Return to site

4 συνηθισμένα λάθη στο Digital marketing και πως να τα αποφύγετε

· Γενικά

Καθώς προχωράμε στο 2019, ήρθε η ώρα να επανεξετάσουμε τις στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ και να διασφαλίσουμε ότι η προσέγγισή σας είναι τόσο ενημερωμένη  αλλά και σχετική με την επιχείρησή σας. Εκτός από αυτό, αξίζει επίσης να εκτιμήσετε αν είστε σωστά ενημερωμένοι.Στο άρθρο μας θα βρείτε μια λίστα με μερικά από τα πιο κοινά λάθη που κάνουν οι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων στο μάρκετινγκ.

1. Δεν έχετε θέσει τους στόχους σας

Πρέπει να ξέρετε τι θέλετε, για να ξέρετε πρέπει τι να κάνετε.


Συχνά ακούμε πράγματα όπως "Πρέπει να βρίσκομαι σε όλα τα κανάλια κοινωνικών μέσων ενημέρωσης", αλλά όταν ρωτάμε "γιατί" οι άνθρωποι δεν έχουν πάντα μια απάντηση. Και όταν το κάνουν, η απάντηση είναι σύμφωνα με τη γραμμή "επειδή όλοι το κάνουν" ή "αυτό είναι που έχουμε κάνει πάντα".


Η πιο αποτελεσματική χρήση του μάρκετινγκ είναι να καθορίσετε πρώτα τους στόχους σας και, στη συνέχεια, να επιλέξετε τις συγκεκριμένες τακτικές μάρκετινγκ που θα σας βοηθήσουν καλύτερα να τις επιτύχετε - και όχι το αντίστροφο.

2. Δεν γνωρίζετε το κοινό- στόχο

Κάνοντας υποθέσεις σχετικά με το ποιος θα ενδιαφέρεται για το προϊόν ή την υπηρεσία σας μπορεί να είναι ένα δαπανηρό λάθος.
Στον κόσμο των κοινωνικών μέσων δικτύωσης και όλες τις δωρεάν αναλύσεις που έχετε στη διάθεσή σας, δεν υπάρχει καμία δικαιολογία για το ότι δεν γνωρίζετε ποιοι είναι οι στόχοι σας, πού είναι και τι ψάχνετε. 

Οι συνολικές επιδόσεις μάρκετινγκ θα πρέπει να βασίζονται σε μεγάλο βαθμό στη βαθιά γνώση και αφοσίωση στο κοινό-στόχο σας και στην παροχή του περιεχομένου που θα τους κάνει να θέλουν να συμμετάσχουν σε όσα κοινοποιείτε.
Όσο πιο βαθιά ανιχνεύετε τα σωστά αναλυτικά στοιχεία, τόσο πιο εύκολο θα είναι να περιορίσετε την εστίασή σας και να αφιερώσετε το μεγαλύτερο μέρος του χρόνου και των χρημάτων στις διαφημίσεις και το περιεχόμενο που θα δουν οι κατάλληλοι άνθρωποι την κατάλληλη στιγμή.

 

3. Δεν δίνετε στις στρατηγικές μάρκετινγκ αρκετό χρόνο για να φέρουν αποτελέσματα

Μερικές φορές οι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων θα υποθέσουν ότι επειδή η ψηφιακή τεχνολογία εξελίσσεται τόσο γρήγορα θα φέρει αποτελέσματα το ταχύτερο δυνατόν. Και όταν δεν βλέπουν γρήγορα ή άμεσα αποτελέσματα, ταράσσονται και δεν συνεχίζουν τη στρατηγική.
Είμαστε συνηθισμένοι να συμβαίνουν τα πράγματα γρηγορότερα από ό, τι πριν, λόγω της ευκολότερης πρόσβασης που έχουμε - αλλά αυτό βασίζεται μόνο εν μέρει στην πραγματικότητα. 

