Return to site

7 τρόποι για να χτίσεις θετικά τη φήμη σου στο διαδίκτυο

· Γενικά

Κάθε ημέρα προσπαθείς για το καλύτερο σχετικά με την εταιρεία σου. Μαζί με τους εργαζομένους σου προσπαθείς για έχεις την καλύτερη δυνατή εικόνα δίνοντας ποιοτικές υπηρεσίες και προϊόντα. Σε αυτή την λεπτομερειακή και σημαντική διαδικασία θα πρέπει να παρουσιάσεις στο κοινό σου τις προσφορές και τις δραστηριότητες σου, διαφορετικά μπορεί και να μην σε βρούνε ποτέ.

Για αυτόν τον σκοπό θα πρέπει να χτίσεις μια διαδικτυακή φήμη και να τη διατηρήσεις με θετικό τρόπο
Στο Ίντερνετ ο εν δυνάμει πελάτης τσεκάρει την εταιρεία πριν χρησιμοποιήσει τις υπηρεσίες σου. Δεν ψάχνει μόνο τα προϊόντα ή τις περιγραφές αλλά θέλει επίσης να γνωρίζει και την άποψη άλλων πελατών. Από την ιστοσελίδα, το blog ή τα social media μπορείς να βοηθήσεις τους πιθανούς πελάτες για να βρoυν το τι ακριβώς ψάχνουν. 
 
1. Φτιάξε την Online Business κάρτα σου


Στον πραγματικό κόσμο συνήθως θα πρέπει να δώσεις μια μικρή χάρτινη κάρτα με την επωνυμία της εταιρείας, τη διεύθυνση και το τηλέφωνο επικοινωνίας. Στο ίντερνετ αυτές οι πληροφορίες υπάρχουν στην ιστοσελίδα σου. Θα πρέπει όμως να σκεφτείς ξανά και ξανά την όλη ιδέα και το περιεχόμενο που θα αναρτήσεις.
Το καλύτερο είναι να ξεκινήσεις με ένα όνομα domain που να είναι ελκυστικό, σύντομο και δυναμικό. Σε επόμενο βήμα θα πρέπει να εστιάσεις στην κυρίως σελίδα. Δώσε έμφαση στο design και μην υπερ-φορτώσεις τη σελίδα με πληροφορίες. Διαφορετικά οι αναγνώστες μπορεί να μπερδευτούν. Θα είναι ενδιαφέρον μόνο αν τη διατηρήσεις με σύντομο κείμενο και σωστά γραφικά ή εικόνες.
Επίσης είναι πολύ σημαντικό να ενημερώσεις σωστά τις πληροφορίες στο “about” και στο “contact”. Γέμισε το πρώτο πεδίο με μια περιγραφή της εταιρείας και φωτογραφίες από τα μεγαλύτερα σου επιτεύγματα. Στο δεύτερο πεδίο συμπλήρωσε τη διεύθυνση, το τηλέφωνο σου, το email, τον χάρτη αλλά και πληροφορίες οδήγησης.

2. Γράψε ένα blog με επαγγελματικό και εμπνευσμένο περιεχόμενο.


Το Blog είναι το απολύτως τέλειο μέρος για να μοιραστείς τις αξίες της εταιρείας σου και να δημιουργήσεις την εικόνα ενός ειδικού. Προσπάθησε πολύ να μην κάνεις λάθος στην γλώσσα, να μην χρησιμοποιείς περίπλοκες λέξεις και ενίσχυσε τα άρθρα σου με infographics και σωστές εικόνες.

3. Γίνε δραστήριος στα social media


Ένα προφίλ στα social media είναι απαραίτητο όταν θέλεις ο κόσμος να βρει την επιχείρηση σου. Όσο ψάχνουν για πληροφορίες δεν σταματούν μόνο στις μηχανές αναζήτησης της google. Πολύ σημαντικό ρόλο διαδραματίζει και το Facebook με κριτικές από άλλους χρήστες που τσεκάρει ο εν δυνάμει πελάτης μας πριν προβεί σε κάποια ενέργεια. Στην επίσημη σελίδα σου στο Facebook προσπάθησε να προωθείς ενδιαφέρον περιεχόμενο που θα προσελκύσει τους ακολούθους σου.
Η παρουσία σου σε άλλα κανάλια θα βοηθήσει την φήμη της εταιρείας σου. Μπορείς να ενημερώσεις για τυχόν νέα και δραστηριότητες ή να βάζεις συνδέσμους από την ιστοσελίδα σου στο Twitter. Θυμήσου πως εκεί απαιτούνται σύντομα και επιγραμματικά posts.
Επίσης χρήσιμο θα ήταν εάν έφτιαχνες έναν λογαριασμό στο LinkedIn που θα έφερνε κοντά τους επαγγελματίες του χώρου.

