Return to site

FAQ: Εσείς ρωτήσατε και σας απαντάμε!

· Για ιατρούς

Στο παρόν άρθρο καταγράφουμε τις απορίες πελατών μας και σας παρουσιάζουμε τις απαντήσεις τους:

Πως δημιουργούνται οι κριτικές σε fb, google my business;


Οι κριτικές στα social media όπως στο Facebook, Instagram και η πλατφόρμα του Google my Business είναι από τα σημαντικότερα εφόδια για μια επιχείρηση. Παράλληλα, η απάντηση σε κριτικές μπορεί να συμβάλλει στη δημιουργία σχέσεων εμπιστοσύνης με τους πελάτες.


Για να λάβετε κριτικές στο Google, ενθαρρύνετε τους πελάτες σας να πουν τη γνώμη τους:

  • Υπενθυμίστε τους να γράψουν κριτικές είτε από κινητές συσκευές ή υπολογιστές. Αυτό μπορεί να γίνει εύκολα και γρήγορα.
  • Απαντήστε στις κριτικές, για να κερδίσετε την εμπιστοσύνη των πελατών σας. Οι πελάτες σας θα διαπιστώσουν ότι η επιχείρησή σας εκτιμά τα σχόλιά τους και είναι πιθανόν να γράψουν περισσότερες κριτικές στο μέλλον. 
  • Επαληθεύστε την επιχείρησή σας έτσι ώστε οι πληροφορίες σας να πληρούν τα κριτήρια εμφάνισης στους Χάρτες, την Αναζήτηση και άλλα προϊόντα Google. 

More info:


Οι κριτικές θα πρέπει να είναι αληθινές καθώς ένας πιο έμπειρος χρήστης μπορεί εύκολα να ξεχωρίσει μια ψεύτικη κριτική από ότι μια πραγματική.


Να θυμάστε πως ακόμα και μια αρνητική κριτική έχει τη δυνατότητα να διδάξει.


Οι κριτικές στο Facebook, υποβάλλονται στην επίσημη σελίδα του ιατρού και μπορούν να λάβουν βαθμολογία έως και 5 αστέρια. Από κάτω στην ειδική στήλη μπορούν να γραφτούν και σχόλια από τους ίδιους τους ασθενείς που έλαβαν τις υπηρεσίες σας.


Με τον ίδιο εύκολο τρόπο γίνεται και η αξιολόγηση στο google my business.


Εσείς από την πλευρά σας, μπορείτε να απαντήσετε σε αξιολογήσεις απευθείας από το εταιρικό προφίλ σας στους Χάρτες Google από τον υπολογιστή ή μέσω της εφαρμογής Google My Business ή να ανοίξετε την αρχική σελίδα της.

Όλοι οι χρήστες των Χαρτών θα βλέπουν τις απαντήσεις, με τον ίδιο τρόπο που βλέπουν τις απαντήσεις από την εφαρμογή Google My Business ή την αρχική σελίδα του ιατρείου ή της επιχείρησης σας.


Τι γίνεται με το περιεχόμενο και τη σελίδα όταν λήξει μια σύμβαση συνεργασίας;


Το περιεχόμενο που έχει δημιουργηθεί για εσάς είναι καθαρά δική σας προσωπική υπόθεση. Από τη στιγμή που υπάρχει διαδικτυακά και πληρεί τις νομικές προϋποθέσεις, μπορεί να υφίστανται για πάντα στο Ίντερνετ. 


Παρά τη λήξη της σύμβασης που έχει επισυναφθεί με την εταιρεία μας το περιεχόμενο αποτελεί ένα δικό σας κομμάτι που εσείς μπορείτε να διαχειριστείτε όπως κρίνετε καλύτερα για τη φήμη σας.


Η σελίδα σας στο Facebook θα συνεχίσει να υφίστανται απλώς να ξεκαθαρίσουμε πως με τη λήξη της συνεργασίας μας, σταματά ταυτόχρονα και η ανανέωση της fanpage σας από πλευράς μας. Τη συνέχεια φυσικά την καθορίζετε εσείς. 


Το περιεχόμενο μπορεί να σας συνοδεύει εφ’ όρου ζωής.


Πώς μετράται η επισκεψιμότητα στο site;


Η επισκεψιμότητα μιας ιστοσελίδας μετράται μέσω του Google analytics. Το Google Analytics, αποτελεί ένα από τα ισχυρότερα εργαλεία της αγοράς, το οποίο θα σε βοηθήσει να κατανοήσεις επακριβώς, την συμπεριφορά των χρηστών που επισκέπτονται την σελίδα σου.


Τι χρόνος χρειάζεται για να επέλθει αποτέλεσμα;


Το κάθε τι χρειάζεται χρόνο για να επέλθει σε ένα καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα. Σίγουρα υπάρχουν πολλοί παράγοντες που επηρεάζουν στην εδραίωση και ύστερα στην διατήρηση της καλής φήμης. 


