Return to site

20+1 συμβουλές για τα social media του ιατρείου σου

· Για ιατρούς

Τα social media έχουν αλλάξει τον τρόπο που βλέπουμε τον κόσμο. Φυσικά, δεν θα μπορούσαν να μείνουν ανεπηρέαστοι και οι διάφοροι επαγγελματίες. Είσαι γιατρός και θέλεις να εκτοξεύσεις τη φήμη και την online σου παρουσία. Σου προτείνουμε μερικούς από τους αποδεδειγμένα ικανούς τρόπους που μπορούν να σε βοηθήσουν. Ακολούθησε τους πιστά και θα δεις άμεσα αποτελέσματα και στο διαδίκτυο αλλά και στο πελατολόγιο σου.

Social media συμβουλές και τεχνικές

1. Καθόρισε προσεκτικά το κοινό και τον ιδανικό πελάτη σου.


Δεν μπορείς να είσαι τα πάντα για τους πάντες οπότε μην προβείς στο κλασικό ατόπημα. Γνώρισε τους ασθενείς σου και συγκεντρώσου σε εκείνους. Θυμήσου ότι η καλύτερη πηγή πληροφόρησης είναι να μιλήσεις με τους ασθενείς σου. Θα κολακευτούν που τους ρώτησες και θα είναι διαθέσιμοι ώστε να σε βοηθήσουν.

2. Δημιούργησε λογαριασμούς για Facebook, Twitter, LinkedIn.


Υπάρχουν δεκάδες κοινωνικά δίκτυα συμπεριλαμβανομένων πολλών που ίσως δεν γνωρίζεις. Ξεκίνα με τις μεγαλύτερες λίστες αρχικά. Δημιούργησε το προφίλ σου με λεπτομερειακές λέξεις, πληροφορίες και πλήρες βιογραφικό και έτσι θα βοηθηθούν οι ασθενείς. Επίσης θα δεις μεγάλη διαφορά και στα αποτελέσματα της google με το όνομα σου να βρίσκεται ψηλά στις μηχανές αναζήτησης.

3. Το ποιοτικό περιεχόμενο μετράει.


Δημοσίευε συχνά. Οι πληροφορίες πρέπει να είναι ακριβείς και συνεπείς. Το ποιοτικό περιεχόμενο θα πρέπει να είναι ενδιαφέρον, κατανοητό και δελεαστικό. Συνολικά, το περιεχόμενο που είναι βαρετό είναι αναποτελεσματικό στο να χτίσει γερές βάσεις.

4. Δεσμεύσου ότι θα είσαι παρών τακτικά.


Τα κοινωνικά δίκτυα παίρνουν αρκετό χρόνο στο να αναπτυχθούν και αυτό απαιτεί ισχυρή παρουσία και συνεπή συμμετοχή. Αφιέρωσε χρόνο, ταλέντο και χρησιμοποίησε πηγές ώστε να φτιάχνεις καθημερινές ενημερώσεις και δημοσιεύσεις. Αν δεν είσαι έτοιμος να υπομείνεις σε αυτή την προσπάθεια και να αφιερώσεις τον απαιτούμενο χρόνο τότε μην ξεκινήσεις μέχρι να είσαι διαθέσιμος για αυτό.

5. Η χρήσιμη πληροφορία μπορεί να διαδοθεί.


Δημοσίευσε περιεχόμενο που οι αναγνώστες και οι εν δυνάμει πελάτες σου μπορούν να χρησιμοποιήσουν. Η χρήσιμη πληροφορία μπορεί να κοινοποιηθεί σε κοινωνικούς κύκλους και επαφές. Με την πάροδο του χρόνου, η χρήσιμη/ ποιοτική πληροφορία μπορεί να χτίσει εμπιστοσύνη, δείχνει τεχνογνωσία και αντικατοπτρίζει επαγγελματισμό.

6. Ζήτησε επαγγελματική βοήθεια.

