Η διαχείριση φήμης είναι μια αναδυόμενη, αλλά ταχέως αναπτυσσόμενη αγορά για έναν πολύ απλό λόγο - υπάρχει ένα τεράστιο μέγεθος σε περιεχόμενο που δημοσιεύεται καθημερινά ή σχεδόν καθημερινά.
Είτε είστε ιδιοκτήτης μικρής επιχείρησης είτε ηγείστε CEO, η διαχείριση της φήμης γίνεται όλο και πιο σημαντική καθώς οι άνθρωποι χρησιμοποιούν το Google και επισκέπτονται ιστότοπους κριτικών για να ερευνήσουν brands και υπηρεσίες.
Είτε πρόκειται για προσωπική φήμη, είτε για τη φήμη μιας επιχείρησης, η υπηρεσία διαχείρισης φήμης πετυχαίνει αναστροφή του κλίματος, βελτιώνει ή διορθώνει την εικόνα και αυξάνει κατακόρυφα τη δημοτικότητα στο διαδίκτυο.
Σκεφτείτε τα ακόλουθα στατιστικά στοιχεία:
- Το 80% των ενηλίκων είναι "πολύ" ή "κάπως" πιθανό να εξετάσουν τη δυνατότητα επιλογής υπηρεσιών που συνιστώνται από τους φίλους και την οικογένεια του πραγματικού κόσμου.
- Το 87% πιστεύει ότι η φήμη του Διευθύνοντος Συμβούλου αποτελεί σημαντικό μέρος της φήμης μιας εταιρείας.
- Το 90% των καταναλωτών εμπιστεύονται συστάσεις από άλλους. Η επισκεψιμότητα των καταναλωτών στους πρώτους 10 ιστότοπους κριτικών αυξήθηκε κατά μέσο όρο κατά 158% πέρυσι.
- Το 97% των ανθρώπων που πραγματοποίησαν μια αγορά βασισμένη σε μια διαδικτυακή κριτική διαπίστωσε ότι η κριτική ήταν ακριβής. Οι χρήστες έχουν μεγαλύτερη εμπιστοσύνη στις πληροφορίες που βρίσκονται online από ό, τι από έναν πωλητή πωλήσεων ή άλλη πηγή.
- Το 61% των ανθρώπων βασίζονται σε κριτικές χρηστών για πληροφορίες σχετικά με προϊόντα ή έρευνα πριν ληφθεί απόφαση αγοράς.
- Το 34% των ανθρώπων στράφηκαν στα κοινωνικά μέσα για να εκθέσουν τα συναισθήματά τους για μια εταιρεία.
- Το 26% θα εκφράσουν τη δυσαρέσκειά τους,
- Το 23% θα μοιράζονται εταιρείες ή υπηρεσίες που τους αρέσουν.
- Το 75% των ανθρώπων δεν πιστεύουν ότι οι εταιρείες λένε την αλήθεια σε διαφημίσεις
- Το 100% αυτών που διαβάζουν αυτό το post έχουν είτε προσωπική είτε την εταιρική φήμη για να προστατεύσουν.
Τα στατιστικά λένε ότι οι καταναλωτές και οι επιχειρήσεις χρησιμοποιούν ολοένα και περισσότερο το Διαδίκτυο για να διερευνήσουν άτομα και επιχειρήσεις πριν σκεφτούν ακόμη και την πρόσληψη ατόμων ή την αγορά προϊόντων και υπηρεσιών.
Κάποιοι από εσάς που διαβάζετε αυτό μπορεί να σκέφτεστε: «Θα είμαι εντάξει, η επιχείρησή μου θα είναι ωραία, γιατί οι υπόλοιποι πελάτες μου με αγαπούν». Δυστυχώς, εάν δεν διαχειρίζεστε τη φήμη σας στο διαδίκτυο, κάποιος άλλος θα τη διαχειριστεί για εσάς.
Για τις επιχειρήσεις αυτό μπορεί να σημαίνει ότι κάποιος έγραψε μια αρνητική κριτική για εσάς. Για ένα πρόσωπο υψηλού κύρους (π.χ. πολιτικοί, διασημότητες), μπορεί να σημαίνει ότι κάτι που έκανε στο παρελθόν τους εμποδίζει να πετύχουν στο μέλλον.
Η χρήση μιας υπηρεσίας διαχείρισης φήμης θα σας βοηθήσει να εντοπίσετε τι "λέγεται" για εσάς ή το brand σας. Θα παράσχει μια σειρά λύσεων που θα ελαχιστοποιήσουν τις επιπτώσεις των αρνητικών και θα μεγιστοποιήσουν τον αντίκτυπο των θετικών κριτικών, επιτρέποντας έτσι στη φήμη σας να είναι θετική και -και το πιο σημαντικό- να παραμείνει θετική.
E-Reputation.gr | Οι ειδικοί στη Διαχείριση Φήμης στο Διαδίκτυο
Η E-Reputation είναι ένα πρωτοποριακό Agency, που βοηθάει επαγγελματίες και δημόσια πρόσωπα να χτίσουν και να διαχειριστούν την εικόνα που θέλουν στο Internet. Έχοντας εξειδίκευση στη Διαχείριση Φήμης στο Διαδίκτυο (Online Reputation Management), οι υπηρεσίες μας περιλαμβάνουν Στρατηγική Περιεχομένου, Δημιουργία Ιστοσελίδων, Δημοσίευση Άρθρων και Βίντεο, Διαφήμιση μέσω Facebook Ads και Google Ads καθώς και οποιαδήποτε άλλη ενέργεια μπορεί να βοηθήσει τους πελάτες μας να πετύχουν τους στόχους τους. Οι πελάτες μας είναι κυρίως Ιατροί, Πολιτικοί εθνικού και τοπικού επιπέδου, Δημόσιοι Οργανισμοί, μεγάλες / πολυεθνικές εταιρείες, καθώς και κάθε είδους επαγγελματίες που θέλουν να γίνουν γνωστοί για ένα πράγμα που κάνουν.
Μάθετε περισσότερα και ζητήστε μια δωρεάν μελέτη στο www.e-reputation.gr