Return to site

Ο απόλυτος οδηγός κριτικών στη Google

· Γενικά

Στις ημέρες μας κρίνεται απαραίτητο να χαράξετε μια στρατηγική για τη λήψη τοπικών κριτικών όταν μιλάμε για την βελτίωση του local SEO. Αυτός είναι ο τόπος όπου η ευστροφία, η επιμονή και η δημιουργικότητα σας μπαίνουν στο παιχνίδι, αναπτύσσοντας τη φήμη στο διαδίκτυο μπορείτε να κερδίσετε την εμπιστοσύνη των καταναλωτών ενώ ταυτόχρονα θα επηρεάσετε την ορατότητα τoυ ιατρείου σας.

Διαφορετικές στρατηγικές λειτουργούν καλά για διαφορετικά επιχειρηματικά μοντέλα και ενώ αυτό το άρθρο δεν μπορεί να καλύψει κάθε πιθανό σενάριο, μπορούμε να περιγράψουμε γενικές προειδοποιήσεις για πράγματα που δεν πρέπει ποτέ να κάνετε για να αποκτήσετε κριτικές.

Για να τα δούμε λοιπόν μαζί!

Κάθε επιχείρηση που θέλει να έχει ποιοτικά χαρακτηριστικά στη φήμη, τη κατάταξη και την ανανέωση της θα πρέπει να αποφύγει τα εξής λάθη:


- Μην πληρώνετε ανθρώπους για να σας γράφουν κριτικές. Οι πελάτες πρέπει πάντα να δημοσιεύουν τις δικές τους κριτικές απευθείας σε όλες τις πλατφόρμες τρίτων. Ούτε εσείς ούτε οι marketers σας θα πρέπει να δημοσιεύετε κριτικές για λογαριασμό τους. Όλες οι κριτικές για την επιχείρησή σας πρέπει να προέρχονται απευθείας από τους πελάτες σας.


- Μην κάνετε αρνητικές κριτικές στους ανταγωνιστές σας. Δεν είναι δεοντολογικό και ξεφεύγει από τις κατευθυντήριες γραμμές των περισσότερων πλατφορμών κριτικών για να δημοσιεύσετε σχόλια των ανταγωνιστών σας, αρνητικές ή αλλιώς.


- Μην εμπλακείτε σε μορφές μάρκετινγκ που έχουν ως αποτέλεσμα μια ξαφνική εισροή κριτικών σε μια ενιαία πλατφόρμα. Αυτό μπορεί να προκαλέσει φίλτρα που μπορεί να έχουν ως αποτέλεσμα να χάνονται ή να θεωρούνται ως ανεπιθύμητες.


- Μην περιορίσετε την εστίασή σας σε μια ενιαία πλατφόρμα.


- Μην βλάψετε τη φήμη σας με αντιεπαγγελματικές απαντήσεις σε αρνητικές κριτικές. Πάντοτε να απαντάτε σε αρνητικές κριτικές με τέτοιο τρόπο ώστε να επιβεβαιώσετε σε μελλοντικούς σας πελάτες για τον επαγγελματισμό, την ειλικρίνεια και την άριστη εξυπηρέτηση πελατών.


- Μην ξεχάσετε τη δική σας ιστοσελίδα. Είναι μια πολύ σημαντική πλατφόρμα για να αναδείξετε ειλικρινείς κριτικές και σχόλια.
 
Συμβουλές για να κερδίσετε περισσότερες κριτικές για το ιατρείο σας

Κάθε επιχείρηση που θέλει να έχει ποιοτικά χαρακτηριστικά στη φήμη, τη κατάταξη και την ανανέωση της θα πρέπει να αποφύγει τα εξής λάθη:

- Μην πληρώνετε ανθρώπους για να σας γράφουν κριτικές. Οι πελάτες πρέπει πάντα να δημοσιεύουν τις δικές τους κριτικές απευθείας σε όλες τις πλατφόρμες τρίτων. Ούτε εσείς ούτε οι marketers σας θα πρέπει να δημοσιεύετε κριτικές για λογαριασμό τους. Όλες οι κριτικές για την επιχείρησή σας πρέπει να προέρχονται απευθείας από τους πελάτες σας.


- Μην κάνετε αρνητικές κριτικές στους ανταγωνιστές σας. Δεν είναι δεοντολογικό και ξεφεύγει από τις κατευθυντήριες γραμμές των περισσότερων πλατφορμών κριτικών για να δημοσιεύσετε σχόλια των ανταγωνιστών σας, αρνητικές ή αλλιώς.


- Μην εμπλακείτε σε μορφές μάρκετινγκ που έχουν ως αποτέλεσμα μια ξαφνική εισροή κριτικών σε μια ενιαία πλατφόρμα. Αυτό μπορεί να προκαλέσει φίλτρα που μπορεί να έχουν ως αποτέλεσμα να χάνονται ή να θεωρούνται ως ανεπιθύμητες.


- Μην περιορίσετε την εστίασή σας σε μια ενιαία πλατφόρμα.


