Return to site

Τα 5 πιο συνηθισμένα λάθη στη διαχείριση της φήμης

· Γενικά

 

Σήμερα θα δούμε ποια είναι τα 5 πιο συνηθισμένα λάθη στην online παρουσία σας στο Διαδίκτυο:

  1. Καθυστερημένη δράση αντί πρόληψης. Αντί να δώσετε έμφαση στην πρόληψη και να χτίσετε βήμα βήμα τη φήμη και το όνομά σας διορθώνοντας για παράδειγμα «τα κακώς κείμενα», επικεντρώνεστε στο να αλλάξετε τελείως την παρουσία σας στο διαδίκτυο.
  2. Δεν κάνετε τίποτα. Δεν μπαίνετε ούτε στον κόπο να απαντήσετε στους χρήστες που σας έγραψαν ή σας ρώτησαν εξειδικευμένα θέματα που ζητούν την άποψη σας. Μέγα λάθος το οποίο δημιουργεί κακές εντυπώσεις.
  3. Επιθετικότητα. Δεν θα κερδίσετε απολύτως τίποτα αν αντιδράσετε με αρνητική συμπεριφορά απέναντι στους χρήστες. Η ψυχραιμία και η ευγενική αντιμετώπιση είναι η συνταγή για μια επιτυχημένη δράση ακόμα και απέναντι στις αρνητικές κριτικές.
  4. Δημοσίευση ψεύτικων κριτικών. Πρόκειται για προσφιλή πρακτική πολλών επιχειρηματιών που θέλουν να ανεβάσουν τα νούμερά τους. Συχνά όμως οι ψεύτικες κριτικές μπορεί να λειτουργήσουν και αρνητικά καθώς μπορεί ένας έμπειρος χρήστης να καταλάβει τι κρύβεται πίσω από τις κινήσεις σας.
  5. Οι πελάτες δεν ενθαρρύνονται να γράψουν σχόλια. Με λίγα λόγια δεν έχετε τόσο ικανοποιημένους χρήστες που θα θελήσουν ύστερα να γράψουν ένα θετικό σχόλιο για εσάς εγκωμιάζοντας το έργο σας.
All Posts
×

Almost done…

We just sent you an email. Please click the link in the email to confirm your subscription!

OKSubscriptions powered by Strikingly