Τα social media για γιατρούς μπορεί να είναι μια απαιτητική διαδικασία που απαιτεί εξειδικευμένη γνώση. Μην διστάσεις να επικοινωνήσεις μαζί μας για να σχεδιάσουμε, να προγραμματίσουμε και να χτίσουμε την φήμη σου εκτοξεύοντας τις δυνατότητες του ιατρείου στους στόχους που θα θέσουμε από κοινού.

7. Να προωθείς τον «ψηφιακό σου εαυτό» και offline.


Να παρέχεις στους επισκέπτες σου τη δυνατότητα να έχουν μια σύνθεση των εικονιδίων των κοινωνικών μέσων σου που θα τους οδηγήσουν άμεσα και εύκολα σε αυτά. Δώσε για παράδειγμα τη δυνατότητα να μπορούν να μεταβαίνουν από το website στο Facebook , ή από το Twitter στο You tube κανάλι σου. Ενώ για τους πιο νέους μπορείτε να συμπεριλάβετε τα QR codes.

8. Οι εικόνες προσθέτουν ενδιαφέρον και μπορούν να επηρεάσουν τον αναγνώστη.


Κάθε κοινωνική πλατφόρμα προωθεί τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσεις εικόνες, βίντεο, GIFS. Οπότε κάνε χρήση τους και θα μας θυμηθείς για τα καλά του αποτελέσματα.

9. Συμπεριέλαβε emojis για τις ενημερώσεις σου στο Facebook.


 Είτε τα αγαπάς είτε τα μισείς τα emojis αποσπούν την προσοχή. Χρησιμοποίησε αυτές τις ψηφιακές εικόνες ή τα εικονίδια ώστε να ενισχύσεις μια ιδέα ή ένα συναίσθημα που θέλεις να προβάλλεις.

10. Συμπεριέλαβε λέξεις- κλειδιά για τα κοινωνικά προφίλ και το περιεχόμενο.

Καθόρισε τη λίστα με τις λέξεις και τους όρους για τους πελάτες ή εν δυνάμει πελάτες σου που θα μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν στις διαδικτυακές τους αναζητήσεις.

11. Φρόντισε ώστε οι δημοσιεύσεις σου να είναι σύντομες και απλές.

Προσπάθησε να παρουσιάσεις μια ιδέα με κατανοητό και εύχρηστο μήνυμα.

12. Μοιράσου τις ενημερώσεις σου αρκετές φορές.

Τα social media εξελίσσονται ραγδαία και προωθείται διαρκώς νέο περιεχόμενο που μπορεί εύκολα να χαθεί. Δώσε ποικιλία στις πληροφορίες σου και δημοσίευσε ένα post αρκετές φορές ως ένα διαφορετικό μήνυμα κατά τη διάρκεια της ημέρας.

13. Άκουσε τη φωνή του πελάτη σου.

Τα social media μπορούν να παράσχουν την online δυνατότητα να ακούσεις και να καταλάβεις τις συνομιλίες, τις τάσεις και τα ζητήματα που είναι σημαντικά για τους ασθενείς και τους εν δυνάμει ασθενείς. Ανά περιόδους συλλέξτε ερωτήσεις πελατών, αφουγκραστείτε τους και απαντήστε. Το κοινό μπορεί να συνδεθεί με εσάς και να αναγνωρίσει τη χρησιμότητα των όσων απαντήσατε και όσων μοιράζεστε μαζί τους.

14. Μίλησε τους, μην τους πουλάς.

Η κοινωνική διάδραση εξοπλίζεται από τις ενημερωτικές συζητήσεις και τις παρουσιάσεις.
Το περιεχόμενο που διδάσκει, ενημερώνει είναι αξιοπρόσεκτο από τους αναγνώστες και είναι εκείνο που μετράει. Πρέπει να βρείτε μια αναλογία στις δημοσιεύσεις σας ώστε να μην αποτρέψετε τους αναγνώστες σας.

15. Επιλεκτικά διάλεξε να εισχωρήσεις σε ομάδες και συζητήσεις.