- Μην βλάψετε τη φήμη σας με αντιεπαγγελματικές απαντήσεις σε αρνητικές κριτικές. Πάντοτε να απαντάτε σε αρνητικές κριτικές με τέτοιο τρόπο ώστε να επιβεβαιώσετε σε μελλοντικούς σας πελάτες για τον επαγγελματισμό, την ειλικρίνεια και την άριστη εξυπηρέτηση πελατών.


- Μην ξεχάσετε τη δική σας ιστοσελίδα. Είναι μια πολύ σημαντική πλατφόρμα για να αναδείξετε ειλικρινείς κριτικές και σχόλια.
 
Συμβουλές για να κερδίσετε περισσότερες κριτικές για το ιατρείο σας

- Μια πρόσφατη έρευνα βρήκε ότι το 25% των καταναλωτών αφήνουν κριτικές αν η εμπειρία τους ήταν αρκετά καλή. Με άλλα λόγια, η υπερβολικά καλή ή υπερβολικά αρνητική εμπειρία αποσπά τις περισσότερες κριτικές. Η βέλτιστη εξυπηρέτηση των πελατών σας, η λεπτή διαχείριση, η άρτια κατάρτιση του προσωπικού σας, τα μέτρα ελέγχου ποιότητας και η κουλτούρα της επιχείρησής σας είναι ζωτικής σημασίας για να κερδίσετε έναν ανταγωνιστικό όγκο θετικών κριτικών. Η θετική αποτίμηση των πελατών και η υπέρβαση των προσδοκιών τους είναι το θεμέλιο για οποιαδήποτε στρατηγική σχετικά με την απόκτηση θετικών κριτικών.

- Η συλλογή διευθύνσεων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου κατά τη διάρκεια της υπηρεσίας είναι μια ισχυρή πρακτική. Όταν ένας πελάτης είναι πρόθυμος να μοιραστεί ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, ακολουθήστε τον μέσα σε λίγες μέρες για να του ζητήσετε να γράψει μια κριτική για την εμπειρία του. Δώστε τους μια επιλογή των πλατφορμών έτσι ώστε να μπορεί να επιλέξει την αγαπημένη του.

broken image
- Εκπαιδεύστε το προσωπικό σας για να αναφέρει προφορικά πόσο πολύ μετρά για το γραφείο σας μια κριτική ειδικά όταν ένας πελάτης φαίνεται ευχαριστημένος. Αυτό λειτουργεί καλύτερα σε ορισμένες επιχειρήσεις από άλλες. Ωστόσο μια ευγενική προσέγγιση όπως: «Θα ήταν τόσο χρήσιμο αν σκέφτεστε να αφήσετε μια κριτική για το ιατρείο μας - προσπαθούμε να κατανοήσουμε τις ανάγκες σας».


- Διευκολύνετε τον πελάτη σας ώστε να αφήσει μια κριτική.


- Στη σελίδα κριτικών ή testimonials της ιστοσελίδας σας, προβάλετε συνδέσμους στα προφίλ αξιολόγησης των τρίτων ή δημιουργήστε μια ξεχωριστή σελίδα στον ιστότοπό σας μόνο για το σκοπό αυτό.


- Χρησιμοποιήστε τα κοινωνικά δίκτυα για να ρωτήσετε συγκεκριμένα θέματα για το ιατρείο σας, καθοδηγώντας τους χρήστες να απαντήσουν αφήνοντας μια κριτική σε 2 με 3 πλατφόρμες. Αυτή η προσέγγιση επιτρέπει στους πελάτες που έχουν να πουν κάτι να το κάνουν με τη μορφή της κριτικής.


- Απαντήστε σε όσες περισσότερες κριτικές είναι δυνατόν. Πολλές πλατφόρμες κριτικών σας επιτρέπουν να απαντάτε εσείς οι ίδιοι σε κριτικές. Η πρώτη σας δουλειά είναι να απαντάτε ορθώς σε αρνητικές κριτικές. Αλλά επίσης αφιερώστε χρόνο να απαντάτε προσωπικά και στις θετικές κριτικές. Όσοι κάνουν κριτικές αναμένουν ως μορφή ευγένειας να λάβουν πίσω ένα ευχαριστήριο μήνυμα από πλευράς σας.


- Αποφύγετε τις πολύ απρόσωπες και ρομποτικές απαντήσεις κάνοντας χρήση του ίδιου κειμένου.


- Το μήνυμα σας θα πρέπει να είναι μεν σύντομο αλλά να χρησιμοποιεί τις σωστές λέξεις. Όταν οι επόμενοι, εν δυνάμει πελάτες βλέπουν πως απαντάτε μεταφέρετε το μήνυμα πως μετρά η άποψη των ασθενών σας και ενδιαφέρεστε για εκείνους. Έτσι σταδιακά και εκείνοι μπορούν μελλοντικά να προβούν στην ίδια κίνηση.


