Return to site

Πως να πετύχεις engaging περιεχόμενο ακόμη και για το πιο απαιτητικό κοινό

Ο καθένας μπορεί να γράψει περιεχόμενο όπου μπορεί να προωθεί την επιχείρησή του, αλλά συχνότερα, το περιεχόμενο αυτό δυστυχώς δεν έχει τις κατάλληλες προοπτικές. Μπορεί εσάς να σας φαίνεται καλό στο χαρτί, αλλά το ενδιαφέρον του αναγνώστη είναι το μόνο πράγμα που έχει τελικά σημασία. Είστε σίγουροι πως ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις του; Η εύρεση των σωστών λέξεων που θα συμπεριλάβετε στην επιχείρησή σας μπορεί να είναι δύσκολη. Ευτυχώς, υπάρχουν συγκεκριμένοι τρόποι ρύθμισης του γραπτού περιεχομένου που απευθύνεται στην πελατεία σας το οποίο θα προσελκύει ταυτόχρονα νέα κλικ.

Συμμετοχή πελάτη

Κάθε επιτυχημένη στρατηγική μάρκετινγκ περιλαμβάνει τη συγγραφή περιεχομένου που δημοσιεύεται ειδικά σε κοινωνικές πλατφόρμες. Για να αυξήσετε τις επιχειρηματικές πρακτικές και να προσελκύσετε πελατεία, θα πρέπει να ασχοληθείτε με τα κανάλια κοινωνικών μέσων δικτύωσης που να προωθούν το έργο σας. Ωστόσο, δεν επαρκεί μόνο η ύπαρξη αυτών των πλατφορμών.

Το περιεχόμενο που γράφετε και δημοσιεύετε σε οποιαδήποτε πλατφόρμα, είτε πρόκειται για δημοσίευση Tweet είτε για blog, θα πρέπει πάντα να κάνει τον αναγνώστη να θέλει να διαβάσει περισσότερα στην πλατφόρμα. Για παράδειγμα, δεν πρόκειται να γράψετε μακρές παραγράφους που να προωθούν το προϊόν σας στο Twitter καθώς αυτό είναι αδύνατο, αλλά μπορείτε να το κάνετε αυτό στο Facebook. Το περιεχόμενο δηλαδή θα πρέπει να έχει και την κατάλληλη μορφή αναλόγως που απευθύνεται.

Προκειμένου να γράψετε αυτό το είδος περιεχομένου, είναι σημαντικό να έχετε υπόψη σας αυτήν την ερώτηση:

 

"Αυτός ο τύπος περιεχομένου ενθαρρύνει τους ανθρώπους να ασχολούνται με την επιχείρησή μου;"

 

Η απάντηση "ναι" στην εν λόγω ερώτηση είναι ασφαλώς δυνατή. Το επιτυχημένο γραπτό περιεχόμενο έχει πολλά οφέλη για την επιχείρησή σας και αυτά τα αποτελέσματα μπορούν να γίνουν με πολλούς τρόπους:

  • Αύξηση της κυκλοφορίας των ιστοτόπων
  • Συμμετοχή χρήστη
  • Περισσότερα κλικ
  • Συζητήσεις που αφορούν την επιχείρησή σας
  • Αύξηση πωλήσεων
  • Αναφορές από τρίτους

Για να προσελκύσετε το κοινό σας και να δείτε τα αναφερθέντα αποτελέσματα, υπάρχουν μερικά πράγματα που μπορείτε να έχετε κατά νου.

Όπως:

broken image

Κεφαλίδες και υπο-κεφαλίδες

Οι πρώτες λέξεις που διαβάζει κάποιος είναι ζωτικής σημασίας. Εάν δεν τις θέσετε σωστά, θα είναι και οι τελευταίες λέξεις του περιεχομένου που διαβάζουν. Μια ελκυστική κεφαλίδα μπορεί να κορυφώσει την προσοχή του αναγνώστη και να τους κρατήσει αμείωτο το ενδιαφέρον ώστε να θέλουν να διαβάσουν ακόμα περισσότερα. Και αυτό είναι ακριβώς αυτό που θέλετε: ο αναγνώστης να θέλει να συνεχίσει να διαβάζει.

