Return to site

Ποια ώρα και ημέρα είναι η ιδανική για την αποστολή του newsletter μου;

Το Email Marketing με τη σωστή αποστολή newsletters αποτελεί ίσως έναν από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους, για να χτίσετε μια κοινότητα που θα ακολουθεί την επιχείρηση σας. Θα πρέπει να γνωρίζετε ωστόσο ποια ώρα είναι η σωστή καθώς και ποια ημέρα έχει τις περισσότερες πιθανότητες ώστε ο χρήστης να ανοίξει ένα email που στείλατε με το newsletter σας.

 

Κάντε Tests:

 

Θα πρέπει να πειραματιστείτε με διάφορες ώρες, προκειμένου να εντοπίσετε ακριβώς την καλύτερη ώρα που ανταποκρίνεται στην λίστα του newsletter σας. Αξίζει να σημειωθεί ότι κάθε λίστα αποτελείται από άτομα με ένα συγκεκριμένο προφίλ ενδιαφερόντων και συνηθειών.  Κάτι τέτοιο πιθανόν να σημαίνει ότι δεν θα είναι όλοι την ίδια στιγμή διαθέσιμοι.

 

Βρείτε την ιδανική ώρα
Η καλύτερη ώρα αποστολής εξαρτάται προφανώς από τo προφίλ του target group μιας καμπάνιας. Βέβαια, υπάρχουν συγκεκριμένες ώρες που θεωρούνται πράγματι αποδοτικές ή μη.

 

Ώρες ανάπαυσης (10μ.μ. – 6π.μ.)
Το μεγαλύτερο ποσοστό των e–mails που στέλνονται τη συγκεκριμένη ώρα δεν ανοίγονται, επομένως δεν αποφέρουν κανένα όφελος σε εσάς. Υπάρχει και η περίπτωση φυσικά ότι οι παραλήπτες σας κοιμούνται.

 

Πρωινή ενημέρωση (6π.μ. – 10π.μ.)
Οι πρώτες ώρες της ημέρας προσφέρονται για email καμπάνιες όταν το μυαλό είναι ξεκούραστο και υπάρχει η περιέργεια και ο χρόνος για την παρακολούθηση των emails.

 

Ώρες εργασίας (10π.μ.- 12μ.μ.)
Το συγκεκριμένο χρονικό διάστημα οι υποψήφιοι πελάτες σας είναι συγκεντρωμένοι στην εργασία τους και σπάνια θα ασχοληθούν με το άνοιγμα των διάφορων newsletters. 

 

Lunch Break (12μ.μ. – 2μ.μ.)
Τις εν λόγω ώρες θα μπορούσατε να τραβήξετε το ενδιαφέρον του κοινού σας. Στην πραγματικότητα όμως, στο μεσημεριανό του διάλειμμα ο κόσμος θέλει να χαλαρώσει και όχι να ανοίξει επιπλέον emails. Θα σας συμβουλεύαμε να προωθήσετε την καμπάνια σας για μία καλύτερη ώρα.

 

Επιστροφή στην εργασία (2μ.μ. – 3μ.μ.)
Μετά το διάλειμμα για φαγητό, οι περισσότεροι επιστρέφουν στην εργασία τους και είναι απόλυτα συγκεντρωμένοι. Είναι οι πιο δύσκολες ώρες για email marketing.

 

Απόγευμα (3μ.μ.- 7μ.μ.)
Αφορά τις ώρες εκείνες που κάποιοι φτάνουν στο τέλος της εργασίας τους, άλλοι εξακολουθούν να δουλεύουν και άλλοι επιστρέφουν σπίτι. Δεν συνιστάται για email marketing.

 

Η καλύτερη ώρα (7μ.μ.- 10μ.μ.)
Οι συγκεκριμένες ώρες είναι ιδανικές για προωθητικές ενέργειες και email καμπάνιες. Ο κόσμος ξεκουράζεται και κοιτάει προϊόντα στο διαδίκτυο ή πραγματοποιεί online αγορές. Αξιοποιήστε το συγκεκριμένο χρονικό διάστημα, για να προωθήσετε τις καμπάνιες σας.

 

Η ιδανική ημέρα ποια είναι;

 

Με βάση τα στατιστικά η Πέμπτη είναι η καλύτερη ημέρα για να στείλετε newsletters, καθώς σημειώνει πάνω από 25% open rate. Η συμβουλή μας είναι να στέλνετε τα newsletters μέσα στη βδομάδα, με ιδιαίτερη προτίμηση την Τρίτη και την Πέμπτη.

 

E-Reputation.gr | Οι ειδικοί στη Διαχείριση Φήμης στο Διαδίκτυο

Η E-Reputation είναι ένα πρωτοποριακό Agency, που βοηθάει επαγγελματίες και δημόσια πρόσωπα να χτίσουν και να διαχειριστούν την εικόνα που θέλουν στο Internet. Έχοντας εξειδίκευση στη Διαχείριση Φήμης στο Διαδίκτυο (Online Reputation Management), οι υπηρεσίες μας περιλαμβάνουν Στρατηγική Περιεχομένου, Δημιουργία Ιστοσελίδων, Δημοσίευση Άρθρων και Βίντεο, Διαφήμιση μέσω Facebook Ads και Google Ads καθώς και οποιαδήποτε άλλη ενέργεια μπορεί να βοηθήσει τους πελάτες μας να πετύχουν τους στόχους τους. Οι πελάτες μας είναι κυρίως Ιατροί, Πολιτικοί εθνικού και τοπικού επιπέδου, Δημόσιοι Οργανισμοί, μεγάλες / πολυεθνικές εταιρείες, καθώς και κάθε είδους επαγγελματίες που θέλουν να γίνουν γνωστοί για ένα πράγμα που κάνουν.

Μάθετε περισσότερα και ζητήστε μια δωρεάν μελέτη στο www.e-reputation.gr