Return to site

3 Tips για το ψηφιακό μάρκετινγκ του ιατρείου σου

· Για ιατρούς

Ο ιατρικός κλάδος βιώνει και αυτός τη δική του δυσκολία ενόψει των καιρών κρίσεως που αντιμετωπίζουμε. Είναι λοιπόν απολύτως αναγκαίο να υπάρξει εκσυγχρονισμός και συμβατότητα με την νέα εποχή που επιτάσσει με τη σειρά της νέες μεθόδους προώθησης της δουλειάς.

Ας δούμε παρακάτω μερικές χρήσιμες πληροφορίες για το πως το ιατρικό μάρκετινγκ μπορεί να γίνει πιο δημιουργικό και χρήσιμο από ποτέ.

1. Βελτίωση της ιστοσελίδας σου

Καθοριστικής σημασίας είναι να κάνεις το website σου mobile friendly. Σχεδόν το 83% των επισκεπτών ενός ιατρικού website θα επιθυμούσαν το site να ήταν mobile friendly για να μπορούν να το χρησιμοποιούν πιο εύκολα. Επιπλέον, η κατάταξη του website σου σε desktop, αλλά και σε mobile αναζητήσεις, θα επηρεάζεται από την ποιότητα της mobile έκδοσής του. Η ταχύτητα της σελίδας σου είναι, επίσης, ένας παράγοντας μεγάλης σημασίας.

Ας υποθέσουμε ότι ένας ασθενής σου θέλει να επισκεφθεί την ιστοσελίδα σου για να δει τα στοιχεία επικοινωνίας και να τηλεφωνήσει στο ιατρείο σου. Αν το website σου αργεί να φορτώσει, τότε το πιθανότερο είναι να μην το ξαναεπισκεφθεί. Η ιστοσελίδα ενός ιατρού χρειάζεται επίσης σελίδες που θα περιέχουν πληροφορίες όπως το βιογραφικό, τις υπηρεσίες που προσφέρονται, την εξειδίκευσή σου, testimonials ασθενών αλλά φυσικά και τα στοιχεία επικοινωνίας.

2. Βασικό στοιχείο το Content Marketing

Βάσει ερευνών από αμερικανικά πανεπιστήμια, το 89% των καταναλωτών νιώθουν πιο θετικά προς μια επιχείρηση αφού διαβάσουν κάποιο άρθρο της, ενώ το 80% των καταναλωτών νιώθουν πιο κοντά σε μια επιχείρηση λόγω του περιεχομένου που θα διαβάσουν. Όμως το ιατρείο δεν είναι μια επιχείρηση με την ευρεία έννοια που ξέρουμε. Μην ξεχνάμε όμως ότι ένας γιατρός ή ένας επαγγελματίας στις ιατρικές υπηρεσίες και τον κλάδο της υγείας χτίζει με τα χρόνια το δικό του όνομα, το δικό του brand και τη δική του φήμη.

Content marketing

Ξεκίνησε να δημοσιεύεις στο blog σου άρθρα σχετικά με την ιατρική σου ειδικότητα. Δημοσίευσε, δηλαδή, ποιοτικό περιεχόμενο σχετικό με την ειδικότητά σου, που θα απαντά στις πιο συνηθισμένες ερωτήσεις των ασθενών και θα τους παρέχει χρήσιμες συμβουλές.

Θα πρέπει επίσης τα άρθρα που γράφεις να μπορούν να τα βρίσκουν οι χρήστες του διαδικτύου. Κάτι τέτοιο μπορεί να επιτευχθεί μέσω του SEO. Το Content Marketing είναι, επίσης, σημαντικό για την κατάταξη του website σου, καθώς η Google λατρεύει το φρέσκο περιεχόμενο σε ένα website και το προωθεί πιο ψηλά.

3. Αξιοποίηση των Social Media

Σύμφωνα με έρευνα που διεξήχθη τα 5,9 εκατομμύρια Ελλήνων είναι χρήστες των social media, ενώ το Facebook κυριαρχεί στα social media platforms στην Ελλάδα, με μερίδιο 85,74%. Το Facebook επικρατεί στις social media platforms στην Ελλάδα, με μερίδιο 85,74%! Η σημασία των social media για την online διαφήμισή σου είναι αδιαμφισβήτητη.

Εάν λοιπόν θέλεις να προβάλλεις τις ιατρικές υπηρεσίες σου μέσω των social media platforms, καλύτερα να ξεκινήσεις από ένα εταιρικό Facebook page, μιας και είναι αυτό που θα σου προσφέρει τις καλύτερες προοπτικές και κάθε φορά που γράφεις ένα άρθρο κοινοποίησέ το στα social media.

Επιπρόσθετα, ανέβαζε video στα οποία θα μιλάς εσύ ο ίδιος, και θα δίνεις συμβουλές για διάφορα θέματα γύρω από την ιατρική ειδικότητά σου. Δημοσίευσε επίσης ωραίες εικόνες που θα εμφανίζουν διάφορα στοιχεία με εξελίξεις γύρω από τον κλάδο σου όπως πχ στατιστικά.

--

E-Reputation.gr | Οι ειδικοί στη Διαχείριση Φήμης στο Διαδίκτυο

Η E-Reputation είναι ένα πρωτοποριακό Agency, που βοηθάει επαγγελματίες και δημόσια πρόσωπα να χτίσουν και να διαχειριστούν την εικόνα που θέλουν στο Internet. Έχοντας εξειδίκευση στη Διαχείριση Φήμης στο Διαδίκτυο (Online Reputation Management), οι υπηρεσίες μας περιλαμβάνουν Στρατηγική Περιεχομένου, Δημιουργία Ιστοσελίδων, Δημοσίευση Άρθρων και Βίντεο, Διαφήμιση μέσω Facebook Ads και Google Ads καθώς και οποιαδήποτε άλλη ενέργεια μπορεί να βοηθήσει τους πελάτες μας να πετύχουν τους στόχους τους. Οι πελάτες μας είναι κυρίως Ιατροί, Πολιτικοί εθνικού και τοπικού επιπέδου, Δημόσιοι Οργανισμοί, μεγάλες / πολυεθνικές εταιρείες, καθώς και κάθε είδους επαγγελματίες που θέλουν να γίνουν γνωστοί για ένα πράγμα που κάνουν.

Μάθετε περισσότερα και ζητήστε μια δωρεάν μελέτη στο www.e-reputation.gr