Η κεφαλίδα είναι το επίκεντρο της ανάρτησής σας.

Θα πρέπει να περιλαμβάνει την κύρια ιδέα του άρθρου σας σε μία γραμμή. Αυτό το κατόρθωμα μπορεί να είναι ευκολότερο να λέγεται παρά να γίνεται. Κατανοητό βέβαια καθώς πρόκειται για μια συμπύκνωση κειμένου blog post 500 λέξεων σε 5 λέξεις.

Είναι σημαντικό να ρωτήσετε τον εαυτό σας αυτές τις ερωτήσεις όταν επιλέγετε την τέλεια κεφαλίδα και υπο-κεφαλίδα:

Ποιο είναι το μόνο πράγμα που θέλω ο αναγνώστης να γνωρίζει για αυτή τη δημοσίευση;

Τι θα με έκανε να θέλω να κάνω κλικ σε αυτό το άρθρο;

Πώς μπορώ να συνδέσω αυτήν την επικεφαλίδα με άλλους που έχουν γράψει προηγουμένως;

Καλέστε τον Πελάτη σας σε Δράση

Ένα σημαντικό χαρακτηριστικό του καλά διατυπωμένου περιεχομένου είναι η ικανότητά του να παράγει μια αντίδραση. Όπως και ο τρίτος νόμος του Νεύτωνα, ο αναγνώστης θα έχει κάποια αντίδραση σε αυτό που δημοσιεύετε, είτε είναι θετικό, αρνητικό ή ουδέτερο. Οποιαδήποτε από αυτές μπορεί να κάνει έναν αναγνώστη να δημοσιεύσει κάποιο είδος απάντησης. Εσείς βέβαια θέλετε το περιεχόμενό σας να προκαλεί ένα θετικό συναίσθημα.

Πρέπει να καθορίσετε τι θέλετε. Περισσότερα κλικ; Περισσότερα σχόλια; Εάν δεν γνωρίζετε την πρόθεση μιας δημοσίευσης, οι πιθανότητες είναι ότι ο αναγνώστης δεν θα το κάνει.

Ένας πολύ καλός τρόπος να κάνετε τον αναγνώστη σας να αντιδράσει σε αυτό που διαβάζει είναι ενσωματώσετε υπερσυνδέσμους στο post. Οι υπερσύνδεσμοι δίνουν στον αναγνώστη σας την δυνατότητα για προχωρήσει σε ένα επόμενο βήμα ώστε συνεχίσουν να μαθαίνουν την επιχείρησή σας μέσω κάποιου άλλου "δρόμου". Αν έχει υπάρξει κατά το παρελθόν παρόμοιο έργο σε ένα άρθρο, συνδέστε το με αυτό το άρθρο στην νέα ανάρτηση.

Ένας άλλος τρόπος να δημιουργηθεί η αφοσίωση του αναγνώστη είναι να το ζητήσετε. Κάθε πλατφόρμα κοινωνικών μέσων έχει διαφορετικούς τρόπους με τους οποίους ένας χρήστης μπορεί να ασχοληθεί με μια ανάρτηση. Στο Instagram, μπορείτε να απολαύσετε μια φωτογραφία. Στο Twitter, μπορείτε να κάνετε retweet. Κάθε δυνατή ενέργεια αποτελεί ένα θετικό χτύπημα για το περιεχόμενό σας. Για να λάβετε αυτές τις επισκέψεις, δοκιμάστε να ρωτήσετε για τη γνώμη του αναγνώστη σχετικά με το τι δημοσιεύτηκε.

Παν μέτρον άριστον!

Όταν πρόκειται να ορίσετε γραμμές σε θέσεις ή κεφαλίδες, η συντομία προσφέρει σίγουρα περισσότερα. Να είστε σύντομοι και περιεκτικοί. Έχετε μόνο λίγα δευτερόλεπτα πριν ο αναγνώστης σας αποφασίσει αν θέλει να συνεχίσει να διαβάζει. Αυτό που γράφετε προορίζεται ώστε να μείνει στην μνήμη του κάθε χρήστη. Πάρα πολλά λόγια ή υπερβολικά περίπλοκη φρασεολογία θα απενεργοποιήσουν αμέσως τον αναγνώστη σας και θα τον κάνει να φύγει.

