Return to site

Οι 8 ενότητες που πρέπει να έχει το site ενός ιατρού

· Για ιατρούς

Σκέφτεσαι μήπως να κάνεις ένα νέο design στην ιστοσελίδα σου; Ή θέλεις να αποδώσεις στην σελίδα σου μια καλύτερη εικόνα που να παρουσιάζει όμορφα την οργάνωση του ιατρείου ή της κλινικής σου; Αν σκέφτεσαι να το πράξεις, άφησε μας να σε βοηθήσουμε!
Παρακάτω θα βρεις τις οκτώ κατηγορίες που θα πρέπει να συμπεριλαμβάνονται στην επαγγελματική ιστοσελίδα σου.

 

#1: Landing Page


Μια σελίδα προορισμού χρησιμοποιείται για να επικοινωνήσει στους επισκέπτες του site σας μια υπηρεσία ή ένα συγκεκριμένο ζήτημα που το αναζητούν συχνά και να τους παροτρύνει να συμπληρώσουν μια φόρμα με τα στοιχεία τους. Τα κίνητρα για τη συμπλήρωση της φόρμας μπορεί είναι η λήψη ενός white paper, η συμμετοχή σε κάποιο διαγωνισμό, η εγγραφή σε κάποιο webinar ή λήψη πληροφοριών για τις εν λόγω υπηρεσίες που παρουσιάζονται στην συγκεκριμένη σελίδα.
Προτείνουμε να δημιουργούνται διαφορετικές Landing Pages για διαφορετικές υπηρεσίες είναι πιο αποτελεσματικό διότι θα υπάρχει περιεχόμενο στο site για κάθε τύπου επισκέπτη.

 

#2: Σελίδα «σχετικά με εμάς»


Η σελίδα με την ονομασία «σχετικά με εμάς» ή "about us" είναι το σημείο εκείνο στο οποίο οι επισκέπτες σου θα μάθουν περισσότερα για την οργάνωση του ιατρείου σου συμπεριλαμβανομένου τα εξής: Πληροφορίες για την καριέρα σου, το background, επιτυχίες, διακρίσεις κλπ. Μια ελκυστική σελίδα με αυτό το περιεχόμενο θα πρέπει να μπορεί κανείς να τη διαβάζει σαν ιστορία με τους ασθενείς να συνδέονται έπειτα με εσένα και την πρακτική σου και να σε ακολουθούν.

 

#3: Ιατρική ομάδα


Αν η κλινική ή το ιατρείο σου αποτελείται από διάφορους ιατρούς, ένας κατάλογος θα είναι απολύτως χρήσιμος για την ιστοσελίδα σου. Οι ασθενείς θα αισθανθούν καλύτερα αν γνωρίζουν λεπτομέρειες για το προσωπικό που απαρτίζει το ιατρείο ή την κλινική. Φρόντισε επίσης να συμπεριλάβεις τις εξής πληροφορίες για τον κάθε ιατρό που προσλαμβάνεις: ειδικότητα, σπουδές, σύντομο βιογραφικό με μια μικρή φωτογραφία. Επιπρόσθετα, μην ξεχάσεις να γράψεις την ιδιότητα και τα στοιχεία επικοινωνίας για τον κάθε ιατρό.

 

#4: Κριτικές πελατών


Ίσως από τις σημαντικότερες ενότητες. Πριν σε επισκεφτεί ο εν δυνάμει πελάτης σου το μόνο βέβαιο είναι ότι θα προβεί σε αναζήτηση γύρω από τις υπηρεσίες και το όνομα σου. Ένα σημαντικό στοιχείο λοιπόν πάνω στο οποίο πρέπει να εστιάσεις είναι οι κριτικές άλλων ασθενών και η προβολή τους στην ιστοσελίδα σου. Εκεί μπορεί ο καθένας να ανατρέξει και να λάβει πολύτιμες πληροφορίες.

 

#5: Blog


Το Blog είναι σημαντικό γιατί σου επιτρέπει να μοιραστείς με τους αναγνώστες σου αξιοσημείωτο και μοναδικό περιεχόμενο. Το περιεχόμενο μπορεί να περιλαμβάνει νέα, ανακοινώσεις, εκδηλώσεις κλπ. Το να γράφεις στο blog σου επιτρέπει να τονίσεις την δυναμικότητα σου και επίσης σε βοηθά να παραμένεις συνδεδεμένος με τους ασθενείς και την τοπική κοινότητα. Ένα πλούσιο περιεχόμενο με συχνή ενημέρωση σε κρατά επίσης αρκετά ψηλά και στις μηχανές αναζήτησης.

 

#6: Συνδέσεις με κοινωνικά δίκτυα


Η εν λόγω ενότητα μπορεί να περιλαμβάνει διάφορες ανακοινώσεις, δελτία τύπου, ειδησεογραφία σχετικά με τον κλάδο και τις ειδικότητες. Επιπλέον σε αυτό το σημείο μπορεί να τοποθετηθούν βίντεο από τηλεοπτικές εκπομπές ή από βίντεο στο Youtube.

 

#7: Συνήθεις ερωτήσεις (FAQs)


Η ενότητα με τις συνήθεις ερωτήσεις μπορεί να αποτελέσει μια εξαιρετική βοήθεια για τους ασθενείς. Όσο περισσότερες πληροφορίες υπάρχουν τόσο περισσότερο θα διευκολύνεις τους ασθενείς σου καθώς θα γνωρίζουν από πριν τα όσα θέλουν να μάθουν για εσένα και το ιατρείο. Για παράδειγμα θα μπορούσαν να υπάρχουν πληροφορίες για τις διαγνώσεις, την ασφάλιση ή τις παρεχόμενες υπηρεσίες.

 

#8: Χάρτες τοποθεσίας


Πρόσθεσε μια ενότητα όπου θα περιλαμβάνονται πληροφορίες σχετικά με την τοποθεσία του ιατρείου ή της κλινικής. Προσπαθείς να χτίσεις μια σχέση εμπιστοσύνης με τους πελάτες σου και είναι σημαντικό να μπορούν να γνωρίζουν που ακριβώς μπορούν να σε βρουν.
 
 

E-Reputation.gr | Οι ειδικοί στη Διαχείριση Φήμης στο Διαδίκτυο

Η E-Reputation είναι ένα πρωτοποριακό Agency, που βοηθάει επαγγελματίες και δημόσια πρόσωπα να χτίσουν και να διαχειριστούν την εικόνα που θέλουν στο Internet. Έχοντας εξειδίκευση στη Διαχείριση Φήμης στο Διαδίκτυο (Online Reputation Management), οι υπηρεσίες μας περιλαμβάνουν Στρατηγική Περιεχομένου, Δημιουργία Ιστοσελίδων, Δημοσίευση Άρθρων και Βίντεο, Διαφήμιση μέσω Facebook Ads και Google Ads καθώς και οποιαδήποτε άλλη ενέργεια μπορεί να βοηθήσει τους πελάτες μας να πετύχουν τους στόχους τους. Οι πελάτες μας είναι κυρίως Ιατροί, Πολιτικοί εθνικού και τοπικού επιπέδου, Δημόσιοι Οργανισμοί, μεγάλες / πολυεθνικές εταιρείες, καθώς και κάθε είδους επαγγελματίες που θέλουν να γίνουν γνωστοί για ένα πράγμα που κάνουν.

Μάθετε περισσότερα και ζητήστε μια δωρεάν μελέτη στο www.e-reputation.gr