Return to site

Πως να χτίσετε τη στρατηγική για τη διαχείριση της φήμης σας σε 3 βήματα

· Γενικά

Σε μια εποχή όπου η φήμη γίνεται όλο και περισσότερο αντιληπτή ως ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για τις επιχειρήσεις, είναι σημαντικό να καταλάβουμε τι είναι και πώς πρέπει να την οικοδομήσουμε ή να την προστατεύσουμε.


Αν και η έννοια της επιχειρηματικής φήμης δεν είναι νέα, η ταχύτητα με την οποία μπορεί να χτιστεί και να χαθεί έχει επηρεαστεί δραματικά από την εμφάνιση των κοινωνικών μέσων δικτύωσης.


Στην καρδιά της, μια στρατηγική φήμης απαιτεί απλώς μια επιχείρηση, ανεξάρτητα από το μέγεθος της η οποία θα εστιάσει πρώτα στη συμπεριφορά, πριν εξετάσει το μάρκετινγκ και τις επικοινωνίες στο σύνολο της.


Παρακάτω περιγράφουμε τρία βήματα για να σας βοηθήσουμε να ξεκινήσετε.

Πως να ξεκινήσετε:

Αρχικά αναρρωτηθείτε: 


1. Για ποιο πράγμα θα θέλατε να γίνετε γνωστός;


Για παράδειγμα θέλουμε να γίνουμε γνωστοί ως «ο καλύτερος γυναικολόγος στους Αμπελόκηπους» ή "θέλουμε να είμαστε γνωστοί ως ένας από τους καλύτερους εργοδότες στη χώρα". Έχετε την ιδέα. Αν αναρωτηθείτε με αυτό τον τρόπο με τον εαυτό σας, είναι πιθανό να πάρετε μια πιο άμεση και λιτή απάντηση. Και μια μεγάλη φήμη χτίζεται όταν καθιστάτε την επιχείρησή σας πιο «ανθρωποκεντρική». Ουσιαστικά, μπορείτε έτσι να δώσετε εσείς την απάντηση και να χτίσετε βάσει αυτού. Πως δηλαδή θα σκεφτόταν ο μέσος νους κάποιου που δεν είναι ειδικός.


2. Δημιουργήστε ένα σημείο αναφοράς


Είναι πράγματι πολύ σημαντικό να είστε ειλικρινείς με τον εαυτό σας για το πού βρίσκεται σήμερα η φήμη της επιχείρησής σας. Ένας πολύ καλός τρόπος για να λάβετε αυτές τις πληροφορίες είναι να πραγματοποιήσετε έναν έλεγχο μεταξύ εργαζομένων, πελατών, προμηθευτών, δημοσιογράφων και άλλων ενδιαφερομένων. Ρίξτε μια ματιά στα δεδομένα που έχετε. Τα σχόλια των πελατών, τα σχόλια online ή οι βαθμολογίες. Μόλις συγκεντρώσετε τις πληροφορίες, να είστε ειλικρινείς με τον εαυτό σας για το πού ελλοχεύουν σήμερα οι κίνδυνοι.


Για παράδειγμα, εάν έχετε μεγάλη φήμη, αλλά γνωρίζετε ότι η ποιότητα του προϊόντος ή της υπηρεσίας σας έχει υποχωρήσει πρόσφατα και αρχίζετε να ακούτε περισσότερες καταγγελίες ή παράπονα πελατών, θεωρήστε τον εαυτό σας σε κατάσταση εκτάκτου ανάγκης. Θα είναι μόνο θέμα χρόνου πριν εκτεθεί η ζημιά.


Εάν έχετε ένα πραγματικά ασυναγώνιστο προϊόν ή υπηρεσία, αλλά ελάχιστη ή καθόλου αναγνώριση στην αγορά, θεωρήστε τον εαυτό σας ένα από τα καλύτερα επτασφράγιστα μυστικά της αγοράς. 