Βρες και λάβε μέρος σε συζητήσεις όπως τα Twitter Chats, τα LinkedIn Groups και Facebook groups. Δες τι μπορείς να προσθέσεις στον διάλογο αλλά και το τι μπορείς να μάθεις από τα πρόσφατα θέματα υπό συζήτηση. Αν δεν μπορείς να απαντήσεις επώνυμα για παράδειγμα σε Fb Group, σύλλεξε υλικό και ιδέες τα οποία θα μπορέσεις να “εκμεταλλευτείς” ύστερα για να απαντήσεις σε σχόλια, ή απορίες που διάβασες. Έτσι δίνεις κύρος και αμεσότητα, απαντώντας σε ουσιαστικά ζητήματα που μπορούν να απασχολούν τους αναγνώστες.

16. Δημιούργησε τα δικά σου σύντομα quotes. Υπάρχει πληθώρα εργαλείων που μπορείς να δημιουργήσεις χρήσιμα και ελκυστικά quotes για τις κοινωνικές δημοσιεύσεις.

17. Εισχώρησε σε υπάρχουσες συζητήσεις.


Περιηγήσου στο Twitter ψάχνοντας σε hashtags ή λέξεις κλειδιά που ενδιαφέρουν. Μπες στις συζητήσεις με ασθενείς και ειδικούς για θέματα, trend και νέα.

18. Κάνε ερωτήσεις.
Να προκαλείς διάλογο και συζητήσεις. Τα online media προκαλούν διάλογο. Βρες τρόπους ώστε να δημιουργήσεις ηλεκτρονική διάδραση με τους άλλους.

19. Απάντησε γρήγορα σε ερωτήσεις, σχόλια και κριτικές.


Οι άμεσες απαντήσεις είναι συχνά οι καλύτερες αν και δεν είναι πάντοτε πρακτικές. Θέσε ως στόχο να απαντάς μέσα στην ημέρα όσο πιο σύντομα δηλαδή μπορείς.

20. Επίσης σημαντικό είναι να παρουσιάζεις τις βασικές πληροφορίες που περιλαμβάνουν το όνομα, τη διεύθυνση και το τηλέφωνο σου.

21. Πάντα να ακολουθείς άλλους γιατρούς μέσω των social media.

Εκτός από το να ενισχύσεις τα social media αφιέρωσε χρόνο ώστε να συνδεθείς και με άλλους επαγγελματίες. Από εκεί μπορείς επίσης να εμπνευστείς από ιδέες, να παραμείνεις ψηλά στα trends και να δεις ενδιαφέρουσες ιδέες και πληροφορίες.

E-Reputation.gr | Οι ειδικοί στη Διαχείριση Φήμης στο Διαδίκτυο

 

Η E-Reputation είναι ένα πρωτοποριακό Agency, που βοηθάει επαγγελματίες και δημόσια πρόσωπα να χτίσουν και να διαχειριστούν την εικόνα που θέλουν στο Internet. Έχοντας εξειδίκευση στη Διαχείριση Φήμης στο Διαδίκτυο (Online Reputation Management), οι υπηρεσίες μας περιλαμβάνουν Στρατηγική Περιεχομένου, Δημιουργία Ιστοσελίδων, Δημοσίευση Άρθρων και Βίντεο, Διαφήμιση μέσω Facebook Ads και Google Ads καθώς και οποιαδήποτε άλλη ενέργεια μπορεί να βοηθήσει τους πελάτες μας να πετύχουν τους στόχους τους. Οι πελάτες μας είναι κυρίως Ιατροί, Πολιτικοί εθνικού και τοπικού επιπέδου, Δημόσιοι Οργανισμοί, μεγάλες / πολυεθνικές εταιρείες, καθώς και κάθε είδους επαγγελματίες που θέλουν να γίνουν γνωστοί για ένα πράγμα που κάνουν.

 

Μάθετε περισσότερα και ζητήστε μια δωρεάν μελέτη στο www.e-reputation.gr