Return to site

Οι καλύτερες στρατηγικές στο ιατρικό μάρκετινγκ

· Για ιατρούς

Η δημιουργία καινοτόμων στρατηγικών στο ιατρικό μάρκετινγκ για ιατρικές πρακτικές μπορεί να είναι μια αποθαρρυντική και ίσως μια δύσκολη προσπάθεια για να το επιτύχει ένα άτομο από μόνο του.

Οι ατελείωτες δυνατότητες μάρκετινγκ και διαφήμισης μπορεί συχνά να συμπεριλάβουν και αντιφατικές πληροφορίες σχετικά με το ποια είναι η καλύτερη προσαρμογή στην πλοήγηση του χρήστη.

Το τελευταίο πράγμα που θέλετε να κάνετε βέβαια, είναι να καταλήξετε στο να λάβετε λάθος απόφαση και να ξοδέψετε χρόνο, χρήμα και πολύτιμους πόρους για να μάθετε ότι η πρωτοβουλία ήταν απλώς μια αναποτελεσματική προσπάθεια στην ανάπτυξη της στρατηγικής σας.

Με το παρόν άρθρο θέλουμε και μπορούμε να σας βοηθήσουμε.

Πώς;

Αυτές είναι μερικές από τις καλύτερες ιδέες στο μάρκετινγκ υγείας για το έτος που διανύουμε.

Πλήρως responsive σχεδιασμός ιατρικών ιστοσελίδων

Σήμερα, περισσότερο από ποτέ, οι δυνητικοί πελάτες- ασθενείς αναζητούν στο διαδίκτυο για τους τοπικούς γιατρούς και τις υπηρεσίες υγειονομικής περίθαλψης.

Η βελτίωση της εμπειρίας του ασθενούς στον ιστότοπό σας θα αυξήσει σημαντικά τους πελάτες σας.

Ο σχεδιασμός του ιστότοπού σας θα πρέπει να έχει προσαρμοσμένες λειτουργίες, γρήγορη ταχύτητα σελίδας, φιλικό προς το κινητό και να είναι διαδραστικό.

Οι περισσότερες αναζητήσεις γίνονται μέσω συσκευών κινητής τηλεφωνίας ή συσκευής tablet, οπότε έχει ζωτική σημασία ο σχεδιασμός ιατρικών ιστοσελίδων με πλήρη απόκριση.

Επιπλέον η ταχύτητα σελίδας μπορεί να είναι ο πρώτος λόγος για ένα υψηλό ποσοστό εγκατάλειψης για τον ιατρικό ή οδοντιατρικό ιστότοπό σας. Θα πρέπει να γνωρίζετε πως η αργή ταχύτητα της ιστοσελίδας θα ενοχλήσει τους χρήστες του διαδικτύου σας και θα τους αποτρέψει  στο να μείνουν στον ιστότοπό σας.

Οι ιστότοποι που είναι δύσκολο να πλοηγηθεί κανείς με αργή ταχύτητα σελίδας θα δώσουν σε δυνητικούς σας πελάτες μια αρνητική εμπειρία.

Μια αρνητική εμπειρία καθιστά τους χρήστες πιο πιθανό να εγκαταλείψουν τον ιστότοπό σας για να πάνε στον ανταγωνιστή. Είναι κρίσιμο να αξιολογηθεί και να τεθεί ένα σχέδιο ώστε να βελτιωθεί η ταχύτητα της ιστοσελίδας.

Ένα άλλο ζήτημα είναι ότι θα πρέπει να υπάρξουν καταγεγραμμένες οι υπηρεσίες σας στην αρχική σελίδα.

Όταν οι ασθενείς επισκέπτονται τον δικτυακό τόπο, θα πρέπει να βρουν όλες τις υπηρεσίες και τις θεραπείες σας εύκολα με μια γρήγορη αναζήτηση.

Όταν αποφασίζετε για ποιες θεραπείες θα προωθήσετε, σκεφτείτε το ιδανικό κοινό σας, βασικούς παράγοντες διαφοροποίησης και τι θα αποφέρει μεγαλύτερο εισόδημα.

Ο ιατρικός ιστότοπός σας πρέπει να κατασκευαστεί με σωστή ιατρική SEO και λέξεις-κλειδιά.

Για να παραμείνει ανταγωνιστικός και να εμφανιστεί στα αποτελέσματα αναζήτησης, ο σχεδιασμός του ιστοτόπου σας πρέπει να έχει όλες τις απαραίτητες λέξεις-κλειδιά και την κατάλληλη δομή SEO.

Η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης θα κατασκευαστεί ανά σελίδα για όλες τις πτυχές του ιστότοπου μέσω βελτιστοποίησης εικόνας, σωστών μετα-περιγραφών, ετικετών , δομών σελίδας και άλλων.

