Return to site

Η αξία του local SEO και τα πιο συχνά λάθη

· Γενικά

Το τοπικό SEO αφορά την βελτιστοποίηση στις μηχανές αναζήτησης για το τοπικό μάρκετινγκ.
Είναι μοναδικό καθώς λαμβάνει υπόψη την εγγύτητα των ερευνητών στο επιθυμητό αποτέλεσμα. Για παράδειγμα, η αναζήτηση για τον καλύτερο παθολόγο κοντά μου θα παράγει έναν κατάλογο υψηλά βαθμολογημένων παθολογικών ιατρείων μέσα σε λίγα μέτρα από την κατά προσέγγιση τοποθεσία. Είναι απλώς μια παραλλαγή του SEO σας , και έχει ως στόχο να διασφαλίσει ότι η επιχείρησή σας θα βρεθεί στο διαδίκτυο από ανθρώπους που ψάχνουν σε αυτή την τοποθεσία.
 
Οι τοπικές αναζητήσεις με την άνοδο της χρήσης του ίντερνετ έχουν πολλαπλασιαστεί και ολοένα και περισσότεροι χρήστες του ίντερνετ αναζητάνε υπηρεσίες και προϊόντα στην τοπική αγορά. Περιλαμβάνονται αναζητήσεις με συγκεκριμένους γεωγραφικούς προσδιορισμούς, όπως πόλη, κράτος, ταχυδρομικό κώδικα κ.λπ. και αναζητήσεις κοντά σε εμάς, όπου η Google αναλαμβάνει τη γεωγραφική θέση του ατόμου και παρέχει αποτελέσματα αναζήτησης από αυτήν την περιοχή.

Το 80% των ασθενών δηλώνουν ότι ένας από τους βασικότερους λόγους που τους επηρεάζουν στο να επιλέξουν γιατρό είναι η γνώμη προηγούμενων ασθενών και τα αποτελέσματα της αναζήτησης τους στο διαδίκτυο.
 
Εδραίωση της επωνυμίας και βελτίωση φήμης
Όταν το ιατρείο ή το γραφείο σας κατατάσσεται μεταξύ των πρώτων στην παροχή υπηρεσιών ζήτησης, δημιουργείται μια ευκαιρία για περισσότερα άτομα να μάθουν για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας.
Έτσι έχετε την δυνατότητα να εδραιώσετε την επωνυμία σας. Κάτι τέτοιο είναι πολύ σημαντικό επειδή επιτρέπει στους πελάτες σας να διαδώσουν τη φήμη σας σε όσους δεν χρησιμοποιούν μηχανές αναζήτησης και να μάθουν για τις τοπικές επιχειρήσεις ή τα γραφεία. Με αυτό τον τρόπο αυξάνεται παράλληλα και το ποσοστό των ανθρώπων που αγοράζουν τις υπηρεσίες.
 
Στατιστικά
Σύμφωνα με μία έρευνα της Google:
 
- Τέσσερις στους 5 καταναλωτές χρησιμοποιούν τις μηχανές αναζήτησης για να βρουν τοπικές πληροφορίες που τους ενδιαφέρουν
- Χρησιμοποιούν το κινητό ή το tablet ή τον υπολογιστή τους για να βρουν: διευθύνσεις καταστημάτων, ώρες λειτουργίας, διαθεσιμότητα κάποιου προϊόντος και οδηγίες διαδρομής.
- Το 18% των online αναζητήσεων τοπικού περιεχομένου, μετατρέπονται σε αγορές την ίδια κιόλας ημέρα.
- Το 78% των online αναζητήσεων τοπικού περιεχομένου, οδηγούν σε offline αγορές.

     

Google my Business
Το Google My Business είναι ένα δωρεάν και εύχρηστο εργαλείο για επιχειρήσεις και οργανισμούς για τη διαχείριση της ηλεκτρονικής παρουσίας τους σε όλη την Google, συμπεριλαμβανομένης της αναζήτησης και των χαρτών. Με την επαλήθευση και την επεξεργασία των επιχειρηματικών σας πληροφοριών, μπορείτε να βοηθήσετε τους πελάτες να σας βρουν και να τους πουν την ιστορία της επιχείρησής σας.
 
Κριτικές
Οι αξιολογήσεις είναι σημαντικές για το χτίσιμο της εμπιστοσύνης και της αξιοπιστίας - ενώ έχουν καθοριστική επίδραση στα αποτελέσματα των αναζητήσεων.Ένας υψηλός μέσος όρος των κριτικών καθώς και το πλήθος των χρηστών που έχουν καταχώρησει κριτική για εσάς είναι ένα ανεκτίμητο εργαλείο για την την διαχείριση της φήμης σας και σίγουρα θα σας βοηθήσει να ξεχωρίσετε ανάμεσα στους ανταγωνιστές σας. Πλέον στα αποτελέσματα αναζήτησης εμφανίζεται ο μέσος όρος των κριτικών της σελίδας σας στο Facebook μαζί με τις κριτικές του Google my Business.
 
Τα πιο συνηθισμένα λάθη στο Local SEO
 
- Διαφορετικά Στοιχεία Επιχείρησης σε Τοπικές Παραπομπές
 
Εάν χρησιμοποιείτε διαφορετικά στοιχεία σε Τοπικες Παραπομπές θα έχετε προβλήματα κατάταξης. Αυτά αφορούν το όνομα, τη διεύθυνση και το τηλέφωνο σας. Να είστε ιδιαίτερα προσεκτικοί όταν τα συμπληρώνετε.
 
Παραμέληση της Ταχύτητας του site
- Ανεξαρτήτως από το τοπικό SEO, θα πρέπει πάντα να είστε σίγουροι ότι το site σας είναι γρήγορο, φιλικό και προσβάσιμο προς τον χρήστη – επισκέπτη.
 
Δεν επενδύετε στα social media
- Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι μεταξύ άλλων από τα πιο σημαντικά κομμάτια στα οποία θα πρέπει να επενδύσετε. Τα κουμπιά των social media θα πρέπει να βρίσκονται σε εμφανές σημείο ώστε ο χρήστης να μπορεί εύκολα να προβεί σε κάποια κίνηση όπως το like ή την κοινοποίηση.

E-Reputation.gr | Οι ειδικοί στη Διαχείριση Φήμης στο Διαδίκτυο

Η E-Reputation είναι ένα πρωτοποριακό Agency, που βοηθάει επαγγελματίες και δημόσια πρόσωπα να χτίσουν και να διαχειριστούν την εικόνα που θέλουν στο Internet. Έχοντας εξειδίκευση στη Διαχείριση Φήμης στο Διαδίκτυο (Online Reputation Management), οι υπηρεσίες μας περιλαμβάνουν Στρατηγική Περιεχομένου, Δημιουργία Ιστοσελίδων, Δημοσίευση Άρθρων και Βίντεο, Διαφήμιση μέσω Facebook Ads και Google Ads καθώς και οποιαδήποτε άλλη ενέργεια μπορεί να βοηθήσει τους πελάτες μας να πετύχουν τους στόχους τους. Οι πελάτες μας είναι κυρίως Ιατροί, Πολιτικοί εθνικού και τοπικού επιπέδου, Δημόσιοι Οργανισμοί, μεγάλες / πολυεθνικές εταιρείες, καθώς και κάθε είδους επαγγελματίες που θέλουν να γίνουν γνωστοί για ένα πράγμα που κάνουν.

Μάθετε περισσότερα και ζητήστε μια δωρεάν μελέτη στο www.e-reputation.gr