- Βεβαιωθείτε ότι καταγράφετε τα αποτελέσματα από συγκεκριμένες πρακτικές. Μπορεί να ανακαλύψετε ότι υπάρχουν συγκεκριμένες μέρες της εβδομάδας ή ώρες της ημέρες όπου είναι καλύτερα να απαντάτε σε email και στα social media. Επικεντρωθείτε σε στιγμές που οι πελάτες σας δείχνουν να είναι πιο πρόθυμοι να προβούν σε μια κριτική.


- Όποτε είναι δυνατόν, δείτε τις κινήσεις κάθε τοπικού ανταγωνιστή που παίρνει περισσότερες κριτικές από τις δικές σας σε σημαντικές πλατφόρμες και δείτε ποιες ιδέες μπορείτε εφαρμόσετε αναφορικά με το πώς χειρίζονται την εξαγορά.


- Ελέγξτε τον ιστότοπό σας για να δείτε πόσο εύκολο είναι για έναν μέσο πελάτη σας να αφήσει μια κριτική; Έχετε δώσει συνδέσμους και οδηγίες; Έχετε παράσχει πολλές επιλογές για πλατφόρμες ελέγχου, ώστε ο πελάτης να μπορεί να επιλέξει εκείνη στην οποία έχει ήδη ένα προφίλ; Ψάξτε για χαμένες ευκαιρίες για να ζητήσετε μια κριτική και βεβαιωθείτε ότι είναι όσο το δυνατόν πιο εύκολο για εκείνον να αφήσει ένα σχόλιο.


- Μην παραβλέπετε τις επίσημες και επαγγελματικές κριτικές. Ενώ εκείνες δεν επηρεάζουν με τον ίδιο ακριβώς τρόπο όπως και οι κριτικές των καταναλωτών, αποτελούν σίγουρα μέρος της ηλεκτρονικής σας φήμης. Εάν η επιχείρησή σας μπορεί να κερδίσει μια καλή κριτική από ένα τοπικό ή βιομηχανικό ιστολόγιο ή γενικά μια επαγγελματική σελίδα, μπορεί να οδηγήσει σε νέους πελάτες και με τη σειρά τους και σε νέες κριτικές.
 
- Θυμηθείτε ότι ακόμα και αν έχετε ήδη αποκομίσει έναν σημαντικό αριθμό κριτικών, η δουλειά σας δεν έχει ολοκληρωθεί. Η ανανέωση στις κριτικές μετράει ακόμα πολύ σε ορισμένες δουλειές. Για παράδειγμα πως θα νιώθατε αν σε σελίδα ενός παθολόγου βλέπατε μια κριτική η οποία καταχωρήθηκε πριν από τρία χρόνια; Μάλλον αρνητική εντύπωση θα προκαλούσε ένα τέτοιο γεγονός. Γενικά μιλώντας η διαδικασία αυτή είναι αέναη και αδιάκοπη. Κρατήστε στον νου σας όμως ότι ένας μεγάλος αριθμός κριτικών δεν σημαίνει αυτόματα πως θα καταταχθείτε ακόμα πιο ψηλά. Ενώ μερικές κριτικές στοχεύουν σε κάτι τέτοιο, είναι σημαντικό να υπάρξουν κριτικές που έχουν τη δυνατότητα να προκαλέσουν μετατροπές. Δηλαδή ο χρήστης να προβεί σε κάποια ενέργεια. Στοχεύετε ώστε να κερδίσετε φρέσκο και θετικό περιεχόμενο στις κριτικές σας.


- Έχετε χρόνο να δοκιμάσετε νέα και διαφορετικά πράγματα. Σε αντίθεση με συγκεκριμένα στοιχεία της τοπικής αναζήτησης στο Μάρκετινγκ, όπου θα πρέπει να γίνεις τέλειος άμεσα, η διαχείριση των κριτικών μπορεί να γίνει με έναν πιο χαλαρό ρυθμό.
 

E-Reputation.gr | Οι ειδικοί στη Διαχείριση Φήμης στο Διαδίκτυο

Η E-Reputation είναι ένα πρωτοποριακό Agency, που βοηθάει επαγγελματίες και δημόσια πρόσωπα να χτίσουν και να διαχειριστούν την εικόνα που θέλουν στο Internet. Έχοντας εξειδίκευση στη Διαχείριση Φήμης στο Διαδίκτυο (Online Reputation Management), οι υπηρεσίες μας περιλαμβάνουν Στρατηγική Περιεχομένου, Δημιουργία Ιστοσελίδων, Δημοσίευση Άρθρων και Βίντεο, Διαφήμιση μέσω Facebook Ads και Google Ads καθώς και οποιαδήποτε άλλη ενέργεια μπορεί να βοηθήσει τους πελάτες μας να πετύχουν τους στόχους τους. Οι πελάτες μας είναι κυρίως Ιατροί, Πολιτικοί εθνικού και τοπικού επιπέδου, Δημόσιοι Οργανισμοί, μεγάλες / πολυεθνικές εταιρείες, καθώς και κάθε είδους επαγγελματίες που θέλουν να γίνουν γνωστοί για ένα πράγμα που κάνουν.

Μάθετε περισσότερα και ζητήστε μια δωρεάν μελέτη στο www.e-reputation.gr