Return to site

8 συμβουλές για την ψηφιακή φήμη ενός ιατρού (Μέρος Β')

· Για ιατρούς

Ακολουθεί η συνέχεια του προηγούμενου άρθρου με τις συμβουλές για την ψηφιακή φήμη ενός ιατρού .

 

Διαβάστε εδώ το πρώτο μέρος

 

8.  Βελτιωθείτε βάσει των πληροφοριών που λαμβάνετε


Οι αρνητικές και θετικές κριτικές μπορούν να βελτιώσουν την διαδικτυακή σου παρουσία αλλά δεν θα είναι χρήσιμο αν δεν είστε ενεργοί.
Το Feedback είναι από τις καλύτερες ενδείξεις ότι η πρακτική σας μπορεί να βελτιωθεί και δίνει τη δυνατότητα να δώσεις στους πελάτες τους την καλύτερη δυνατή εμπειρία.
Το Facebook είναι το καλύτερο μέρος ώστε να μπορείς να μιλήσεις τον ασθενή σου και να ζητήσεις άμεσα κριτικές μέσω των οργανικών δημοσιεύσεων. Από τη στιγμή που κανείς δεν μπορεί να σταθεί πίσω από ένα ανώνυμο μόνιτορ, μπορείς να εμπιστευτείς το Feedback που ζήτησες ώστε να είσαι περισσότερο αξιόπιστος.


9. Η σημασία των κριτικών
Το 90% των καταναλωτών διαβάζουν κριτικές πριν επισκεφτούν μια επιχείρηση. Επιπλέον το 84% των ανθρώπων εμπιστεύονται τις διαδικτυακές κριτικές περισσότερο από τις προσωπικές συστάσεις.
Οι θετικές κριτικές, οι ευνοϊκές αναφορές και οι ευχαριστημένοι πελάτες λειτουργούν καλύτερα ως διαφήμιση. Είναι αποδεδειγμένα ότι μπορούν να επηρεάσουν τους εν δυνάμει πελάτες.
Βεβαιώσου ωστόσο ότι θα λάβεις άδεια από τους ασθενείς για το υλικό τους= μάρκετινγκ.
Έξτρα συμβουλή: Μην πέσεις στον πειρασμό να δημιουργήσεις ψεύτικες, αρνητικές κριτικές για τον εαυτό σου. Οι ψεύτικες κριτικές είναι αντιδεοντολογικές.


 10. Δημιούργησε ένα blog
Υπάρχουν αρκετοί λόγοι ώστε να δημιουργήσεις και να χειρίζεσαι ένα blog.
 Αρχικά το να γράφεις τακτικά σε ένα blog μεταφέρει το μήνυμα ότι είσαι ενεργός στην ιατρική κοινότητα. Επιπλέον αποκτάς δική σου φωνή στην κοινωνία. Κάτι τέτοιο μπορεί να σε κάνει να ξεχωρίσεις για την πρακτική σου ως ηγέτης στο πεδίο σου. Έχει επίσης τη δυνατότητα να αναβαθμίσει την φήμη σου.
Τα blogs είναι επίσης ένα εξαιρετικά αποτελεσματικό εργαλείο βελτιστοποίησης στις μηχανές αναζήτησης. Η κατοχή ενός blog σημαίνει ότι ο ιστότοπός σας είναι πιο πιθανό να κατατάσσεται σε υψηλά επίπεδα στις μηχανές αναζήτησης όπως τη Google, λόγω της φρεσκάδας του περιεχομένου και της αλληλεπίδρασης των χρηστών.
Τα blogs μπορούν επίσης να σε τροφοδοτήσουν με υλικό για να το χρησιμοποιήσεις στα social media σου.


11. Διατήρησε μια ισχυρή παρουσία στα social media.
Τα social media είναι ένα πολυεργαλείο. Μπορούν να λειτουργήσουν θετικά ώστε να βρείτε νέους ασθενείς, να διατηρήσετε τους ήδη υπάρχοντες και να βελτιώσετε την διαδικτυακή σας φήμη. Κρατήστε μια παρουσία στα social media που θα δίνει χρήσιμες πληροφορίες, ενημερώσεις για την πρακτική σας και εξυπηρετικές απαντήσεις στις ερωτήσεις των ασθενών.
Πολλοί ασθενείς έχουν ήδη στραφεί στα social media για να αναζητήσουν επαγγελματίες.
Σήμερα, το 31% των επαγγελματιών στον χώρο της υγείας έχουν επίσης στραφεί στα social media για να επιτύχουν επαγγελματική δικτύωση. Πάνω από το 40% των ασθενών αναφέρουν ότι τα social media επηρεάζουν την απόφαση τους στην εύρεση παρόχου υγείας.