Social Media Marketing - Βρείτε τις καλύτερες πλατφόρμες για να προσεγγίσετε τους ασθενείς σας

Το μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων αποτελεί ουσιαστικό μέρος των μεγάλων στρατηγικών μάρκετινγκ στον ιατρικό τομέα και θα σας βοηθήσει να μοιραστείτε περιεχόμενο και να φτάσετε στο ιδανικό πελατολόγιο σας.

Τα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης για τους γιατρούς συμβάλλουν μαζικά στην αύξηση της επισκεψιμότητας στον ιστότοπο σας και στην υψηλή κατάταξη στις μηχανές αναζήτησης.

Επίσης τα social media θα βοηθήσουν ώστε οι στρατηγικές μάρκετινγκ να προσεγγίσουν ένα ευρύ κοινό και να μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως ένα κρίσιμο εργαλείο.

Το ψηφιακό μάρκετινγκ μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί για να αυξήσει την οργανική αύξηση της επισκεψιμότητας σας και να σας βοηθήσει να φτάσετε μπροστά σε ένα ευρύτερο κοινό πιο σταθερά.

Χρησιμοποιήστε τα διαθέσιμα εργαλεία ανάλυσης που παρέχουν οι πλατφόρμες κοινωνικών μέσων για να παρακολουθήσετε τις προσπάθειές σας και να τροποποιήσετε τις εκστρατείες μάρκετινγκ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Tip

 

Δεν είναι όλες οι πλατφόρμες των κοινωνικών μέσων και δεν είναι όλα τα κοινωνικά μέσα κατάλληλα για την ιατρική σας πρακτική. Κάθε πλατφόρμα μάρκετινγκ κοινωνικής δικτύωσης είναι διαφορετική και δημιουργήθηκε για ένα συγκεκριμένο κοινό.

Αφιερώστε χρόνο για να αξιολογήσετε τα προφίλ των κοινωνικών μέσων που είναι κατάλληλα για το ιατρικό μάρκετινγκ με βάση το κοινό-στόχο και τη σύνθεση του κοινού που κάθε πλατφόρμα στοχεύει.

 

Παραδείγματα

Δεν θέλετε να σπαταλάτε πολύτιμο χρόνο και ενέργεια σε κανάλια που δεν φτάνουν στο ακροατήριό σας. Το Instagram τείνει να είναι πολύ κατάλληλο για τον κλάδο της πλαστικής χειρουργικής, αισθητικής ή δερματολογίας. Ωστόσο, το Instagram μπορεί να μην κατάλληλο για την εμπορία ουρολογικών πρακτικών.

Επιχειρηματικές καταχωρήσεις του ονόματος σας για SEO - Αίτηση, ενοποίηση, βελτιστοποίηση και παρακολούθηση

Οι επιχειρηματικές λίστες έχουν σημαντικό αντίκτυπο στην τοπική ιατρική μέσω SEO για ιατρικές στρατηγικές μάρκετινγκ.

Ειδικότερα, οι καταχωρίσεις της επιχείρησής σας είναι οι πληροφορίες επικοινωνίας των επιχειρήσεων που εμφανίζονται όταν οι ασθενείς σας αναζητούν online.

Είναι σημαντικό να διεκδικήσετε, να επαληθεύσετε και να βελτιστοποιήσετε τις καταχωρίσεις της επιχείρησής σας σε όλες τις πλατφόρμες.

Ομοιόμορφες λίστες επιχειρήσεων σε όλες τις πλατφόρμες ενημερώνουν τη Google ότι οι πληροφορίες που εμφανίζονται σχετικά με την ιατρική σας πρακτική είναι ακριβείς.

Οι περισσότεροι κατάλογοι και οι ιστοτόποι κριτικών που περιέχουν τις ίδιες επιχειρηματικές πληροφορίες παρέχουν στην Google επιπλέον εμπιστοσύνη.

Οι δημοφιλείς πλατφόρμες με καταχωρίσεις επιχειρήσεων είναι η Google, το Yelp και το Facebook, αλλά υπάρχουν πολλοί μικρότεροι ιστότοποι που είναι σημαντικοί για τη φήμη σας.

Η Google απαριθμεί όλους τους ιστότοπους με καταχωρίσεις για να συλλέξει καλύτερα τις πληροφορίες για την ιατρική ή οδοντιατρική σας πρακτική και οι ομοιόμορφες καταχωρίσεις θα εξασφαλίσουν μεγαλύτερη βελτιστοποίηση της τοπικής μηχανής αναζήτησης.

Αφού οι καταχωρίσεις της επιχείρησής σας αξιώνονται και ενημερώνονται, είναι απαραίτητο να τις παρακολουθείτε συνεχώς ή να αντιμετωπίζετε σφάλματα που ενδέχεται να προκύψουν.

