Return to site

Πόσο σημαντικό είναι το ψηφιακό μάρκετινγκ για ένα ιατρείο;

· Για ιατρούς

Η οικονομική κρίση επηρέασε σημαντικά όλους τους τομείς της ελληνικής οικονομίας. Ένας κλάδος που επηρεάστηκε σε μεγάλο βαθμό ήταν και η ιατρική.Τα τελευταία χρόνια το πελατολόγιό των ιατρών έχει μειωθεί και ο ανταγωνισμός ολοένα και αυξάνεται.

 

Πλέον οι παραδοσιακοί μέθοδοι επικοινωνίας και μάρκετινγκ μπορούν έως κάποιο βαθμό να θεωρηθούν και απαρχαιωμένοι. Αυτό προκάλεσε την αναζήτηση νέων πρακτικών που έχουν ήδη τεθεί σε εφαρμογή τα τελευταία χρόνια με την ραγδαία εξάπλωση και των social media.

Ένας υποψήφιος πελάτης ανάλογα με την εκάστοτε ανάγκη του θα αναζητήσει στο Ίντερνετ αρθρογραφία, ένα καλοστημένο και εύχρηστο site, τις σελίδες στα διάφορα social media, ίσως το βιογραφικό του ιατρού συγκρίνοντας παράλληλα την αμοιβή με άλλους συναδέλφους τους.

 

Έτσι το ιατρικό μάρκετινγκ φαντάζει πιο επιτακτικό από ποτέ!

 

Όσον αφορά το ιατρικό Μάρκετινγκ το Κέντρο Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων (CDC) των ΗΠΑ, έχει δώσει τον εξής ορισμό: το ιατρικό μάρκετινγκ περιλαμβάνει τη δημιουργία, την προώθησή και την παροχή ιατρικών υπηρεσιών σύμφωνα με τις ανάγκες του καταναλωτή και με βάση την επιστήμη, για την προστασία και την προαγωγή της υγείας των διαφορετικών πληθυσμών.

 

Στην ιατρική δηλαδή το μάρκετινγκ νοείται ως η δημιουργία ενός πλήρους ιατρικού προϊόντος/υπηρεσία που στοχεύει στην πλήρη ικανοποίηση του ασθενή σε όλες τις διαστάσεις.

 

Με την έννοια “προϊόν” αναφερόμαστε στη συνολική συνεργασία και αλληλεπίδραση του ασθενή με τον Ιατρό. Κάτι τέτοιο ενδέχεται να συμπεριλαμβάνει την αμιγώς ιατρική πράξη, τις λοιπές υπηρεσίες που παρέχει ο ιατρός, τον χρόνο που περνάει ο ασθενής μέσα στο Ιατρείο, την επικοινωνία του με τον Ιατρό και γενικά την συνολική εμπειρία που αποκομίζει από την πρώτη επαφή μέχρι την ολοκλήρωση του περιστατικού.

 

Ειδικότερα, ο ιατρός θα λειτουργήσει έτσι ως ένας σωστός επιχειρηματίας που σκέφτεται ένα βήμα πριν τον πελάτη του. Ως εκ τούτου οι ιατροί θα πρέπει να λάβουν υπ’ όψιν τα κανάλια πληροφόρησης των ασθενών, τα κριτήρια επιλογής τους, την τοποθεσία τους και πολλά άλλα και να βρουν τρόπους να ενταχθούν σε αυτά.

 

Στόχος είναι ο πάροχος υγείας να προβάλλει τις εξειδικεύσεις του και τα ανταγωνιστικά του πλεονεκτήματα, ενισχύοντας το κύρος του τόσο ως προς το υφιστάμενο κοινό του όσο και ως προς νέους πελάτες. Επιπλέον εξίσου σημαντικό είναι να αυξήσουμε την αναγνωρισιμότητά του σε όσο το δυνατόν μεγαλύτερο κοινό όπως επίσης και την επισκεψιμότητα τόσο των digital καναλιών του, όσο και του ιατρείου του ή των φυσικών του σημείων εξυπηρέτησης ασθενών.

 

Με τη χρήση σωστών πρακτικών και τη βοήθεια της τεχνολογίας αυτό μπορεί να επιτευχθεί πολύ εύκολα! Δεδομένου ότι ο χρόνος που αφιερώνουν πλέον οι άνθρωποι στο να περιηγούνται στο διαδίκτυο και τα κοινωνικά δίκτυα αυξάνεται συνεχώς, το digital marketing φαίνεται να αποτελεί τον καταλληλότερο τρόπο προβολής των ιατρών.

E-Reputation.gr | Οι ειδικοί στη Διαχείριση Φήμης στο Διαδίκτυο

Η E-Reputation είναι ένα πρωτοποριακό Agency, που βοηθάει επαγγελματίες και δημόσια πρόσωπα να χτίσουν και να διαχειριστούν την εικόνα που θέλουν στο Internet. Έχοντας εξειδίκευση στη Διαχείριση Φήμης στο Διαδίκτυο (Online Reputation Management), οι υπηρεσίες μας περιλαμβάνουν Στρατηγική Περιεχομένου, Δημιουργία Ιστοσελίδων, Δημοσίευση Άρθρων και Βίντεο, Διαφήμιση μέσω Facebook Ads και Google Ads καθώς και οποιαδήποτε άλλη ενέργεια μπορεί να βοηθήσει τους πελάτες μας να πετύχουν τους στόχους τους. Οι πελάτες μας είναι κυρίως Ιατροί, Πολιτικοί εθνικού και τοπικού επιπέδου, Δημόσιοι Οργανισμοί, μεγάλες / πολυεθνικές εταιρείες, καθώς και κάθε είδους επαγγελματίες που θέλουν να γίνουν γνωστοί για ένα πράγμα που κάνουν.

Μάθετε περισσότερα και ζητήστε μια δωρεάν μελέτη στο www.e-reputation.gr