12. Υπογράμμισε την αξία του ιατρείου σου
Το να δίνεις έμφαση στο τι κάνει την επιχείρηση σου να ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό δεν είναι απαραίτητα ένα εργαλείο διοίκησης αλλά μπορεί να χρησιμοποιηθεί ηλεκτρονικά για να κάνει το ιατρείο σου να ξεχωρίσει.
Προσφέρει η επιχείρηση σου καλύτερη εξυπηρέτηση πελατών από άλλους; Βεβαιώσου ότι θα το υπογραμμίσεις στο website και τις δημοσιεύσεις σου.


13. Μια στρατηγική μάρκετινγκ δεν θα εμπλουτίσει απλώς με περιεχόμενο τη σελίδα σου και θα σε κατατάξει ψηλότερα στις αναζητήσεις αλλά θα σε κάνει και ηγέτη στην εξειδίκευση σου αν δημοσιεύεις άρθρα που είναι άρτια και επιμελή.
Τι καλύτερο από το να δείχνεις στους αναγνώστες ότι διατηρείς επαφή με τα πρόσφατα trends του ιατρικού κόσμου και δημοσιεύεις ένα καλό υλικό από άρθρα σε τακτά χρονικά διαστήματα για το επάγγελμα σου;
Το χρήσιμο υλικό θα αξιολογηθεί αρκετά καλά από τους αναγνώστες και θα αυξήσει το πελατολόγιο σου. Ακόμα και ένα άρθρο τον μήνα μπορεί να σε κάνει να βελτιώσεις τη φήμη σου με το πέρασμα των χρόνων.


14.  Χτίσε μια επίσημη ιστοσελίδα
Στην σημερινή εποχή του digital το να έχεις μια επίσημη ιστοσελίδα είναι απαραίτητη.
Το 81% των καταναλωτών πραγματοποιούν διαδικτυακή αναζήτηση πριν κάνουν μια αγορά και το να έχεις μια ιστοσελίδα σου επιτρέπει να δημοσιεύσεις υλικό και πληροφορίες με έναν επαγγελματικό και επίσημο τρόπο.


15. Backlinks και SEO
Αν θέλεις η επιχείρηση σου να ταξινομηθεί ψηλά στις μηχανές αναζήτησης το να καταλάβεις πως λειτουργούν τα backlinks και το SEO είναι ζωτικής σημασίας.
Το backlink είναι ένα εισερχόμενο link στην ιστοσελίδα σου. Με άλλα λόγια, ένα άλλο site συνδέεται με το δικό σου. Όσα περισσότερα backlinks έχει η σελίδα σου τόσο υψηλότερα σε δημοφιλές μηχανές αναζήτησης όπως η Google θα ανέβει.
Επιπλέον το 93% των χρηστών ποτέ δεν περνάνε την πρώτη σελίδα στις μηχανές αναζήτησης. Αντιθέτως χρησιμοποιούν μόνο τα πρώτα 10 αποτελέσματα για να σχηματίσουν την εντύπωση τους. 

Είναι σημαντικό λοιπόν να εμφανιστείς στην πρώτη σελίδα.
Το SEO επικεντρώνεται στο πώς να κατατάξουμε τον ιστότοπό σε υψηλά επίπεδα. Η εξοικείωση με τις αρχές SEO θα μπορούσε να σημαίνει αύξηση της επισκεψιμότητας και, τελικά, περισσότερη δουλειά.

 

E-Reputation.gr | Οι ειδικοί στη Διαχείριση Φήμης στο Διαδίκτυο

 

Η E-Reputation είναι ένα πρωτοποριακό Agency, που βοηθάει επαγγελματίες και δημόσια πρόσωπα να χτίσουν και να διαχειριστούν την εικόνα που θέλουν στο Internet. Έχοντας εξειδίκευση στη Διαχείριση Φήμης στο Διαδίκτυο (Online Reputation Management), οι υπηρεσίες μας περιλαμβάνουν Στρατηγική Περιεχομένου, Δημιουργία Ιστοσελίδων, Δημοσίευση Άρθρων και Βίντεο, Διαφήμιση μέσω Facebook Ads και Google Ads καθώς και οποιαδήποτε άλλη ενέργεια μπορεί να βοηθήσει τους πελάτες μας να πετύχουν τους στόχους τους. Οι πελάτες μας είναι κυρίως Ιατροί, Πολιτικοί εθνικού και τοπικού επιπέδου, Δημόσιοι Οργανισμοί, μεγάλες / πολυεθνικές εταιρείες, καθώς και κάθε είδους επαγγελματίες που θέλουν να γίνουν γνωστοί για ένα πράγμα που κάνουν.

 

Μάθετε περισσότερα και ζητήστε μια δωρεάν μελέτη στο www.e-reputation.gr