Return to site

Οργάνωση του Marketing Plan μου με 4 απλά βήματα

· Γενικά

Το κλειδί εδώ είναι ο πελάτης. Προσεγγίζουμε τα θέλω, τις ανάγκες του και βάσει αυτού σχεδιάζουμε και εκτελούμε με απόλυτη πειθαρχία.

Βήμα 1ο Ακούμε/ καταγράφουμε τις ανάγκες του πελάτη

Η καθημερινότητα του γραφείου/εταιρείας/καταστήματος σας είναι το πιο δυνατό εφόδιο για το Marketing. Ακούτε προσεκτικά τις ανάγκες και τα ζητούμενα των πελατών. Εστιάζουμε στο one thing και δίνουμε βάση στην υπηρεσία που είναι top. Καταγράφουμε καθημερινά τα δεδομένα της επικοινωνίας με τους πελάτες, τις απορίες ή τυχόν παράπονα.

Βήμα 2ο  Ρωτήστε.

Ρωτήστε τους πελάτες σας για την γνώμη τους πάνω στα προϊόντα/υπηρεσίες σας. Ρωτήστε επίσης για τυχόν απορίες ή αν είναι κάτι θεωρείται δυσνόητο στο κοινό σας: Το ότι έχετε εξαιρετική τεχνογνωσία πάνω στο αντικείμενο σας, δεν σημαίνει ότι και το κοινό σας μοιράζεται την ίδια τεχνογνωσία με εσάς. Όλα θα πρέπει να είναι κατανοητά και απλά.

Μερικά tips για να ρωτήσετε το κοινό σας:

✓ Προσθέστε στην εταιρική ιστοσελίδα σας φόρμες και ερωτηματολόγια που θα συμπληρώνει στο κοινό σας.

✓ Συμμετάσχετε σε εκθέσεις και κάντε στοχευμένες ερωτήσεις στους επισκέπτες σας. Η επικοινωνία με αμεσότητα είναι πολύ σημαντική.

3. Εξωστρέφεια

Μιας και ανέφερα παραπάνω για την κοινωνικοποίηση, πολύ σημαντικό στην προσέγγιση του κοινού και την οργάνωση του Marketing Plan, είναι η κοινότητα της εταιρείας σας. Με τον όρο κοινότητα, εννοώ την οργανωμένη και ολοκληρωμένη παρουσία σας στο διαδίκτυο.

Η κοινότητα περιλαμβάνει κυρίως:

✓ Επαγγελματική ιστοσελίδα,

✓ Εταιρικά προφίλ και λογαριασμούς στα Social Media,

✓ Εταιρικό Blog,

✓ Επαγγελματική καταχώριση στο Google My Business.

Βήμα 4ο. Εστιάστε στα στατιστικά σας

Μην ξεχνάτε τα διαδικτυακά σας εργαλεία. Τα στατιστικά επισκεψιμότητας της ιστοσελίδας σας (Google Analytics) αποτελούν ένα μοναδικό εργαλείο για την οργάνωση του Marketing Plan σας.

Η διασύνδεση του website με το Google Analytics σας παρέχει μια εξαιρετική ανάλυση για:

τον αριθμό των επισκεπτών του website σας ανά χρονικές περιόδους που θα επιλέξετε (ανά ημέρα, μήνα, χρόνο),

τις πηγές από τις οποίες προήλθαν (μηχανές αναζήτησης, άλλα website κ.ά.), την τοπογεωγραφική τους προέλευση,

την διάρκεια παραμονής τους στο website,

τις λέξεις κλειδιά με τις οποίες σας βρήκαν, τις σελίδες και το περιεχόμενο που είδαν κ.ά.

All Posts
×

Almost done…

We just sent you an email. Please click the link in the email to confirm your subscription!

OKSubscriptions powered by Strikingly