Από τα σημαντικότερα είναι το ποιοτικό περιεχόμενο, η άρτια και εύχρηστη ιστοσελίδα και οι κριτικές. Όλα αυτά συνηγορούν υπέρ ή κατά ενός θετικού ή αρνητικού αποτελέσματος.


Για να εργαστεί μια ομάδα ειδικών στην διαχείριση της φήμης απαιτείται τουλάχιστον ένα εξάμηνο παροχής υπηρεσιών. Ωστόσο αν το σκεφτείτε καλύτερα τα αποτελέσματα είναι εφ’ όρου ζωής διότι το περιεχόμενο είναι ο δικός σας προσωπικός θησαυρός.


Γιατί χρειάζονται οι κριτικές;


Οι κριτικές στη Google μπορούν να παράσχουν πολύτιμες και χρήσιμες πληροφορίες σχετικά με την επιχείρησή σας, σε εσάς και στους επόμενους πελάτες σας. 

Οι κριτικές συνιστούν την εικόνα της επιχείρησης ή του ιατρείου σας καθώς για παράδειγμα το 80% των ασθενών δηλώνουν ότι ένας από τους βασικότερους λόγους που τους επηρεάζουν στο να επιλέξουν γιατρό είναι η γνώμη προηγούμενων ασθενών και τα αποτελέσματα της αναζήτησης τους στο διαδίκτυο.

Οι κριτικές της επιχείρησης εμφανίζονται δίπλα στην καταχώρισή σας, τόσο στους Χάρτες όσο και στην Αναζήτηση, και μπορούν να κάνουν την επιχείρησή σας να ξεχωρίσει στο Google.


Αξίζει να σημειωθεί ότι σύμφωνα με τα στατιστικά, οι περισσότεροι χρήστες ανατρέχουν και εμπιστεύονται ειλικρινείς κριτικές για να προβούν σε μια αγορά ή υπηρεσία.


Μπορείτε να ζητήσετε από τους πελάτες να υποβάλουν κριτικές μέσω ενός σύντομου URL ειδικά για την επιχείρησή σας.


Γιατί χρειάζονται φωτογραφίες και video για το site;


Ζούμε στην εποχή της εικόνας. Μια ιστοσελίδα απαιτείται πλέον να είναι ταυτισμένη με τις τάσεις που καθορίζουν την αγορά. Εικόνες και βίντεο δηλαδή ευφάνταστο και έξυπνο οπτικό υλικό, κρίνονται πια απαραίτητα για την εδραίωση της καλής σας φήμης, ή του brand σας. Ο αναγνώστης ταυτίζει έτσι τις υπηρεσίες σας με συγκεκριμένη εικόνα άρα και συναίσθημα, γεγονός που αποτυπώνεται καλύτερα στον ανθρώπινο εγκέφαλο.


Πως γίνεται η διαχείριση facebook-instagram;


Η ομάδα μας σε περίπτωση που εσείς δώσετε τη συγκατάθεση σας, μπορεί να αναλάβει παράλληλα με εσάς την πλήρη διαχείριση του λογαριασμού σας σε Facebook και Instagram. Εκεί δημιουργούμε πλούσιο περιεχόμενο που αφορά αναρτήσεις και δημοσιεύσεις από άρθρα, συνεντεύξεις κλπ. 


Επιπλέον, από πλευράς μας- αν δεν υπάρχει- φροντίζουμε να φτιάξουμε από την αρχή μια επαγγελματική επίσημη σελίδα με το brand σας όπου εκεί εστιάζεται η περισσότερη προσοχή για τη δημιουργία και διατήρηση μιας θετικής εικόνας.

E-Reputation.gr | Οι ειδικοί στη Διαχείριση Φήμης στο Διαδίκτυο

Η E-Reputation είναι ένα πρωτοποριακό Agency, που βοηθάει επαγγελματίες και δημόσια πρόσωπα να χτίσουν και να διαχειριστούν την εικόνα που θέλουν στο Internet. Έχοντας εξειδίκευση στη Διαχείριση Φήμης στο Διαδίκτυο (Online Reputation Management), οι υπηρεσίες μας περιλαμβάνουν Στρατηγική Περιεχομένου, Δημιουργία Ιστοσελίδων, Δημοσίευση Άρθρων και Βίντεο, Διαφήμιση μέσω Facebook Ads και Google Ads καθώς και οποιαδήποτε άλλη ενέργεια μπορεί να βοηθήσει τους πελάτες μας να πετύχουν τους στόχους τους. Οι πελάτες μας είναι κυρίως Ιατροί, Πολιτικοί εθνικού και τοπικού επιπέδου, Δημόσιοι Οργανισμοί, μεγάλες / πολυεθνικές εταιρείες, καθώς και κάθε είδους επαγγελματίες που θέλουν να γίνουν γνωστοί για ένα πράγμα που κάνουν.

Μάθετε περισσότερα και ζητήστε μια δωρεάν μελέτη στο www.e-reputation.gr