Return to site

Digital marketing ή περιεχομένου; Τι σας χρειάζεται περισσότερο;

· Γενικά

Όταν σκέφτεστε ποια στρατηγική μάρκετινγκ είναι η καλύτερη για την επιχείρηση σας, που πηγαίνει πρώτα το μυαλό σας; Πιθανώς στις πωλήσεις. Γνωρίζατε ότι η χρήση περιεχομένου για την οικοδόμηση της επιχείρησης είναι εξίσου σημαντική με τη χρήση στρατηγικών ψηφιακού μάρκετινγκ; Αλλά γνωρίζετε πραγματικά τη διαφορά στο μάρκετινγκ περιεχομένου και του ψηφιακού μάρκετινγκ;

Ποιες στρατηγικές πρέπει να χρησιμοποιεί η επιχείρηση σας και από που πρέπει να ξεκινήσετε; Έχουμε όλες τις απαντήσεις για να σας βοηθήσουμε να επινοήσετε μια τέλεια στρατηγική μάρκετινγκ, είτε αυτή καθοδηγείται από το ψηφιακό μάρκετινγκ είτε το μάρκετινγκ περιεχομένου.

Περιεχόμενο Μάρκετινγκ vs. Ψηφιακό Μάρκετινγκ


Το περιεχόμενο μπορεί να είναι οτιδήποτε από τη σύνταξη μιας ανάρτησης ιστολογίου στη δημιουργία φωτογραφιών, βίντεο και ακόμα και των λιστών αναπαραγωγής Spotify. Γιατί θα θέλατε να επικεντρωθείτε στην εμπλοκή των δυνητικών πελατών και όχι μόνο στην πώληση;
Το μάρκετινγκ περιεχομένου κεντρίζει το ενδιαφέρον των καταναλωτών για ένα brand. Με άλλα λόγια καθιστά τους ανθρώπους ενήμερους για το brand σας, γνωστό και ως σήμα ευαισθητοποίησης. Και αυτό είναι το κλειδί στην απόκτηση και διατήρηση πελατών. Όταν παράγετε πραγματικά καλό περιεχόμενο ενθουσιάζεται το κοινό σας για το προϊόν ή την υπηρεσία σας.


Το περιεχόμενο μπορεί επίσης να δημιουργήσει εμπιστοσύνη και σχέσεις διάρκειας με τους πελάτες σας. Για παράδειγμα, το ιστολόγιο στον ιστότοπο σας μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να απαντήσει σε ερωτήσεις πελατών και εάν γράψετε ένα ποιοτικό περιεχόμενο, θα γίνετε ο δικός τους αξιόπιστος ειδικός. Όταν οι πελάτες σας κοιτούν για συμβουλές, εμπιστεύονται αυτό που λέτε ότι είναι πιο διατεθειμένοι να εμπιστεύονται και το προϊόν ή την υπηρεσία σας.


Το ψηφιακό μάρκετινγκ από την άλλη πλευρά περιλαμβάνει τακτικές όπως το SEO, ή διαφημίσεις που τρέχουν στα κοινωνικά μέσα. Ο στόχος σας εδώ είναι να καταγράψετε τις μετατροπές. Όταν οι πελάτες βλέπουν ένα πρόσθετο, πρέπει να το κάνετε όσο το δυνατόν πιο ελκυστικό ώστε να κάνουν κλικ στον ιστότοπο σας. Ο ρόλος τους ψηφιακού μάρκετινγκ είναι να προσελκύσει τους πελάτες να ξεπεράσουν τη σελίδα αποτελεσμάτων αναζήτησης. Μόλις οι διαφημίσεις σας φτάσουν στον ιστότοπο σας είναι πλέον στο χέρι σας να βεβαιωθείτε ότι η σελίδα είναι ελκυστική, βελτιωμένη και εύκολη στην πλοήγηση.


Οπότε ποια είναι η διαφορά στο μάρκετινγκ περιεχομένου σε σύγκριση με το ψηφιακό μάρκετινγκ;


Η απλή εξήγηση είναι το μάρκετινγκ περιεχομένου επικεντρώνεται κυρίως στη δέσμευση ενώ το ψηφιακό μάρκετινγκ επικεντρώνεται στις πωλήσεις.

Συνοψίζοντας:


Το μάρκετινγκ περιεχομένου είναι μια μορφή μάρκετινγκ που εστιάζεται στη δημιουργία, τη δημοσίευση και τη διανομή περιεχομένου για ένα στοχευμένο κοινό στο διαδίκτυο.

Το ψηφιακό μάρκετινγκ είναι η εμπορία προϊόντων ή υπηρεσιών που χρησιμοποιούν ψηφιακές τεχνολογίες, κυρίως στο Διαδίκτυο, αλλά και κινητά τηλέφωνα, διαφήμιση προβολής και οποιοδήποτε άλλο ψηφιακό μέσο.

 

Λίγα πράγματα για εμάς:

 

E-Reputation.gr | Οι ειδικοί στη Διαχείριση Φήμης στο Διαδίκτυο

 

Η E-Reputation είναι ένα πρωτοποριακό Agency, που βοηθάει επαγγελματίες και δημόσια πρόσωπα να χτίσουν και να διαχειριστούν την εικόνα που θέλουν στο Internet. Έχοντας εξειδίκευση στη Διαχείριση Φήμης στο Διαδίκτυο (Online Reputation Management), οι υπηρεσίες μας περιλαμβάνουν Στρατηγική Περιεχομένου, Δημιουργία Ιστοσελίδων, Δημοσίευση Άρθρων και Βίντεο, Διαφήμιση μέσω Facebook Ads και Google Ads καθώς και οποιαδήποτε άλλη ενέργεια μπορεί να βοηθήσει τους πελάτες μας να πετύχουν τους στόχους τους. Οι πελάτες μας είναι κυρίως Ιατροί, Πολιτικοί εθνικού και τοπικού επιπέδου, Δημόσιοι Οργανισμοί, μεγάλες / πολυεθνικές εταιρείες, καθώς και κάθε είδους επαγγελματίες που θέλουν να γίνουν γνωστοί για ένα πράγμα που κάνουν.

 

Μάθετε περισσότερα και ζητήστε μια δωρεάν μελέτη στο www.e-reputation.gr