Ενώ ο ψηφιακός κόσμος κινείται γρήγορα, το κοινό στο οποίο στοχεύετε είναι ανθρώπινο, και οι άνθρωποι χρειάζονται χρόνο για να γίνουν πραγματικά αφοσιωμένοι. Εξαιτίας των αλγορίθμων (και της συνεχούς αλλαγής τους), να έχετε κατά νου ότι το κοινό ενδέχεται να μην βλέπει καν το περιεχόμενό σας όταν αρχίσετε να δημοσιεύετε για πρώτη φορά.

 

Η συνέπεια είναι το κλειδί για την επιτυχή προώθηση του μάρκετινγκ. Συχνά θα χρειαστούν πολλαπλά σημεία έκθεσης πριν ένας πιθανός πελάτης ασχοληθεί με σχετικό περιεχόμενο ή διαφημίσεις.

4. Δεν κατανοείτε σωστά τα data

Υπάρχουν τόσες διαθέσιμες πληροφορίες ενώ κοιτάτε τους αριθμούς και τα στατιστικά για τις ώρες, ακόμα και ημέρες. Αλλά ψάχνετε τα σωστά δεδομένα; Και αν έχετε το σωστό υλικό ξέρετε τι να κάνετε με αυτό;

Το πρώτο βήμα είναι να προσδιορίσετε ποια δεδομένα είναι σχετικά. Αυτό θα πρέπει να καθορίζεται από τους στόχους σας. Μόλις μετρήσετε τα σωστά δεδομένα, είναι πολύ πιο εύκολο να δείτε τι λειτουργεί και τι όχι.


Δεν υπάρχει καθολική απάντηση για το ποια είναι τα σωστά δεδομένα για παρακολούθηση, καθώς θα διαφέρει για κάθε επιχείρηση, ωστόσο πιστεύω ότι όλοι μπορούν να επωφεληθούν από το να θέσουν το Google Analytics ενεργό για τον ιστότοπό σας. Θα σας δώσει λεπτομερείς πληροφορίες σχετικά με την κυκλοφορία στην σελίδα.


Αυτά είναι μερικά μόνο από τα κοινά σφάλματα μάρκετινγκ που βλέπουμε ξανά και ξανά. Το βασικό μήνυμα εδώ είναι ότι οι προσπάθειες προβολής που χρειάζεστε πρέπει να ευθυγραμμιστούν με τους ευρύτερους στόχους σας.


Το κάνετε αυτό διεξάγοντας έρευνα, αναλύοντας τα δεδομένα σας και κατανοώντας το που θα πρέπει να εστιάσετε.

Λίγα πράγματα για εμάς:

E-Reputation.gr | Οι ειδικοί στη Διαχείριση Φήμης στο Διαδίκτυο

Η E-Reputation είναι ένα πρωτοποριακό Agency, που βοηθάει επαγγελματίες και δημόσια πρόσωπα να χτίσουν και να διαχειριστούν την εικόνα που θέλουν στο Internet. Έχοντας εξειδίκευση στη Διαχείριση Φήμης στο Διαδίκτυο (Online Reputation Management), οι υπηρεσίες μας περιλαμβάνουν Στρατηγική Περιεχομένου, Δημιουργία Ιστοσελίδων, Δημοσίευση Άρθρων και Βίντεο, Διαφήμιση μέσω Facebook Ads και Google Ads καθώς και οποιαδήποτε άλλη ενέργεια μπορεί να βοηθήσει τους πελάτες μας να πετύχουν τους στόχους τους. Οι πελάτες μας είναι κυρίως Ιατροί, Πολιτικοί εθνικού και τοπικού επιπέδου, Δημόσιοι Οργανισμοί, μεγάλες / πολυεθνικές εταιρείες, καθώς και κάθε είδους επαγγελματίες που θέλουν να γίνουν γνωστοί για ένα πράγμα που κάνουν.

Μάθετε περισσότερα και ζητήστε μια δωρεάν μελέτη στο www.e-reputation.gr