Ένας καλός τρόπος για να κρατήσετε τις πληροφορίες συνοπτικές είναι να χρησιμοποιήσετε λίστες. Οι λίστες έχουν τη δυνατότητα να κάνουν τους αναγνώστες να συμμετέχουν επειδή είναι εύκολο να τις ακολουθήσουν και να τις καταλάβουν. Παρέχει όλες τις σημαντικές πληροφορίες χωρίς να χρειάζεται να διαβάσει μεγάλο αριθμό κειμένων. Προφανώς, οι λίστες δεν πρέπει να χρησιμοποιούνται σε όλες τις περιπτώσεις, αλλά είναι μια καλή τακτική για την οργάνωση των πληροφοριών.

Θα πρέπει να είστε επιλεκτικός με τη χρήση γραφικών. Μια εικόνα αξίζει χίλιες λέξεις και είναι μια καλή τακτική που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να διατηρήσετε τις αναρτήσεις σας φρέσκες. Η προσθήκη εικόνων σε αναρτήσεις ιστολογίου διασπά το περιεχόμενο και προσφέρει έναν νέο τρόπο αναμετάδοσης πληροφοριών. Η τοποθέτηση δεδομένων σε γραφήματα μπορεί να εξηγήσει πολλές πληροφορίες σε ένα μικρό χώρο.

Ακριβώς όπως είστε προσεκτικοί με τη διατύπωσή σας όταν ζητάτε τη συμμετοχή του αναγνώστη, είναι σημαντικό να επιλέξετε μόνο εικόνες που αντικατοπτρίζουν θετικά το brand σας. Μόλις μεταφορτωθεί μια φωτογραφία, δεν θα πάψει ποτέ να υπάρχει. Βεβαιωθείτε ότι οι εικόνες που βάζετε το όνομα της επιχείρησής σας είναι αυτές που θα θέλατε να σας αντιπροσωπεύουν.

Προσέξτε για τυχόν λάθη- Ξαναδιαβάστε το περιεχόμενο

Ένα λάθος είναι το πρώτο πράγμα που θα παρατηρηθεί. Δεν έχει σημασία αν το λάθος είναι τοποθετημένο στο ιστολόγιο του αιώνα. Είναι μια στιγμιαία απόσπαση της πελατείας επειδή αντανακλά την επιχείρησή σας ως αντιεπαγγελματική. Ποτέ μην γράφετε και δημοσιεύετε αμέσως. Πρέπει να ψάξετε λάθη σε γραμματικά, σημεία στίξης και ορθογραφικά λάθη σε όλο το γραπτό περιεχόμενο. Υπάρχουν μερικές τεχνικές που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να βεβαιωθείτε ότι δεν λείπουν πράγματα και πως δεν προκύπτουν λάθη στην επεξεργασία :

 

broken image

Δώστε σε κάποιον άλλον να το διαβάσει - Είναι πιθανό ότι μην εντοπίζετε τα λάθη καθώς κοιτάτε μια οθόνη για μεγάλο χρονικό διάστημα. Έχοντας κάποιον άλλο να ψάχνει για τα λάθη στην εργασία σας βοηθάει πολύ/

Χρησιμοποιήστε μια υπηρεσία επεξεργασίας - Αυτές τις μέρες, υπάρχουν πολλοί πόροι στους οποίους μπορεί κανείς να στραφεί αν δεν είναι βέβαιοι για τη σωστή χρήση του "effect" και "affect."

Κάντε ένα διάλειμμα - Έπειτα, επιστρέφοντας στην εργασία σας τα μάτια θα είναι πολύ πιο ξεκούραστα και ο εγκέφαλος πιο φρέσκος

Εκτυπώστε το - Βλέποντας τα κείμενα σας διαρκώς σε μια οθόνη μερικές φορές δεν βοηθά. Πάρτε ένα κόκκινο στυλό και σημειώστε όλα όσα δεν φαίνεται σωστά.