Εάν αυτό ακούγεται ότι σας περιγράφει, σας προτείνω να επιστρέψετε στα βασικά, προσπαθώντας πραγματικά να κατανοήσετε λεπτομερώς το ακροατήριό σας και να πείτε την ιστορία σας με πιο συναρπαστικό τρόπο. Επικεντρωθείτε στην καλλιέργεια σχέσεων με τους υπάρχοντες «οπαδούς» - θα εκπλαγείτε από το πόσο διατεθειμένοι θα είναι ώστε να πουν την ιστορία σας… για σας!


3. Τι κάνετε για να φτάσετε εκεί;


Αρχικά, το εύκολο κομμάτι - ρίξτε μια ματιά στην επικοινωνία που προβάλλετε προς τα έξω και δείτε αν ευθυγραμμίζεται με αυτό που θέλατε να γνωρίζουν οι άλλοι για εσάς. Ο ιστότοπός σας, τα φυλλάδια σας, η σήμανση στην περιοχή υποδοχής κλπ. Αν δεν έχετε την κατάλληλη προβολή, θα πρέπει να κάνετε δουλειά.


Τώρα σκεφτείτε λίγο βαθύτερα. Προσπαθήστε να εντοπίσετε τα συστήματα και τις διαδικασίες στην επιχείρηση σας που στοχεύουν στην διαχείριση της φήμης. Εάν θέλετε να είστε γνωστός για την εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών για παράδειγμα, ξέρετε τι πραγματικά θέλουν οι πελάτες σας; Προσφέρετε πράγματα που δεν προσφέρουν αλλού; Αντιμετωπίζετε έγκαιρα τις κρίσεις;


 Αξίζει να αφιερώσετε χρόνο σε αυτόν τον τομέα, διότι εδώ είναι πιθανό να εντοπίσετε πράγματα που μπορούν να συνηγορήσουν σε μια άνοδο θετική φήμη ... και πιθανόν κάποιο ισχυρό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.


Αφού εξετάσατε πραγματικά τι θέλετε να αποκτήσετε, πού είστε σήμερα και πώς σχεδιάζετε να φτάσετε εκεί, το σχέδιο δράσης σχεδόν είναι έτοιμο.


Ως ιδρυτής ή διευθύνων σύμβουλος της επιχείρησής σας, είστε τελικά ο θεματοφύλακας της φήμης της εταιρείας σας και ο ρόλος σας είναι να διασφαλίσετε ότι τα πάντα αντιπροσωπεύουν τη φήμη που φιλοδοξείτε να εδραιώσετε.

 

Λίγα πράγματα για εμάς:

 

E-Reputation.gr | Οι ειδικοί στη Διαχείριση Φήμης στο Διαδίκτυο

 

Η E-Reputation είναι ένα πρωτοποριακό Agency, που βοηθάει επαγγελματίες και δημόσια πρόσωπα να χτίσουν και να διαχειριστούν την εικόνα που θέλουν στο Internet. Έχοντας εξειδίκευση στη Διαχείριση Φήμης στο Διαδίκτυο (Online Reputation Management), οι υπηρεσίες μας περιλαμβάνουν Στρατηγική Περιεχομένου, Δημιουργία Ιστοσελίδων, Δημοσίευση Άρθρων και Βίντεο, Διαφήμιση μέσω Facebook Ads και Google Ads καθώς και οποιαδήποτε άλλη ενέργεια μπορεί να βοηθήσει τους πελάτες μας να πετύχουν τους στόχους τους. Οι πελάτες μας είναι κυρίως Ιατροί, Πολιτικοί εθνικού και τοπικού επιπέδου, Δημόσιοι Οργανισμοί, μεγάλες / πολυεθνικές εταιρείες, καθώς και κάθε είδους επαγγελματίες που θέλουν να γίνουν γνωστοί για ένα πράγμα που κάνουν.

 

Μάθετε περισσότερα και ζητήστε μια δωρεάν μελέτη στο www.e-reputation.gr