένα συγκεκριμένο προϊόν, βρίσκονται online, καθώς εκεί ανταλλάσσουν απόψεις και συζητούν οι χρήστες. Είναι εύκολο λοιπόν να αντιληφθούμε γιατί δίνεται όλο και μεγαλύτερη βαρύτητα από τις εταιρίες στο online monitoring. Γιατί η πληροφορία βρίσκεται online. 

Οι εταιρείες ή τα φυσικά πρόσωπα που δεν προστατεύουν τη φήμη τους βρίσκονται εκτεθειμένες σε προσβολές κάθε είδους οι οποίες μπορεί να αποβούν μοιραίες για την ομαλή διεξαγωγή των δραστηριοτήτων τους. 

Με απλά λόγια η διαχείριση φήμης είναι το να γνωρίζεις τι υπάρχει για σένα (είτε προσωπικά, είτε ως brand) στο Internet και να φροντίζεις τα όσα υπάρχουν και σε βλάπτουν να είναι όσο πιο μακριά γίνεται από τα μάτια των άλλων πελατών ή ψηφοφόρων.

Ας δούμε όμως τα 5 πιο σημαντικά λάθη, τα οποία καλό είναι να αποφύγετε στην online παρουσία σας:

  • Καθυστερημένη δράση. Θα πρέπει να δώσετε έμφαση στο να χτιστεί βήμα- βήμα το όνομα σας ώστε να έχετε ήδη εξασφαλίσει ένα υψηλό επίπεδο. Το να δρας ως πυροσβέστης σε μια κρίση δεν είναι λύση. Η πρόληψη βοηθά στο να έχετε εξασφαλίσει μια θετική εικόνα, είτε αφορά το έργο, τις υπηρεσίες ή τις δραστηριότητες σας.
  • Ψεύτικες κριτικές. Πρόκειται για μια αρκετά δημοφιλή πρακτική πολλών επιχειρηματιών που θέλουν να ανεβάσουν τα νούμερά τους. Ωστόσο με την ανάπτυξη των μέσων και των social media, ο κόσμος έχει πλέον συνηθίσει στις κριτικές και μπορεί εύκολα να διακρίνει ποια κριτική είναι αληθινή ή ψεύτικη.
  • Αγνόηση των επικριτικών σχολίων. Μια ακόμα λάθος πρακτική. Θα πρέπει να είστε παρόν σε ότι σας σχολιάζουν μέσω του διαδικτύου ακόμα και στα αρνητικά σχόλια. Πάντα με ευγένεια και απαντήσεις to the point μπορείτε να αντιστρέψετε τις τυχόν αρνητικές εντυπώσεις μου ενδέχεται να έχετε. Θα πρέπει να γίνει ταχεία διερεύνηση για την ορθότητα και το περιεχόμενο του παραπόνου και η δρομολόγηση της επίλυσης αυτού.
  • Επιθετικότητα. Οι κριτικές δεν σας αρέσουν και φροντίζετε να το δείξετε. Ειλικρινά μην προβείτε σε μια τέτοια συμπεριφορά. Δεν υπάρχει χειρότερος τρόπος αντιμετώπισης μιας κρίσης. Εξάλλου μην ξεχνάτε, το Internet είναι σαν μια κοινωνία και εσείς παρουσιάζετε τον εαυτό σας μέσω αυτού.
  •  Οι πελάτες δεν ενθαρρύνονται να γράψουν σχόλια. Κάτι τέτοιο συμβαίνει όταν δεν γίνεται καμία σοβαρή και οργανωμένη προσπάθεια ώστε να αποσπάσετε θετικά reviews από τους ικανοποιημένους πελάτες ή ψηφοφόρους σας.  
     
All Posts
×

Almost done…

We just sent you an email. Please click the link in the email to confirm your subscription!

OKSubscriptions powered by Strikingly