Κάντε την έρευνα σας

Χρησιμοποιήστε τις σωστές λέξεις-κλειδιά

Η εύρεση αυτών των λέξεων-κλειδιών που δημιουργούν φήμη στην επιχείρησή σας είναι χρήσιμη σε όλες τις μορφές γραφής. Οι λέξεις-κλειδιά δεν συμβάλλουν μόνο στην άνοδο της κατάταξης στις μηχανές αναζήτησης, αλλά δείχνουν σχετικότητα με την επωνυμία σας. Επαναλάβετε τις λέξεις-κλειδιά στις πλατφόρμες σας, για να αυξήσετε την πιθανότητα νέας πελατείας που θα παρατηρήσει την επιχείρησή σας. Ακριβώς όπως τα χρώματα στις φωτογραφίες, έχοντας λέξεις-κλειδιά είναι ένας υποσυνείδητος τρόπος ώστε η πελατεία σας να σας συνδέσει με το εμπορικό σήμα σας.

Οι λέξεις-κλειδιά μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε πολλές πλατφόρμες κοινωνικών μέσων:

Twitter - προσθέστε φράσεις-κλειδιά στο βιογραφικό σας

Σελίδα Facebook - προσθέστε λέξεις-κλειδιά στην "κατηγορία" της σελίδας σας

LinkedIn - προσθέστε λέξεις-κλειδιά στην περιγραφή της εταιρείας σας

Instagram - προσθέστε λέξεις-κλειδιά στο βιογραφικό σας και ιστορίες

Ενώ είναι σημαντικό να χρησιμοποιείτε λέξεις-κλειδιά, πρέπει να είστε προσεκτικοί. Δεν θέλετε να φορτώσετε τις κοινωνικές πλατφόρμες και τις σελίδες σας με λέξεις-κλειδιά, διότι θα μπορούσε να οδηγήσει τον επισκέπτη στο να υποθέσει ότι ο ιστότοπός σας είναι ιστότοπος ανεπιθύμητης αλληλογραφίας. Η εύρεση ενός φυσικού τρόπου ενσωμάτωσης λέξεων-κλειδιών θα σας δώσει τα αποτελέσματα που χρειάζεστε. Αν δεν είστε σίγουροι για τον καλύτερο τρόπο χρήσης λέξεων-κλειδιών, ψάξτε τους ανταγωνιστές σας ή απευθυνθείτε στους ειδικούς. Δείτε τι κάνουν σήμερα και διατυπώστε έναν τρόπο για το πώς θα μπορούσατε να το κάνετε και εσείς καλύτερα.

Σας φάνηκαν ενδιαφέροντα τα όσα διαβάσατε;

Κάντε ένα βήμα μπροστά και εμπιστευτείτε μας για μια επιτυχημένη παρουσία στο διαδίκτυο.

Λίγα πράγματα για εμάς:

E-Reputation.gr | Οι ειδικοί στη Διαχείριση Φήμης στο Διαδίκτυο

Η E-Reputation είναι ένα πρωτοποριακό Agency, που βοηθάει επαγγελματίες και δημόσια πρόσωπα να χτίσουν και να διαχειριστούν την εικόνα που θέλουν στο Internet. Έχοντας εξειδίκευση στη Διαχείριση Φήμης στο Διαδίκτυο (Online Reputation Management), οι υπηρεσίες μας περιλαμβάνουν Στρατηγική Περιεχομένου, Δημιουργία Ιστοσελίδων, Δημοσίευση Άρθρων και Βίντεο, Διαφήμιση μέσω Facebook Ads και Google Ads καθώς και οποιαδήποτε άλλη ενέργεια μπορεί να βοηθήσει τους πελάτες μας να πετύχουν τους στόχους τους. Οι πελάτες μας είναι κυρίως Ιατροί, Πολιτικοί εθνικού και τοπικού επιπέδου, Δημόσιοι Οργανισμοί, μεγάλες / πολυεθνικές εταιρείες, καθώς και κάθε είδους επαγγελματίες που θέλουν να γίνουν γνωστοί για ένα πράγμα που κάνουν.

Μάθετε περισσότερα και ζητήστε μια δωρεάν μελέτη στο www.e-reputation.gr