Return to site

Τα "must" άρθρα για υποψήφιους πολιτικούς

Αναλύουμε τη συνέντευξη, τα άρθρα άποψης και τα δελτία Τύπου

· Για πολιτικούς

Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή. Έναν υποψήφιο πολιτικό για να μπορέσουμε να «ταυτιστούμε» μαζί του και να τον στηρίξουμε θα πρέπει να τον γνωρίσουμε αρχικά ως προσωπικότητα, ως επαγγελματία, ως άνθρωπο. Πως γίνεται αυτό;

 

Σε αυτό το κομμάτι μας βοηθά σε αρκετά μεγάλο βαθμό η συνέντευξη μαζί του. Ερωτήσεις που εστιάζουν προς τον χαρακτήρα, τις δράσεις, το έργο του μπορούν να επιφέρουν το επιθυμητό αποτέλεσμα που δεν είναι άλλο από την γνωριμία του με τους πολίτες και εν δυνάμει ψηφοφόρους του.

 

Η συνέντευξη αποτελεί σίγουρα μία λεκτική διάδραση μεταξύ εκ πρώτης όψεως δύο αλλά εν τέλει μεταξύ τριών πλευρών. Οι δύο εξ αυτών, ο δημοσιογράφος και ο πολιτικός, βρίσκονται στο προσκήνιο με τις ερωτήσεις και τις απαντήσεις που εκφέρονται αλλά η όλη διαδικασία συμβαίνει για να δημοσιευθεί και να αναπαραχθεί από το εκάστοτε μέσο, ώστε να μπορέσει να φθάσει στο ευρύ κοινό.

 

Την ίδια ώρα, το πολιτικό πρόσωπο βρίσκει μια διέξοδο δημόσιας έκθεσης, η οποία βεβαίως μπορεί τόσο να ενισχύσει θετικά την δημόσια εικόνα του όσο όμως και να την βλάψει κατά πολύ. Γι’ αυτό τον λόγο θα πρέπει να είναι κατάλληλα προετοιμασμένος αλλά και ενημερωμένος.

 

Μια άλλη μορφή όπου θα θέλαμε να εστιάσουμε είναι τα άρθρα άποψης. Ο υποψήφιος πολιτικός εκφέρει δημόσια τις απόψεις, τις θέσεις, τη γνώμη του για ένα ζήτημα που είτε λαμβάνει χώρα στην επικαιρότητα είτε πρόκειται για ένα θέμα που τον απασχολεί την κοινή γνώμη και θέλει να τοποθετηθεί. Τα άρθρα άποψης θα πρέπει να είναι προσεγμένα, με την κατάλληλη δομή, την απαιτούμενη γλώσσα. Έτσι μπορούν να επιτευχθούν άμεσα δύο σκοποί: Κατ’ αρχάς ο υποψήφιος να δείξει πως είναι ενεργός, δραστήριος, με πυγμή και διαθέτει άποψη αλλά κατά δεύτερον να κερδίσει περισσότερους υποστηρικτές που συμφωνούν με τα όσα εκείνος γράφει.

 

Τέλος, ένα ακόμη είδος άρθρου στο οποίο θα θέλαμε να αναφερθούμε είναι τα Δελτία Τύπου. Εκείνα δεν θα πρέπει να θεωρούνται σε καμία περίπτωση αδιάφορα. Με τον κατάλληλο τρόπο και την διαμόρφωση, μπορούν να αποτελέσουν μια είδηση της ημέρας στα δημοσιογραφικά πρακτορεία όπου θα προβάλλονται τα αξιόλογα έργα, οι δράσεις, οι εκδηλώσεις στις οποίες λαμβάνει μέρος ή διοργανώνει ο ίδιος ο υποψήφιος πολιτικός. Το περιεχόμενο θα πρέπει να είναι πρωτότυπο, περιγραφικό και να τονίζει τα θετικά στοιχεία.

E-Reputation.gr | Οι ειδικοί στη Διαχείριση Φήμης στο Διαδίκτυο

Η E-Reputation είναι ένα πρωτοποριακό Agency, που βοηθάει επαγγελματίες και δημόσια πρόσωπα να χτίσουν και να διαχειριστούν την εικόνα που θέλουν στο Internet. Έχοντας εξειδίκευση στη Διαχείριση Φήμης στο Διαδίκτυο (Online Reputation Management), οι υπηρεσίες μας περιλαμβάνουν Στρατηγική Περιεχομένου, Δημιουργία Ιστοσελίδων, Δημοσίευση Άρθρων και Βίντεο, Διαφήμιση μέσω Facebook Ads και Google Ads καθώς και οποιαδήποτε άλλη ενέργεια μπορεί να βοηθήσει τους πελάτες μας να πετύχουν τους στόχους τους. Οι πελάτες μας είναι κυρίως Ιατροί, Πολιτικοί εθνικού και τοπικού επιπέδου, Δημόσιοι Οργανισμοί, μεγάλες / πολυεθνικές εταιρείες, καθώς και κάθε είδους επαγγελματίες που θέλουν να γίνουν γνωστοί για ένα πράγμα που κάνουν.

Μάθετε περισσότερα και ζητήστε μια δωρεάν μελέτη στο www.e-reputation.gr