 

4. Απάντησε σε κάθε αίτημα ή άποψη


Είναι επίσης σημαντικό να δείξεις στους τωρινούς ή εν δυνάμει πελάτες σου ότι η επιχείρηση σου είναι προσβάσιμη και ότι αντιμετωπίζεις κάθε πελάτη με σεβασμό. Για αυτούς τους λόγους θα χρειαστεί να απαντήσεις σε κάθε ηλεκτρονικό μήνυμα ή κριτική. Αν η κριτική κάποιου είναι αρνητική, το να γράψεις μια ευγενική απάντηση θα αποτρέψει διαμάχες και τη διάδοση αρνητικής άποψης. Δεν πρέπει να αγνοείς επίσης και τις ευγενικές αναφορές. Το καλύτερο είναι να τις εκμεταλλευτείς κοινοποιώντας τες στο προφίλ σου.
Πριν απαντήσεις σε οποιαδήποτε μήνυμα εξασφάλισε πως έχεις αρκετό διαθέσιμο χρόνο για αυτό. Το να γράψεις μια απάντηση με βιασύνη θα χειροτερέψει την κατάσταση και την εικόνα σου.

 

5. Μοιράσου τα επιτεύγματα και τις διακρίσεις σου


Οι άνθρωποι δείχνουν εμπιστοσύνη σε εταιρείες που διαθέτουν εμπειρία και έχουν κατακτήσει βραβεία. Το να βλέπουν αυτές τις διακρίσεις τους κάνει να ελπίζουν ότι άμεσα θα έχουν και εκείνοι επιτυχία στα έργα τους. Αν οι πελάτες αναγνωρίζουν την οργάνωση σου, μοιράζονται την είδηση στα κανάλια τους στα social media και προτείνουν τη δουλειά σου στον πραγματικό κόσμο.

 

6. Έλεγξε το διαδίκτυο για να δεις τι γράφουν οι άλλοι για την εταιρεία σου


Μέσω του ηλεκτρονικού ελέγχου μπορείς να δεις τις σελίδες εκείνες που αφορούν την δουλειά σου. Για να δεις τις πληροφορίες θα πρέπει απλά να βρεις τις σωστές λέξεις κλειδιά. Αυτός ο έλεγχος θα βοηθήσει επίσης για τις αρνητικές κριτικές πριν εκείνες καταστρέψουν ή βλάψουν τη φήμη σου.

 

7. Απλό και κατανοητό περιεχόμενο


Δεν έχει σημασία αν πρόκειται για κάποια κατηγορία που θα χρειαστεί να γράψεις στην ιστοσελίδα σου, ένα post στο Blog σου, ή στην σελίδα σου στο Facebook fan page ή τον λογαριασμό στο Twitter, προσπάθησε να χρησιμοποιείς απλή και συμβατή γλώσσα. Ο λόγος σου θα πρέπει ακόμα να περιέχει ειλικρίνεια και ευγένεια.


Αυτοί είναι μόνο μερικοί τρόποι για να μπορέσεις να χτίσεις μια καλή φήμη στο διαδίκτυο! Ωστόσο, το κάθε άτομο μπορεί να έχει τους δικούς του τρόπους και τεχνικές στο χτίσιμο μιας θετικής εικόνας.

E-Reputation.gr | Οι ειδικοί στη Διαχείριση Φήμης στο Διαδίκτυο

 

Η E-Reputation είναι ένα πρωτοποριακό Agency, που βοηθάει επαγγελματίες και δημόσια πρόσωπα να χτίσουν και να διαχειριστούν την εικόνα που θέλουν στο Internet. Έχοντας εξειδίκευση στη Διαχείριση Φήμης στο Διαδίκτυο (Online Reputation Management), οι υπηρεσίες μας περιλαμβάνουν Στρατηγική Περιεχομένου, Δημιουργία Ιστοσελίδων, Δημοσίευση Άρθρων και Βίντεο, Διαφήμιση μέσω Facebook Ads και Google Ads καθώς και οποιαδήποτε άλλη ενέργεια μπορεί να βοηθήσει τους πελάτες μας να πετύχουν τους στόχους τους. Οι πελάτες μας είναι κυρίως Ιατροί, Πολιτικοί εθνικού και τοπικού επιπέδου, Δημόσιοι Οργανισμοί, μεγάλες / πολυεθνικές εταιρείες, καθώς και κάθε είδους επαγγελματίες που θέλουν να γίνουν γνωστοί για ένα πράγμα που κάνουν.

Μάθετε περισσότερα και ζητήστε μια δωρεάν μελέτη στο www.e-reputation.gr