Return to site

Ιατρικό Marketing:

Η οπτική του υποψήφιου πελάτη

· Για ιατρούς

Το διαδίκτυο έχει εξελιχθεί σε ένα από τα βασικότερα κανάλια επικοινωνίας ενός ιατρού με το δυνητικό του πελατολόγιο.

Website, Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube, SEO, Blog, Google My Business και πολλά άλλα.

Οι επιλογές φαίνονται ατελείωτες, όμως σπάνια ένας ιατρός έχει χρόνο να ασχοληθεί με όλα τα πιθανά κανάλια προώθησης. Επομένως, η ερώτηση είναι "Πώς επιλέγω τα καλύτερα;" ή ακόμα πιο σωστά "Ποια είναι αυτά τα κανάλια, τα οποία με τη μικρότερη επένδυση θα μου φέρουν τα μεγαλύτερα αποτελέσματα;".

Η απάντηση έρχεται όταν βάλουμε τον εαυτό μας στη θέση του υποψήφιου πελάτη και σκεφτούμε με ποιον τρόπο χρησιμοποιεί το διαδίκτυο για να βρει και να επιλέξει τον κατάλληλο ιατρό.

Τα 2 πράγματα που κάνει ένας υποψήφιος πελάτης / ασθενής στο διαδίκτυο:

1. Ψάχνει Ιατρό / Κλινική - Βρίσκει τι επιλογές υπάρχουν

Συνέβη κάτι έκτακτο και χρειάζεται να επισκεφθείς ένα γιατρό. Οι "παλιοί" θα ρωτούσαν κάποιον που εμπιστεύονται να τους συστήσει τον κατάλληλο. Όμως, οι νεότερες γενιές έχουν κάποιον άλλο που εμπιστεύονται... λέγεται "Google". Αναζητήσεις όπως "καρδιολόγος χαλάνδρι", "εξετάσεις αίματος νίκαια", "καλός μαιευτήρας" γίνονται ολοένα και πιο συχνές και οι ιατροί που ξέρουν πώς να τοποθετηθούν σωστά απολαμβάνουν εδώ και χρόνια μια νέα, ασταμάτητη ροή πελατών που τους βρίσκουν με αυτόν τον τρόπο.

Το SEO του site, η παρουσία στο Google My Business, οι κριτικές από παλαιότερους πελάτες, καθώς και η εγγραφή σε πλατφόρμες όπως το DoctorAnytime αποτελούν εργαλεία που βοηθούν έναν ιατρό να "βρεθεί" στις αναζητήσεις από πελάτες που αναζητούν τι επιλογές υπάρχουν.

2. Εξετάζει ποια επιλογή είναι η καλύτερη

Μετά την αναζήτηση και τον εντοπισμό 2-3 καλών ιατρών, η υποψήφια πελάτης θα κληθεί να επιλέξει σε ποιον ιατρό θα πάει. Θα αναζητήσει στο Google έναν ιατρό "με το όνομά του". Θα δει αν έχει ένα website που του βγάζει "αξιοπιστία" και "φιλικότητα". Θα διαβάσει κριτικές από παλαιότερους ασθενείς στο Facebook Page και στο Google My Business. Αν υπάρχουν, θα της εμφανιστούν άρθρα και σχόλια σε διάφορα blogs. Το 80% των υποψήφιων πελατών επηρεάζονται δραστικά από τις κριτικές και το περιεχόμενο που θα διαβάσουν.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Αυτή τη διαδικασία δεν θα την ακολουθήσει μόνο ένας υποψήφιος πελάτης που βρήκε έναν ιατρό στο διαδίκτυο, αλλά και οι πιο "παραδοσιακοί" που πήραν μια σύσταση από κάποιον γνωστό τους. Γιατί, οι περισσότεροι άνθρωποι πλέον, όταν ακούσουν ότι "η Δρ.Παπαδοπούλου είναι πολύ καλή Μαιευτήρας, στην συστήνω", δεν τους αρκεί. Θα κάνουν και τη δική τους αναζήτηση στο διαδίκτυο, περιμένοντας να δουν κριτικές και περιεχομενο που θα επιβεβαιώνουν ότι η επιλογή τους είναι σωστή και μπορούν να την εμπιστευτούν χωρίς ενδοιασμούς.

Εσύ, έχεις κάνει τις σωστές κινήσεις για να τοποθετείσαι σωστά σε αυτά τα 2 στάδια;

E-Reputation.gr | Οι ειδικοί στη Διαχείριση Φήμης στο Διαδίκτυο

Η E-Reputation είναι ένα πρωτοποριακό Agency, που βοηθάει επαγγελματίες και δημόσια πρόσωπα να χτίσουν και να διαχειριστούν την εικόνα που θέλουν στο Internet. Έχοντας εξειδίκευση στη Διαχείριση Φήμης στο Διαδίκτυο (Online Reputation Management), οι υπηρεσίες μας περιλαμβάνουν Στρατηγική Περιεχομένου, Δημιουργία Ιστοσελίδων, Δημοσίευση Άρθρων και Βίντεο, Διαφήμιση μέσω Facebook Ads και Google Ads καθώς και οποιαδήποτε άλλη ενέργεια μπορεί να βοηθήσει τους πελάτες μας να πετύχουν τους στόχους τους. Οι πελάτες μας είναι κυρίως Ιατροί, Πολιτικοί εθνικού και τοπικού επιπέδου, Δημόσιοι Οργανισμοί, μεγάλες / πολυεθνικές εταιρείες, καθώς και κάθε είδους επαγγελματίες που θέλουν να γίνουν γνωστοί για ένα πράγμα που κάνουν.

Μάθετε περισσότερα και ζητήστε μια δωρεάν μελέτη στο www.e-reputation.gr