Μάρκετινγκ μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου – Άμεση επικοινωνία με τους νέους ασθενείς

Κρατήστε με το μέρος σας τους ασθενείς και τους επισκέπτες της ιστοσελίδας σας, με το μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. 

Το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο ως μέρος της στρατηγικής σας στο μάρκετινγκ είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να προσεγγίσετε εκ νέου ασθενείς ή να βρείτε νέους ασθενείς που έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον για μια συγκεκριμένη διαδικασία ή θεραπεία.

Χρησιμοποιήστε το μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για να δημιουργήσετε σημεία επαφής με τους επισκέπτες της ιστοσελίδας της σας και να μοιραστείτε νέες προσφορές, ειδικές προσφορές, δημοσιεύσεις ιστολογίου και τις τελευταίες ειδήσεις της ειδικότητας σας. Αυξήστε τον κατάλογο ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ασθενών, ενθαρρύνοντας τους επισκέπτες της ιστοσελίδας να εγγραφούν και σε ενημερωτικό δελτίο (newsletter).

 Δημιουργία κριτικών

Οι κριτικές των ασθενών είναι ένας από τους κορυφαίους και πιο σημαντικούς τοπικούς παράγοντες SEO όταν πρόκειται για την τοπική κατάταξη αναζήτησης. Μελέτες έχουν δείξει ότι το 68% των πιθανών ασθενών σχηματίζουν μια άποψη για την ιατρική σας πρακτική με μόλις πέντε κριτικές.

Τι σημαίνει αυτό; Οι κριτικές των ασθενών είναι ένας ουσιαστικός τρόπος για να μετατρέψετε τους πιθανούς ασθενείς σε πελάτες σας και δημιουργήσετε μια θετική εικόνα και φήμη γύρω από το όνομα σας.

Βίντεο μάρκετινγκ

Το μάρκετινγκ μέσω βίντεο βοηθά τους γιατρούς και τις ιατρικές πρακτικές να προσεγγίσουν τους πιθανούς ασθενείς τους.

Το βίντεο λαμβάνει πλέον σημαντικά υψηλότερα ποσοστά συμμετοχής από οποιοδήποτε άλλο είδος περιεχομένου, συμπεριλαμβανομένων εικόνων και αναρτήσεων ιστολογίου.

Το μάρκετινγκ μέσω βίντεο εξελίσσεται γρήγορα σε ένα από τα κορυφαία σήματα κατάταξης αναζήτησης για το ιατρικό μάρκετινγκ.

Η οικοδόμηση μιας στρατηγικής μάρκετινγκ βίντεο θα σας βοηθήσει, καθώς μπορείτε να προωθείτε τις πρακτικές σας, να μιλάτε ειδικά για τις ιατρικές καταστάσεις και τη θεραπευτική σας προσέγγιση και δημιουργήστε μια σχέση εμπιστοσύνης με πιθανούς ασθενείς πριν καν ακόμα περάσουν τη πόρτα του ιατρείου σας.

Το ήξερες;

Το YouTube είναι πλέον η δεύτερη μεγαλύτερη μηχανή αναζήτησης πίσω από την Google. Αυτό σημαίνει ότι οι άνθρωποι στρέφονται σε πλατφόρμες βίντεο για να μάθουν περισσότερα σχετικά με τις ιατρικές πρακτικές.

Σας φάνηκαν ενδιαφέροντα όσα διαβάσατε;

 

Κάντε ένα βήμα μπροστά και εμπιστευτείτε μας για μια επιτυχημένη παρουσία στο διαδίκτυο.

 

Λίγα πράγματα για εμάς:

 

E-Reputation.gr | Οι ειδικοί στη Διαχείριση Φήμης στο Διαδίκτυο

 

Η E-Reputation είναι ένα πρωτοποριακό Agency, που βοηθάει επαγγελματίες και δημόσια πρόσωπα να χτίσουν και να διαχειριστούν την εικόνα που θέλουν στο Internet. Έχοντας εξειδίκευση στη Διαχείριση Φήμης στο Διαδίκτυο (Online Reputation Management), οι υπηρεσίες μας περιλαμβάνουν Στρατηγική Περιεχομένου, Δημιουργία Ιστοσελίδων, Δημοσίευση Άρθρων και Βίντεο, Διαφήμιση μέσω Facebook Ads και Google Ads καθώς και οποιαδήποτε άλλη ενέργεια μπορεί να βοηθήσει τους πελάτες μας να πετύχουν τους στόχους τους. Οι πελάτες μας είναι κυρίως Ιατροί, Πολιτικοί εθνικού και τοπικού επιπέδου, Δημόσιοι Οργανισμοί, μεγάλες / πολυεθνικές εταιρείες, καθώς και κάθε είδους επαγγελματίες που θέλουν να γίνουν γνωστοί για ένα πράγμα που κάνουν.

Μάθετε περισσότερα και ζητήστε μια δωρεάν μελέτη στο www.e-reputation.gr